Diploma in reclame en public relations
Universidad CEU - Cardenal Herrera
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Valencia, Spanje
Talen
Spaans
Studieformaat
Op de campus
Duur
4 jaar
Tempo
Full time
Collegegeld
EUR 7.800 / per year
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
Invoering
Officiële graad: graad in reclame en public relations
Duur / ECTS: 4 jaar / 240 ECTS
Plaatsen / campus: 75 / Moncada - Alfara
Gedoceerd: Spaans
Leerresultaten
Wat maakt ons anders?
1.La ervaring en track record
De studies op het gebied van communicatie aan de CEU University zijn meer dan 30 jaar geleden begonnen. We worden ondersteund door tientallen jaren trainingcommunicators die zich inzetten voor hun vak.
2.La voorhoede faciliteiten
Onze universiteit biedt media en professionele middelen. Je kunt testen of uw creativiteit door middel van verschillende uitdagingen aangeboden door titratie, zowel binnen als buiten de klas. Tot uw beschikking zijn het Centrum voor audiovisuele productie en multimedia waar je je nieuwe vaardigheden kunnen oefenen in een digitale krant of een radio- of televisie-producent, ook professionele competities in de reclame en zelfs een korte audiovisuele festival.
3. Afgestemd op de nieuwe inzetbaarheid
We bieden de mogelijkheid om een eigen diploma in communicatie en politieke marketing te behalen. U zult uw vaardigheden op het gebied van spreken in het openbaar en politiek discours vergroten in onze televisietoestellen, in politieke marketinginstrumenten en in de planning van verkiezingscampagnes. Het pluspunt in Professional Tools: tijdens de opleiding studeer je de meeste vakken op basis van computertools van het beroep. Maar je zult niet alleen de graad afleggen om te weten hoe je ermee moet omgaan, je neemt ook de competenties die zijn bevestigd door middel van certificaten: certificaat in grafisch en webdesign (127 uur: Photoshop, Illustrator, WordPress, Dreamweaver, Flash) en certificaat in audiovisuele vergadering (222 uur: Avid , Protools, After Effects, Movie Magic Scheduling).
4. De internationale dimensie
Gratis aanvullende training in het Engels van eerste tot vierde om het vertrekniveau te verbeteren. Kansen voor internationale stages (zoals het EFE Agency in Parijs, Lissabon, Genève of Athene, of Europese producenten zoals Jelly Fish Pictures in Londen). Een van de beste internationale ervaringen voor onze communicatiestudenten is IP's (internationale programma's).
5. Dubbelklik graden verdubbelt specialist graden
U kunt twee universiteit te gaan tijdens het racen schema's compatibel met alle klassen in dezelfde faciliteiten en, natuurlijk, zonder twee keer te betalen. Zo zijn de tweepersoonskamers specialist graden van de Universiteit in dubbele graden.
- Reclame en Public Relations Journalistiek
- Reclame en Public Relations audiovisuele communicatie
- Marketing reclame en public relations
href = "http://www.uchceu.es/estudios/grado/publicidad-relaciones-publicas
leerplan
algemene vaardigheden
- CG1. Leiderschap en besluitvorming.
- CG2. Vermogen tot creativiteit en probleemoplossing.
- CG3. Organisatie- en planningsvaardigheden.
- CG4. Capaciteit voor analyse en synthese.
- CG5. Mondelinge en schriftelijke communicatie.
- CG6. Vermogen om informatie te beheren.
- CG7. Computerkennis gerelateerd aan het vakgebied.
- CG8. Ethische toewijding.
- CG9. Vermogen om te werken in interdisciplinaire teams.
- CG10. Vaardigheden in intermenselijke relaties.
- CG11. Kritisch redeneervermogen.
- CG12. Erkenning uiteenlopen en meer.
- CG13. Motivatie tot kwaliteit.
- CG14. Aanpassingsvermogen aan nieuwe situaties.
- CG15. Ontwikkeling vermogen criteria.
