Graad in marketing

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Officiële graad: graad in marketing
Duur / ECTS: 4 jaar / 240 ECTS
Plaatsen / campus: 65 / Moncada - Alfara; 20 / Elche
Gedoceerd: Spaans
Leerresultaten

uch marketing

algemene vaardigheden

  • CG 1. Studenten verwerven een ethische maatschappelijke betrokkenheid bij de uitvoering van hun actividades./El het bereiken van deze wedstrijd betreft de aankoop en criteria om te begrijpen en waarderen de samenleving en de huidige cultuur door het bestuderen van zijn historische wortels in orde de afgestudeerden in staat stellen om kritisch oordelen over de verschillende aspecten van de sociale werkelijkheid te geven en suggesties te doen ter verbetering ten opzichte van het perspectief van de grondwettelijke beginselen en de katholieke sociale leer.
  • CG 2. Dat studenten verwerven vaardigheden in het gebruik van informatietechnologie en communicatie. Het bereiken van deze wedstrijd gaat kennen, begrijpen en beheren van informatietechnologie en communicatie nodig te zijn voor de ontwikkeling van de professionele toekomst van de student.
  • CG 3. Dat verwerven de studenten de mogelijkheid om zelfstandig te werken om ervoor te zorgen dat ze zijn ondernemers in hun activiteiten. Het bereiken van deze competentie betreft de mogelijkheid om een ​​werkplan te ontwerpen en verbinden zich ertoe haar hoogtepunt met doorzettingsvermogen en flexibiliteit -anticipándose en het overwinnen van de moeilijkheden die zich in hun ontwikkeling en integratie van wijzigingen uw exija- professionele en gekwalificeerde manier geworden.
  • CG 4. Die studenten hebben een houding over: De fundamentele en gelijke rechten tussen mannen en vrouwen; Respect en bevordering van de mensenrechten; Non-discriminatie en universele toegankelijkheid voor mensen met een handicap; Respect voor de waarden van een cultuur van vrede en democratische waarden.

specifieke vaardigheden

  • CE.1. Vermogen om te identificeren, te formuleren en problemen door het toepassen van professionele normen en het begrijpen van de concurrerende en institutionele plaats van de organisatie vaststellen van hun sterke en zwakke punten op te lossen.
  • CE.2. Vermogen te beheren en effectief en efficiënt leiden van een bedrijf vanuit het perspectief van het Department of Marketing als een onderdeel van de waardeketen van een onderneming.
  • CE.3. De mogelijkheid om kritische analyses uit te voeren in kwantitatieve en kwalitatieve termen, met inbegrip van data-analyse, interpretatie en extrapolatie naar het beton en handelbaar verschijnselen van het gebied van marketing business realiteit.
  • CE.4. Luisteren vaardigheden, onderhandelen, overtuigingskracht en effectieve schriftelijke communicatie met behulp van traditionele media in het bedrijfsleven, zoals de voorbereiding van en rapporteren over specifieke zakelijke situaties, markten, concurrenten, trends en prognoses.
  • CE.5. De mogelijkheid om informatie technologieën te gebruiken en identificeren van relevante bronnen van informatie die wordt gebruikt op het gebied van marketing en marktonderzoek.
  • CE.6. Leiderschap en ondernemerschap, alsook de mogelijkheid om een ​​bedrijf en die deel uitmaken van de teams uit te voeren.
  • CE.7. Zelfkritiek en gevoeligheid voor de diversiteit aan mensen, culturen en bedrijven die op een of andere manier invloed op de marketing strategie van organisaties.
  • CE.8. Kennen en begrijpen het belang van gebieden, zoals duurzaamheid, globalisering, maatschappelijk verantwoord ondernemen, diversiteit en innovatie. bij het maken van zakelijke beslissingen.
  • CE.9. Mogelijkheid om een ​​plan van nationale of internationale marketing, met behulp van alle instrumenten en variabelen met betrekking tot de marketing mix, na een proces van onderzoek, planning, uitvoering en controle ontwerpen, strategische beslissingen effectief aangepast aan de omgeving en de organisatie.
  • CE.10. Observatie vaardigheden en aanpassing aan de omgeving, het handhaven van een pro-actieve en het voorstellen van creatieve oplossingen aan de nieuwe behoeften en trends in de markt oplossingen.
  • CE.11. Capaciteit en initiatief op te lossen zakelijke problemen organisaties en met voldoende kennis om de besluitvorming van het handelsbeleid aannemen, met de nadruk op het belang van de integratie van deze besluiten in het kader van de productieprocessen van bedrijven.

