Marketing Management BA Honours
University of Westminster
Belangrijke informatie
Selecteer een locatie
Campuslocatie
London, Verenigd Koninkrijk
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
3 - 4 jaar
Tempo
Full time
Collegegeld
GBP 15.400 / per year *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Sep 2024
* internationaal - VK/EU: £ 9.250 (kosten per academisch jaar)
Open Dag voor bachelorstudenten – zaterdag 23 maart
Kom naar de campus om meer over de cursus te ontdekken, met studenten te praten, onze faciliteiten te bekijken en een gevoel te krijgen voor de universiteit. Het is een geweldige kans om meer te weten te komen over diensten, huisvesting, studiefinancierin
Invoering
Cursusoverzicht
Dit is een algemene bachelor in marketing, voor degenen die hun toekomstige carrière in marketing zien, maar zich in dit stadium niet verder willen specialiseren. Onze graden in marketing hebben een gedeeld eerste jaar waarin je alle belangrijke gebieden van marketing kunt ervaren voordat je je diploma afrondt dat past bij je carrièrekeuze. We bieden relevante vrijstellingen van het Chartered Institute of Marketing (CIM) en het Institute of Direct and Digital Marketing (IDM).
Marketingmanagers zijn verantwoordelijk voor het beslissen welke producten ze verkopen, aan wie, voor welke prijs, waar, wanneer en hoe. Ze moeten de verkoopdoelstellingen bepalen en behalen, en zorgen voor de winst en herhalingsaankopen. Als zodanig wordt marketingmanagement door velen beschouwd als een van de meest stimulerende en bevredigende carrières, en deze cursus stelt je in staat om de kennis en vaardigheden te ontwikkelen die nodig zijn om een dergelijke carrière na te streven.
Professionele accreditaties
De cursus geeft vrijstellingen van enkele van de modules die zijn opgenomen in de CIM (Chartered Institute of Marketing) Graduate Gateway, waardoor onze afgestudeerden sneller de professionele marketingkwalificaties kunnen behalen. Deze cursus is ook geaccrediteerd door The Institute of Direct and Digital Marketing (IDM).
Carrièremogelijkheden
Marketing is een dynamische sector die de kans biedt om carrière te maken in het buitenland of voor bedrijven die handel drijven over de hele wereld. Onze marketingopleidingen zijn ontworpen om uw analytisch en probleemoplossend vermogen te ontwikkelen, waardoor u een brede kennis in het bedrijfsleven krijgt, samen met de specialistische kennis die nodig is om strategische marketing uit te voeren in uitdagende nieuwe contexten.
Eerder afgestudeerden van deze graad hebben een succesvolle baan gevonden in marketingfuncties zoals managementstagiair, retailmanager, marketingstagiair, marktonderzoeksassistent, reclamestagiair, PR-assistent, sales promotion executive, stagiair brand manager en global brand assistant. Steeds meer studenten stromen na het afstuderen door om verder te studeren: hetzij door beroepskwalificaties te behalen, hetzij door te blijven voor een postdoctorale studie.
De Careers and Employability Service van de universiteit heeft een netwerk opgebouwd van meer dan 3.000 werkgevers over de hele wereld, die al onze studenten helpen bij het ontdekken en in contact komen met spannende kansen en carrières.
- Ontwikkel je innovatie- en ondernemersvaardigheden
Ontwikkel je innovatie- en ondernemersvaardigheden in The Big Idea-wedstrijd, gesponsord door Santander. - Geef je carrière een kickstart
Leer hoe u sociale media kunt gebruiken bij uw zoektocht naar een baan of LinkedIn om uw carrière een vliegende start te geven. - Ontwikkel je CQ
Ontwikkel je culturele intelligentie – of 'CQ' – door samen te studeren met studenten en medewerkers die meer dan 100 nationaliteiten vertegenwoordigen.
