BA (Hons) reclame en ontwerp
AAS College
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Thessaloniki, Griekenland
Talen
Engels
Studieformaat
Blended, Op de campus
Duur
3 jaar
Tempo
Full time
Collegegeld
EUR 6.800 / per year
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
Invoering
" Adverteren is het vermogen om te voelen, te interpreteren ... om de kernproblemen van een bedrijf in lettertype, papier en inkt te veranderen" Leo Burnett
De cursus bereidt studenten voor op een carrière in creatieve reclame en stimuleert ook creatief denken.
De studenten worden gedoceerd door een team van reclamewerkers en academische theoretici en zijn uitgerust met hedendaagse kennis om de theoretische en praktische aspecten van elk niveau van de reclamebranche te begrijpen, van planning tot creatieve uitvoer en presentatie.
Studies worden ondersteund door contextuele studies - ontwerptheorie en live-instructies uit de industrie, evenals inzending voor studentenwedstrijden, naast een individuele studie van door studenten zelf geïnitieerde instructies. Ze worden uitgedaagd via een breed scala aan media zoals print, tv, ambient, guerrilla, web, virale en sociale netwerken zoals Twitter en Facebook.
In het eerste jaar begint de cursus met een programma van ideeën / conceptgeneratieprojecten, specifieke advertentiebulletins worden tegen het einde van het eerste semester geïntroduceerd. In semester werden twee projecten uitgebreid met typografie, lay-out en computervaardigheden.
In het tweede jaar begrijpen studenten dat 'het idee' koning is en verschuift de nadruk naar het ontwikkelen van de goede reclamestrategieën die de basis vormen voor die ideeën. Copywriting en grafisch ontwerp voor reclame vormen een belangrijk onderdeel van het onderwijs. Studenten hebben ook de mogelijkheid om vaardigheden voor het bewerken van foto's, video's en geluid te verwerven.
Adverteren is, en is altijd geweest, een van de meest dynamische en opwindende carrières die creatieve studenten kunnen kiezen en met de explosie van nieuwe media, zoals internet, heeft de industrie getalenteerde en toegewijde mensen nodig als nooit tevoren.
Toelatingseisen
- Diploma en transcript van de middelbare school
- Bewijs van het vermogen van de student in de Engelse taal (IELTS 6.0 of gelijkwaardig). Als de vooropleiding in het Engels was, is er geen test nodig, alleen een certificaat waar dit wordt bevestigd
- Portefeuille
- Paspoort
- AAS Aanvraagformulier
Cursus in één oogopslag
Jaar 1
- Inleiding tot reclame 1 & 2
- Inleiding tot Digital Imaging
- Visuele communicatie
- Ontwerptheorie 1
- Introductie tot Motion Graphics
Jaar 2
- Geïntegreerde campagnes
- Branding & identiteit
- Het boek
- Grafische communicatie
- Ontwerptheorie 2
- Motion Graphics 2
Jaar 3
- Creatieve teamcampagnes
- Design Research Project
- Het boek
- Laatste grote project
Belangrijke datums en informatie
- Duur: 36 maanden (3 jaar)
- Educatieve vorm: geleerd
- Onderwijsvarianten: voltijds
- Taal: Engels
- Deadline: 20 e juli 2020
- Klassen Start Datum: 28 e september 2020
- Award Body: University of Sunderland - VK
- British Degree: Bachelor of Arts with Honour
toelatingen
leerplan
De studenten worden gedoceerd door een team van reclamewerkers en academische theoretici en zijn uitgerust met hedendaagse kennis om de theoretische en praktische aspecten van elk niveau van de reclamebranche te begrijpen, van planning tot creatieve uitvoer en presentatie.
Studies worden ondersteund door contextuele studies - ontwerptheorie en live-inzendingen uit de industrie, evenals inzendingen voor studentencompetities naast een individuele studie van door studenten zelf geïnitieerde instructies. Ze worden uitgedaagd via een breed scala aan media zoals print, tv, ambient, guerrilla, web, virale en sociale netwerken zoals Twitter en Facebook.
In het eerste jaar begint de cursus met een programma van projecten voor het genereren van ideeën/concepten, specifieke reclameboodschappen worden tegen het einde van semester één geïntroduceerd. In semester twee projecten uitgebreid met typografie, lay-out en computervaardigheden.
In het tweede jaar begrijpen de studenten dat 'het idee' koning is en verschuift de nadruk naar het ontwikkelen van goede reclamestrategieën die aan die ideeën ten grondslag liggen. Copywriting en grafisch ontwerp voor reclame vormen een belangrijk onderdeel van het onderwijs. Studenten hebben ook de mogelijkheid om fotografische, video- en geluidsbewerkingsvaardigheden te verwerven.
Adverteren is, en is altijd geweest, een van de meest dynamische en opwindende carrières die creatieve studenten kunnen kiezen en met de explosie van nieuwe media, zoals internet, heeft de industrie getalenteerde en toegewijde mensen nodig als nooit tevoren.
Cursus in één oogopslag
Jaar 1
- Inleiding tot reclame 1 & 2
- Inleiding tot Digital Imaging
- Visuele communicatie
- Ontwerptheorie 1
- Introductie tot Motion Graphics
Jaar 2
- Geïntegreerde campagnes
- Branding & identiteit
- Het boek
- Ervaar de Creatieve Industrie
- Ontwerptheorie 2
- Motion Graphics 2
Jaar 3
- Creatieve teamcampagnes
- Design Research Project
- Het boek
- Laatste grote project
Belangrijke data en informatie
- Duur: 36 maanden (3 jaar)
- Educatieve vorm: onderwezen
- Opleiding Varianten: voltijds
- Taal Engels
- Deadline voor aanmelding: 30 juni 2024
- Startdatum lessen: 7 oktober 2024
- Prijsinstantie: University of Sunderland - VK
- Britse graad: Bachelor of Arts met onderscheiding
Galerij
Carrièremogelijkheden
De cursus bereidt studenten voor op een carrière in creatieve reclame en stimuleert ook creatief denken.