- CG16. Capaciteit voor zelfstandig leren.
- CG17. Capaciteit voor initiatief en ondernemerszin.
Specifieke competenties
disciplinaire kennis
- CD1. Theoretische en praktische kennis van het beroep en zijn organisatorische processen en structuren.
- CD2. Theoretische en praktische kennis van managementtechnieken in bedrijven in de sector, van de functionele gebieden van reclamecommunicatie, van publieke en zakelijke relaties in publieke en private bedrijven.
- CD3. Studie van de afdeling Communicatie binnen bedrijven en instellingen en de vaardigheden en technieken die nodig zijn voor het beheer ervan. Vooral het beheer van kennis en immateriële activa van het bedrijf, markten en financiële indicatoren.
- CD4. Kennis van de processen en technieken van onderzoek en analyse van de aard en onderlinge relaties tussen de onderwerpen van reclamecommunicatie: creatieven, bedrijven, instellingen, reclame- en PR-bureaus, media, dragers en publiek.
- CD5. Kennis van de structuur van reclamemedia: de kenmerken, typologieën en problemen ervan. Publieksanalyse en onderzoek. Analyse en selectie van dragers en media voor het plannen van de verspreiding van advertenties.
- CD6. Studie van specifieke marketingmethoden en -technieken voor besluitvorming op het gebied van communicatie in het algemeen en reclame en public relations, in bedrijven en instellingen. Kennis en studie van marketingprocessen en hun specifieke technieken: onder meer positionering, segmentatie, analyseprocedures en meting van effectiviteit.
- CD7. Kennis van de scholen, methoden en technieken van creatief denken en hun toepassing in het reclamecommunicatieproces.
- CD8. Kennis van de processen van het ontwikkelen van reclameboodschappen: methoden, creatieve technieken en campagneanalysesystemen.
- CD8. Theoretisch-praktische kennis van de elementen, vormen en processen van reclametalen en andere vormen van communicatie, waarbij gebruik wordt gemaakt van de officiële talen van de staat en vreemde talen, vooral Engels.
- CD9. Studie van strategieën en processen gericht op het creëren van toegevoegde waarde in merken.
- CD10. Kennis van de ethiek en deontologie van professionele activiteiten, evenals van het rechtssysteem ervan, dat zowel de praktijk als het ethische gedrag beïnvloedt dat het werk van de professional moet beheersen.
- CD11. Studie en evolutie van de industriële, sociale en esthetische aspecten die de transformaties van de elementen, vormen en processen van reclamecommunicatie beïnvloeden.
- CD12. Kennis en analyse van fundamentele psychologische, hoger-cognitieve, psychosociale en emotionele processen in communicatie en bij de consument, en specifieke psychologische modellen ontwikkeld voor communicatie en overtuigingskracht.
- CD13. Rechtvaardiging van het historische kader en conceptuele ontwikkeling van de structurele principes van het Sociaal Magisterium van de Kerk.
- CD14: Kennismaking met het beheer van de verschillende documentaire bronnen die de Sociale Leer van de Kerk in haar verschillende genres vormen.
- CD15: Training voor de kritische en reflectieve analyse van de belangrijkste documenten van het hedendaagse leergezag van de Kerk, verwijzend naar het fenomeen sociale communicatie.
- CD16: Vermogen om de belangrijkste aspecten met betrekking tot economische relaties te analyseren op basis van de grote historische teksten van het Sociaal Magisterium van de Kerk.
professionele vaardigheden
- CP1. Vermogen en vermogen om verantwoordelijk te zijn voor het communicatiegebied van een organisatie of bedrijf.
- CP2. Capaciteit en vermogen om het communicatieplan op te stellen.
- CP3. Capaciteit en bekwaamheid voor de vrije uitoefening van het beroep.
- CP4. Relationeel en managementvermogen om een vloeiende en competente interactie tussen de adverteerder en het bureau tot stand te brengen.
