BA (Hons) Mode-promotie
Ravensbourne University London
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Greenwich Peninsula, Verenigd Koninkrijk
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
3 jaar
Tempo
Full time
Collegegeld
Informatie aanvragen
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* voltijdse thuisstudenten; £ 16.500 / jaar: voltijdse internationale studenten
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
In deze snel veranderende arena leren studenten hoe ze de stem van hun merk boven alles kunnen laten horen. Met sterke banden met de branche en de nieuwste faciliteiten, zullen studenten alle aspecten van modepromotie verkennen en leren om de unieke verhalen van een merk via verschillende media te vertellen aan een breed publiek.
Deze cursus zal studenten uitrusten met de kennis die nodig is om dynamische modemerken te bouwen, promoten en onderhouden. Studenten leren de vaardigheden en technieken die nodig zijn om effectief te communiceren en mode op de markt te brengen in deze dynamische en snel veranderende sector.
Wat kan deze cursus voor mij betekenen?
Door een combinatie van praktijk en theoriegebaseerd leren, ontwikkel je je eigen unieke stem op een aantal digitale platforms, waaronder film, tijdschriften en sociale media. De cursus geeft je alles wat je nodig hebt om effectief te communiceren en merken binnen de mode-industrie op de markt te brengen.
"Bij Ravensbourne zag ik mezelf van jaar tot jaar mentaal en professioneel groeien. Vooral in het derde jaar, waar ik mezelf voelde opbloeien omdat ik in staat was om mijn eigen zelfgestuurde project te creëren. Wat ik het meest waardeerde, was de nooit eindigende steun van de gepassioneerde docenten."
—
Rosa Kimbembi, redacteur sociale media, Dazed Magazine
Belangrijkste redenen om te solliciteren
- Meermaals bekroonde cursus
- Een brede en branchegerichte cursus die de basisprincipes van modepromotie en -communicatie behandelt.
- Uitstekend onderwijs van senior experts uit de industrie, met directe contacten met professionals uit de industrie.
- Toonaangevende gastsprekers uit de branche, waaronder Harris Elliot (Another Man), Supermarket Sarah, Jane Richardson (Nars), Christopher Colville Walker (Colville Walker Studio), Martin Parr en nog veel meer.
- Geaccrediteerde stage-eenheid van drie maanden ondersteund door het Ravensbourne Employability-team. Plaatsingsbestemmingen zijn onder meer Jimmy Choo, Dazed and Confused, Depop, Stella McCartney, Mary Katrantzou, Vivienne Westwood, Osman, Starworks Group, Estee Lauder, Armani en Coach.
- Een ambitieuze verzorgende omgeving en zeer hoge wervingspercentages in de industrie.
- Toonaangevende gastsprekers uit de branche Alexandra Shulman (Editor Vogue), Colin MacDowell (Modeschrijver en commentator, Sunday Times), Barbara Hulamicki (Biba).
Belangrijkste studieonderwerpen
Het flexibele ontwerp van de cursus stelt studenten in staat hun studie af te stemmen op hun individuele interesses.
Het stelt hen in staat creatieve gebieden te verkennen, waaronder modefotografie en -film, digitale communicatie, modestyling, sociale media, website-ontwerp, journalistiek en merkcommunicatie.
Competities en live-instructies bieden studenten echte werkscenario's om hun bestaande vaardigheden en kennis te ontwikkelen en te integreren, terwijl ze belangrijke contacten met de industrie opbouwen.
Ideale studenten
Fashionista's die een meermaals bekroonde cursus willen volgen waarmee ze dynamische merken kunnen bouwen, promoten en onderhouden.
leerplan
Belangrijkste studieonderwerpen
Door het flexibele ontwerp van deze cursus modemarketing kunt u uw studies afstemmen op uw individuele passies. Je zult creatieve gebieden verkennen, waaronder
- Mode fotografie
- Film
- Digitale communicatie
- Mode-styling
- Sociale media
- Website ontwerp
- Journalistiek
- Merk communicatie
Jaar 1
Studenten bouwen kennis en bewustzijn op van merkprincipes en de basisprincipes van het opzetten van een modecampagne.
Daarnaast leren ze belangrijke vaardigheden op het gebied van fotografie, film, grafiek, illustratie en sociale media.
We moedigen studenten aan om gedurende dit jaar na te denken over hun onderzoek naar contextuele studies.
Jaar 2
Studenten krijgen meer inzicht in het bouwen van campagnes op meerdere platforms.
Tegelijkertijd zullen ze vaardigheden ontwikkelen in het bouwen van websites en het schrijven van marktrapporten.
Onze studenten gaan in deze fase live en lopen een stage van drie maanden in de industrie.
Jaar 3
Studenten worden in hun laatste jaar beoordeeld op vier onderdelen en we vragen ze om van begin tot eind een groot eindproject te maken.
Ze zullen ook werken aan een reeks nationale en internationale wedstrijden om hun vaardigheden te demonstreren en een goed afgerond professioneel portfolio op te bouwen.
We vragen dat ze hun onderzoek naar contextuele studies in een lange dissertatie presenteren.
toelatingen
Carrièremogelijkheden
Studenten zullen de cursus afronden met een sterk, brancheklaar portfolio van visueel werk dat relevant is voor hun carrièrevoorkeuren.
Afgestudeerden kunnen werk nastreven op een aantal gebieden, waaronder maar niet beperkt tot:
Public relations, online marketing, merkbeheer, art direction, styling, modefotografie, directeur mode-evenementen, digitale marketing, creatieve technoloog, grafisch illustrator, mediaontwerper, visual merchandiser, modeschrijver, campagneleider, academici en docenten, archivaris, merkmanagers , curator, copywriter, digital operations, data analist/insights, display designer (etalage), e-comms ontwikkelaar, grafisch ontwerpers (plaatsing print en/of point of sale), influencer/talent management, journalist, logistiek, marketingmanager, algemeen directeur/CEO.
Programma collegegeld
Getuigenissen van studenten
Galerij
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
BA (Hons) Modemanagement en marketing
- London, Verenigd Koninkrijk
BA (Hons) in mode
- Academic City, Verenigde Arabische Emiraten
BA (Hons) in Fashion Marketing en Retailing
- Academic City, Verenigde Arabische Emiraten