BA (Hons) Reclame en merkontwerp
Ravensbourne University London
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Greenwich Peninsula, Verenigd Koninkrijk
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
3 jaar
Tempo
Full time
Collegegeld
Informatie aanvragen
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* voltijdse thuisstudenten; £ 16.500 / jaar: voltijdse internationale studenten
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Breng producten en diensten tot leven met visuele verhalen. Deze cursus geeft studenten de vaardigheden om een kritisch en contextueel begrip van reclame en merkontwerp te ontwikkelen. Door samen te werken, zullen studenten ontdekken hoe de industrie wordt getransformeerd door opkomende technologieën en innovatieve manieren ontdekken om creatieve problemen op te lossen.
Deze cursus onderzoekt hoe visuele verhalen worden gebruikt om producten en diensten tot leven te brengen. In de cursus leren studenten hoe ze merkcommunicatie, sociale media-inhoud, marketingstrategie en interactieve ervaring kunnen ontwikkelen, naast meer traditionele op print gebaseerde advertentiecampagnes.
Wat kan deze cursus voor mij betekenen?
Onze studenten 'leren met de industrie' die zich gedurende de cursus bezighouden met de beroepspraktijk. In de afgelopen drie jaar hebben we samengewerkt met wereldwijde merken zoals Sky, Barclays en The O2 en toonaangevende creatieve studio's zoals Moving Brands, Studio Blup, Kin+Carta en JKR. Onlangs hadden we het voorrecht om met Apple samen te werken aan een tentoonstelling genaamd Unsigned Stories.
Belangrijkste redenen om te solliciteren
- Werk gedurende de cursus samen met professionals uit de industrie.
- Mogelijkheden om deel te nemen aan live projecten.
- Stageovereenkomsten met onder meer Apple, Sky Creative Agency en Barclays.
- Leer professionele vaardigheden zoals pitchen, teamwerk en projectmanagement.
- Werk op het snijvlak van innovaties in creatieve technologie.
- Ontwikkel een professioneel portfolio door middel van een zorgvuldig gestructureerd leertraject.
Ideale studenten
Aspirant-merkvertellers die producten en diensten willen voortstuwen door middel van een breed scala aan creatieve strategieën.
leerplan
Jaar 1
Dit jaar gaat het erom u als adverteerder en merkstrateeg sterker te maken. Het zal zich richten op de ontwikkeling van kernvaardigheden en zal u helpen om sleutelconcepten en ideeën met betrekking tot reclame en branding te begrijpen.
Je onderzoekt de historische context van de discipline en verkent creatieve principes door een onderzoek naar industriestandaard ontwerpprocessen. Het jaar wordt afgesloten met de creatie van een volledige strategische reclamecampagne.
Jaar 2
Het tweede jaar zal meer verkennend zijn. Je onderzoekt en daagt de conventies van het vakgebied uit en werkt samen met andere studenten van de afdeling Design Practice.
Je kiest uit een selectie van eenheden die zijn ontworpen om interdisciplinaire praktijken te bevorderen en opkomende praktijken binnen onze disciplines te onderzoeken, zoals het creëren van sociale media-inhoud, publieksparticipatie en -interactie, en ervaringsontwerp.
Aan het einde van het jaar neem je deel aan een reeks live-projecten met grote klanten, zoals WWE, Barclays, Shelter, MBNA Thames Clippers en Generator Hostels.
Jaar 3
Je laatste jaar draait helemaal om het ontwikkelen van de vaardigheden om echt met je publiek om te gaan.
Je personaliseert je praktijk en presenteert ideeën aan de wereld. Je schrijft een proefschrift en maakt, met de steun van de docenten, een reeks zelfgestuurde projecten.
Dit is een kans om persoonlijke interesses met betrekking tot reclame en branding te verkennen. Ter voorbereiding op het afstuderen werk je ook samen met een branchepartner en bereid je een portfolio en de materialen voor die nodig zijn om werk professioneel te presenteren.
Belangrijkste studieonderwerpen
- Branding & identiteitsontwerp
- Copywriting & creatieve strategie
- Campagne ontwikkeling
- Creatie en strategie van social media content
- Teamwerk en projectmanagement
- Interactie ontwerp
toelatingen
Carrièremogelijkheden
Wanneer je afstudeert met onze reclameopleiding, zou je kunnen werken in de volgende functies binnen de creatieve industrie:
- Creatief directeur
- Tekstschrijver
- digitale ontwerper
- Merkstrateeg
- Merk communicator
- Creatieve technoloog
- Maker van sociale media-inhoud
Programma collegegeld
Getuigenissen van studenten
Galerij
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Business and Management (Marketing) BA (Hons)
- Bath, Verenigd Koninkrijk
Bachelor Merkmanagement
- Berlin, Duitsland
Bachelor in branding en reclamemanagement
- Vilnius, Litouwen