Industrielinks
Naast de banden die de instelling en individuele medewerkers hebben met beroepsorganisaties, waaronder de CIM en IDM, hebben veel van de medewerkers die momenteel lesgeven aan deze cursus uitgebreide professionele ervaring in een reeks bedrijfssectoren, waarbij veel medewerkers banden onderhouden met de industrie via advies- en opleidingswerkzaamheden.
Via onze Alumni Voices-serie hoor je ook van voormalige postdoctorale marketingstudenten die ervaringen zullen delen, inclusief degenen die voor wereldwijde mediagroepen werken of hun eigen marketingadviesbureaus hebben opgericht.
Taakomschrijving
De cursus bereidt je voor op een breed scala aan rollen in het bedrijfsleven. Voorbeelden hiervan van onze pas afgestudeerden zijn:
- Reclame directeur
- Merk manager
- Management stagiaire
- Marktonderzoeker
- Marketing medewerker/manager
- Marketing strateeg
- Medewerker productontwikkeling
- PR-functionaris
- Social media manager/manager
Westminster-prijs voor inzetbaarheid
Werkgevers waarderen afgestudeerden die hebben geïnvesteerd in hun persoonlijke en professionele ontwikkeling - en onze Westminster Employability Award geeft u de kans om deze activiteiten en prestaties formeel te documenteren en te demonstreren.
De prijs is flexibel en kan in uw eigen tijd worden voltooid, bestaande uit een reeks kernactiviteiten en optionele buitenschoolse activiteiten.
Activiteiten kunnen bestaan uit het opdoen van ervaring door middel van een deeltijdbaan of plaatsing, het inschrijven voor een door de universiteit geleid programma – zoals mentorschap of lesgeven op een school – of het doen van online oefeningen.
toelatingen
leerplan
Onze graden in marketing hebben een gedeeld eerste jaar, waardoor je alle belangrijke gebieden van marketing kunt ervaren voordat je je diploma afrondt dat past bij je carrièrekeuze, waarbij je je richt op internationale marketing, marketingmanagement of marketingcommunicatie.
De volgende onderwerpen zijn een indicatie van wat je in deze cursus gaat studeren.
Jaar 1
Je maakt kennis met de belangrijkste theorieën, concepten en opkomende marketingtools en -technieken op het gebied van marketing en digitale marketing. We richten ons op de klant, onderzoeken het koopgedrag en de factoren die percepties en aankoopbeslissingen beïnvloeden.
Onderwerpen van studie zijn onder meer:
- Kopersgedrag
- Basisprincipes van digitale marketing
- Professionele ontwikkeling voor marketeers
- Grondbeginselen van marketing
- De wereldwijde marketingomgeving
Daarnaast heb je de mogelijkheid om een keuzemodule te volgen die je vaardigheden verbreedt of je helpt om je vakgebied verder te verdiepen. Uw optiemodule kan een vreemde taal zijn.
Kredietniveau 4
Jaar 2
Je leert hoe je een marketingonderzoeksproject uitvoert, geschikt onderzoek ontwerpt, primaire en secundaire gegevens verzamelt, zowel kwalitatieve als kwantitatieve gegevensanalyse uitvoert en de bevindingen gebruikt om de besluitvorming over marketing te verbeteren. Met optionele modules kunt u onderwerpen kiezen die u het meest interesseren. Retailmarketing onderzoekt bijvoorbeeld de uitdagingen waarmee online en winkelketens worden geconfronteerd en de drijfveren achter veranderingen in de branche, gebruikmakend van praktijkervaringen uit de wereld van mode en levensmiddelendetailhandel. In B2B-marketing maak je kennis met de complexe koop- en verkooprelaties tussen organisaties en marketingkwesties, zoals e-commerce, key account management en supply chain-ethiek. Andere opties bieden u de mogelijkheid om ethiek en sociale verantwoordelijkheid in marketing te overwegen, het gebruik van sociale media in marketing of als sportliefhebber kunt u de module Sportmarketing overwegen.
