Afstuderen in reclame

Algemeen

3 locaties beschikbaar

Beschrijving van opleiding

De enige communicatiecursus in Brazilië met mentorschap voor de individualisering van studentkeuzes gericht op verschillende marktgebieden.

Een opleiding die een referentie is in het land en die professionals opleidt die het verschil maken. Dit is de cursus Adverteren van ESPM. Naast de solide basis in marketing en communicatie, heb je ook de specialisatie van trails, wat betekent dat je kiest met het oog op keuzevakken binnen de cursus of in andere ESPM-bacheloropleidingen, naast een reeks complementaire activiteiten zoals: advisering, werkplaatsen, junior bureaus, moderne laboratoria en experimentele ruimtes. Alles om je dichter bij de echte praktijk op de arbeidsmarkt te brengen. En de markt die het dichtst bij jou in de buurt is. Geen wonder dat meer dan 90% van de studenten al een baan heeft.

138666_pexels-photo.jpg

De advertentie- en referentiecursus in het land

Bij ESPM verwerf je kennis om een transformerende communicatieprofessional te worden in alle domeinen van deze sector. Hier maak je je klaar om communicatie op een bredere, technische, marketing-, technologische en menselijke manier te begrijpen. Tijdens de cursus beheers je marketingmanagement, communicatietechnologieën en de toepassing van creativiteit in de meest verschillende gebieden van marktintegratie, in staat om je werk, de samenleving en je leven in vraag te stellen, te innoveren en te transformeren.

Differentiëlen

ESPM is anders, dus de professionals die hier worden opgeleid, zijn dat ook!

Naast de typische opleiding in adverteren, heb je bij ESPM:

  • Marketing Management
  • Hoog aantal keuzevakken
  • Veel en gevarieerde laboratoriumruimtes
  • Projecten en disciplines bij bedrijven (gemiddeld 30 per semester)
  • State-of-the-art infrastructuur

Keuzevakken

Vanaf het 3e semester kun je vakken kiezen (halfjaarlijks) die deel uitmaken van andere cursussen op de school. Zo heb je de mogelijkheid om je professionele perceptie uit te breiden en je keuzes te rijpen.

LifeLab

ESPM LifeLab heeft tot doel technische, gedrags- en cognitieve kennis toe te voegen aan uw training. Dus als je afstudeert, ben je veel beter voorbereid om zowel in traditionele beroepen te werken als in beroepen die relationele en zelfkennisvaardigheden vereisen, zoals wetenschappers, leidinggevenden en creatievelingen. Tijdens de cursus heb je de mogelijkheid om te kiezen tussen een cyclus van disciplines, georganiseerd in drie pijlers:

Metacognitief

Zelfstudie

  • Learning Lab
  • Creativiteit
  • Wetenschappelijk denken

Techquant

Digitale vloeiendheid

  • Logica en gegevensvisualisatie
  • Computationeel redeneren

Socio-emotioneel

Zelfkennis

  • Doel, carrière en zelfrealisatie
  • Presentatie van ideeën en projecten
  • ondernemerschap
  • Arts
  • Leiderschap en multicultureel werk

Arbeidsmarkt

Er is een breed werkterrein op het gebied van publiciteit en reclame, waaronder communicatiebureaus (reclame, activering en verkoopbevordering, incentives, merchandisingevenementen, digitale communicatie, relatiemarketing en interne communicatie); marketing- en handelsmarketinggebieden voor bedrijven; communicatiemiddelen (interne communicatie en advertentiemarketinggebieden - omgaan met de relatie tussen reclamebureaus en adverteerders); adviesbureaus; en ook gespecialiseerde bedrijven (informatie en inhoud, onderzoeksinstituten, video- en audioproducenten, digitale producenten, promotie van evenementen, advies voor onder meer culturele en sportprojecten).

88% inzetbaarheid

ESPM-pas afgestudeerden hebben 88% * inzetbaarheid op de arbeidsmarkt.

* 2018 ESPM Employability Survey-informatie verzameld van 1.000 professionals die onlangs zijn afgestudeerd aan ESPM. Dit percentage is algemeen voor niet-gegradueerde cursussen in alle eenheden.

Sao Paulo

Rio de Janeiro

Porto Alegre

Vormingslijnen

Hier kunt u kiezen welke trainingslijn het meest identificeert:

Adverteren en marketing

Eigentijdse opleiding van het beroep, waarbij theorie en techniek op alle gebieden van overtuigende communicatie worden gecombineerd.

Adverteren met audiovisuele nadruk

Formation bevoordeelt het audiovisuele gebied via zeven specifieke disciplines die in dialoog treden met dit kennisgebied.

Meer info hier.

Laatst bijgewerkt op aug 2020

Over de school

Com mais de 65 anos de história, a ESPM é referência brasileira em comunicação, marketing e gestão no ensino superior, com DNA de inovação e tecnologia presente em todos os processos de aprendizagem, ... Lees meer

Com mais de 65 anos de história, a ESPM é referência brasileira em comunicação, marketing e gestão no ensino superior, com DNA de inovação e tecnologia presente em todos os processos de aprendizagem, formando profissionais preparados para o futuro. Lees Minder
São Paulo , São Paulo , São Paulo , Rio de Janeiro , Rio de Janeiro , Porto Alegre , Florianópolis + 6 Meer Minder