werk

Carrièremogelijkheden

Graduate studies in marketing geven toegang tot meerdere carrièremogelijkheden zowel op het gebied van het particuliere bedrijfsleven en openbaar bestuur of door de autonome uitoefening van het beroep. U kunt bijvoorbeeld:

  • Key Account Manager
  • Head of Business Administration
  • merchandising chief
  • Hoofd van de Customer Service
  • Marktonderzoek technicus
  • technische communicatie
  • product Manager
  • marketing Director
  • Externe marketing consultant
  • export technicus
  • Head of Sales
  • marketing manager
  • logistiek Manager

Wat maakt ons anders?

1. De student employability in het centrum

We zijn geobsedeerd met de student sprong in het werk in de beste omstandigheden. Daarom is ons curriculum verbonden met de inzetbaarheid van de toekomst: internationalisering, innovatie en creativiteit in het beheer en de strategische richting van de middelen.

2. De internationale dimensie

  • gratis aanvullende opleiding in het Engels van de eerste tot de vierde naar het startpunt niveau te verbeteren.
  • Onderwerpen binnen het curriculum dat taalvaardigheid te versterken: in het Engels of Engels voor technisch gebruik.
  • International Ruilen: met onze gecoördineerd met de Erasmus mobiliteit in verschillende Europese landen, dus je kunt een semester of een cursus in een ander land te studeren.
  • Kansen voor de internationale praktijk.

3. Direct contact met de beroepsgroep

Omdat we begrijpen dat met het oog op een goede manager in het bedrijf te worden moet je in contact van de eerste met de beste professionals. Daarom articuleren wij uw training van twee belangrijke mijlpalen:

  • We hebben gastprofessoren, belangrijke relevante beroepsorganisaties, die elk jaar komen om hun ervaringen te delen met studenten.
  • Tijdens de bezoeken plus graad of andere opleidingsactiviteiten ze zijn gepland bedrijven om contact met de realiteit van elke sector te maken.

4. Werkwijze case

We gebruiken deze methode als een instrument voor cross-learning:

  • Het geldt in alle cursussen van het eerste leerjaar.
  • Ze zijn betrokken van alle vakken in de loop. Zodat de student zich bewust wordt van het belang van elk van de onderwerpen zij hem en de wisselwerking tussen hen geleerd.
  • Bezoeken zijn gepland om bedrijven te bestuderen en gesprekken met degenen die verantwoordelijk zijn voor hen.

5. Dubbelklik graden verdubbelt specialist graden

U kunt twee universiteit te gaan tijdens het racen schema's compatibel met alle klassen in dezelfde faciliteiten en, natuurlijk, zonder twee keer te betalen. Zo zijn de tweepersoonskamers specialist graden van de Universiteit in dubbele graden.

  • Marketing Double Degree in reclame en public relations
  • Double Degree in Business Marketing

href = "http://www.uchceu.es/estudios/grado/marketing

Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Over de school

Somos una Universidad católica, pionera en el desarrollo de proyectos educativos innovadores. Estamos orientados a ayudar a las personas que aprenden con nosotros a entender la disciplina que estudian ... Lees meer

Somos una Universidad católica, pionera en el desarrollo de proyectos educativos innovadores. Estamos orientados a ayudar a las personas que aprenden con nosotros a entender la disciplina que estudian y a desarrollar su actividad profesional con integridad y responsabilidad. Nuestra referencia son los valores del humanismo cristiano que constituyen nuestro criterio de pensamiento y acción para la mejora de la sociedad. Lees Minder