Bachelor in marketingtechnologieën
Vilnius University
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Vilnius, Litouwen
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
7 semesters
Tempo
Full time
Collegegeld
EUR 4.900 / per year *
Deadline voor aanmelding
01 May 2024
Eerste startdatum
01 Sep 2024
* inschrijfkosten EUR 100
Invoering
Het studieprogramma Marketingtechnologieën is gericht op het opleiden van gekwalificeerde specialisten op het gebied van informatietechnologie (IT) die fundamentele kennis hebben op het gebied van ontwerp en beheer van informatiesystemen en die elektronische marketingoplossingen kunnen creëren en implementeren op basis van de toepassing van informatie- en communicatietechnologieën.
Waarom kiezen voor dit programma?
- Het interdisciplinaire studieprogramma combineert kennis van informatietechnologie en marketing;
- De inhoud van het programma omvat kennis van de MarTech-industrie, e-marketing, contentmarketing, beheer van technologische innovatie, big data analytics, IoT en digitaal merkbeheer;
- De theoretische en praktische kennis wordt op een evenwichtige manier aangeboden, het programma biedt de mogelijkheid om projecten uit te voeren die voldoen aan het Martech-concept, het vermogen te ontwikkelen om consumentenbehoeften te identificeren, gegevensstromen effectief te analyseren en uitdagingen op het gebied van e-marketing op te lossen;
- Het docententeam bestaat niet alleen uit academici, maar ook uit zeer ervaren sociale partners uit IT- en MarTech-bedrijven;
- Mogelijkheden voor uitwisselingsstudies en stages in het buitenland (ERASMUS+ of andere programma's);
- IT-kennis en -vaardigheden vormen de basis voor de "remote workplace" carrièremogelijkheden van de MarTech-sector over de hele wereld.