Onderwerpen van studie zijn onder meer:
- Het ontwikkelen van uw professionele merk
- Marketingstatistieken
- Marktonderzoek
- Product- en merkmanagement
Plus twee opties van Ethiek en Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen in Marketing, Marketing B2B, Marketing Services, Retail Marketing, Social Media Marketing, Sportmarketing of andere zakelijke gebieden, inclusief talen.
Kredietniveau 5
Plaatsingsjaar
Tussen jaar 2 en 3 kun je een bedrijfsstage van een jaar volgen. Eerdere studenten hebben stage gelopen bij verschillende MKB-bedrijven en prestigieuze organisaties, waaronder British Airways, Disney UK en Heinz. Je kunt ook in het buitenland studeren bij een van onze partnerinstellingen. Je kunt er ook voor kiezen om je jaar in het buitenland op te splitsen in een eerste semester uitwisseling en een stage in het tweede semester, beide in het buitenland, of een stagejaar in het buitenland te volgen.
jaar 3
We blijven uw kennis van marketingmanagement uitbreiden en leren hoe u de statistieken die u al hebt bestudeerd kunt gebruiken om de verzamelde gegevens te analyseren en deze te gebruiken om marketingstrategiebeslissingen te onderbouwen. Daarnaast ga je dieper in op hoe merken zichzelf promoten via de verschillende marketingcommunicatieplatforms en -media. Je ontwikkelt ook een marketingstrategie voor een live marketingproject waarbij je in het verleden samenwerkte met een klein bedrijf en een internationale liefdadigheidsinstelling.
Je hebt de mogelijkheid om een proefschrift uit te voeren waarin je een onderwerp naar keuze gaat onderzoeken. U kunt bijvoorbeeld analyseren hoe een nieuw product op de markt wordt gelanceerd, hoe influencers worden gebruikt om merken op de markt te brengen via sociale media en hoe merken hun boodschappen tijdens het klanttraject aanpassen. Je kunt ook kijken hoe een bedrijf betrokkenheid opbouwt om zijn klanten te behouden of hoe een merk zijn ranking in zoekmachines kan verbeteren.
Onderwerpen van studie zijn onder meer:
- Analyseren van problemen en ontwerpen van oplossingen voor marketing
- Marketinganalyse
- Marketingcommunicatie
- Marketing Management
Plus twee opties uit Destination, Cultural and Heritage Marketing, Interactive en Digital Marketing, Global Marketing Management, New Product Development, Contemporary Selling en Sales Management, een proefschrift of andere zakelijke gebieden, inclusief talen.
Kredietniveau 6
Internationale kansen
Veel van onze cursussen bieden internationale studie- en werkervaringen, en de universiteit biedt andere wereldwijde kansen waar alle studenten zich op kunnen aanmelden - dus wat je ook studeert, je hebt de kans om naar het buitenland te gaan.
Mogelijkheden kunnen zijn:
- Deelnemen aan uitwisselingen van een semester of een jaar bij instellingen over de hele wereld
- Het bijwonen van een internationale zomerschool of excursie
- Je cv ontwikkelen door middel van vrijwilligerswerk of stages in het buitenland
Internationale ervaring verbreedt de horizon, vergroot het zelfvertrouwen en verbetert het wereldwijde begrip, naast dat het fantastisch is voor je carrière.
Galerij
Programma collegegeld
Beurzen en financiering
De universiteit is toegewijd aan het ondersteunen van ambitieuze en excellente studenten en we bieden een verscheidenheid aan beurzen aan in aanmerking komende niet-gegradueerden, die het geheel of een deel van uw collegegeld dekken.
English Language Requirements
Certificeer uw Engelse taalvaardigheid met de Duolingo Engelse test! De DET is een handige, snelle en betaalbare online test Engels die wordt geaccepteerd door meer dan 4.000 universiteiten (zoals deze) over de hele wereld.