- CP5. Capaciteit en het vermogen om de taken van strateeg, planner en media koper uit te voeren.
- CP6. Mogelijkheid om communicatiebudgetten te definiëren en te beheren.
- CP7. Vermogen en vermogen om de communicatie van de boodschap te bedenken en creatief vorm te geven.
- CP8 Vermogen en vermogen om grafische elementen, afbeeldingen, symbolen, geluiden en teksten te creëren en te ontwikkelen.
- CP9. Capaciteit en vermogen om op te treden als experts in het strategisch beheer van bedrijfsimago en reputatie.
- CP10. Capaciteit en vermogen om te identificeren, evalueren, beheren en beschermen van immateriële activa van het bedrijf.
- CP11. Vermogen om relaties tussen organisaties en hun belanghebbenden te beheren, evenals de gekoppelde tools.
- CP12. Vermogen en vermogen om communicatietechnologieën en -technieken en alle soorten analyse-, meet-, informatiesystemen, enz. Hulpmiddelen te gebruiken.
Academische vaardigheden
- CA1. Fundamentele kennis van communicatie. Kennis van theorieën, methoden en problemen van reclame en public relations-communicatie en hun talen, die dienen als ondersteuning voor hun activiteiten, gebaseerd op de eisen die zijn gesteld als disciplinaire kennis en professionele vaardigheden.
- CA2. Vermogen om leiderschap op zich te nemen in projecten waarvoor menselijke hulpbronnen en andere aard nodig zijn, deze efficiënt te beheren, uitgaande van de principes van sociale verantwoordelijkheid en capaciteit en aanpassing aan multidisciplinaire teams.
- CA3. Vermogen om de omgeving te begrijpen en te interpreteren, zich aan te passen aan veranderingen, het hoofd te bieden aan crises en te werken in druksituaties.
- CA4. Kennis van de economische, psychosociale, culturele en demografische omgeving.
- CA5. Capaciteit voor creativiteit en innovatie.
- CA6. Vermogen om zich aan te passen aan de doelstellingen van de organisatie.
Overige specifieke competenties
- CE1. Vermogen om zich te verhouden tot mens en omgeving zonder de autonomie te verliezen.
- CE2. Vermogen om te werken in teams.
- CE3. Vermogen van inzicht, vindingrijkheid en creativiteit.
- CE4. Voorbereiding om het risico te nemen.
- CE5. Capaciteit voor analyse, synthese en kritisch oordeel.
- CE6. Weten hoe je tijd te beheren.
- EC7. Mogelijkheid om vrij en verantwoord te handelen.
- CE8. Capaciteit voor economisch en budgettair beheer op hun werkterrein.
- CE9. Vermogen om de werkelijkheid objectief te analyseren en er geldige overwegingen uit te halen.
Galerij
Carrièremogelijkheden
werk
Carrièremogelijkheden
De professionele mogelijkheden van deze graad zijn de afgelopen jaren aanzienlijk uitgebreid naar al die organisaties waarin het mogelijk is om communicatiefuncties te ontwikkelen, opgevat als de paraplu die een veelheid aan technieken omvat. Vacatures gaan verder dan de klassieke oriëntatie van traditionele reclamebureaus, hoewel ze zich hoofdzakelijk blijven concentreren op twee werelden: reclame en public relations.
- Reclame: dit aspect kan worden ontwikkeld in elk bedrijf waarvan de activiteit zich richt op het creëren, plannen en verspreiden van berichten en campagnes op welk medium dan ook.
- Public Relations: het tweede veld is de toepassing van de kennis die is verworven op het gebied van public relations en communicatiebureaus.
Beide zijden kunnen worden ontwikkeld bij bedrijven als:
- Reclamebureaus
- media
- mediabureaus
- Ontwerp bedrijven
- Waar bedrijven kunnen uitoefenen en de kennis van de race toe te passen
- Marketing en reclame-afdelingen adverteerders
- DIRCOM
- instellingen
- NGO's
- Enz.