BA (Hons) Bedrijfskunde, UCAS-code: N200

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Het begrijpen van de principes van hoe bedrijven opereren en succesvol zijn, is de sleutel tot ons gevestigde Business Management-programma, dat een breed scala aan kennis biedt met de flexibiliteit om zich later in de cursus te specialiseren.

De combinatie van een strenge academische studie met praktische sociale en operationele vaardigheden, geeft ons BA Business Management u een uitgebreid begrip van de belangrijkste zakelijke kwesties. In het eerste jaar bestudeer je Inleiding tot Gedrag op het Werk, Managementthema's en Perspectieven, Business Management in Context en Bedrijfseconomie, evenals vaardigheden-gebaseerde modules die essentiële boekhoudkundige en wiskundige technieken omvatten.

Voortbouwend op de basiskennis die in het eerste jaar werd opgericht, worden studenten aangemoedigd in een vroeg stadium na te denken over inzetbaarheid en loopbaan.

In de jaren twee en drie stemmen studenten hun opleiding af op basis van toekomstige loopbaanplannen. Van wet voor management en kwesties op het gebied van corporate governance tot internationale marketing en kritische perspectieven in de arbeids- en organisatiepsychologie, variëren de modules van creatief tot technisch, maar ze zijn allemaal relevant voor de moderne werkplek en worden gegeven door leiders op hun vakgebied.

Veel van de modules worden aan de hand van casestudy's onderwezen, zodat u ervan kunt profiteren dat het onderwerp in een reële context wordt geplaatst. We gebruiken ook onze uitstekende relaties met bedrijven en alumni, ondersteund door een toegewijd team Externe Betrekkingen, zodat studenten BA Business Management regelmatig de mogelijkheid hebben om te leren van en te netwerken met professionals in verschillende sectoren. Onze module in Operations en Supply Chain Management wordt uitgevoerd in samenwerking met Rolls-Royce. De relatie van deze module met de industrie leert studenten genieten van lezingen van Rolls-Royce-sprekers, ondersteund door tutorials en seminars op school. Een geïntegreerd gevalstudie- en bedrijfs- / simulatiespel gesponsord door Rolls-Royce wordt ook gebruikt als basis voor een groepsproject, met een prijs toegekend door de leidinggevenden van het bedrijf aan onze beste groep.

Toelatingseisen

  • A Level: ABB, met een B / 6 in Maths op GCSE
  • BTEC: DDD in een relevant onderwerp
  • Internationaal baccalaureaat: 33

Internationale studenten vereisen een totale IELTS-graad van 6,5 met een minimum van 6,0 in elk onderdeel of een equivalente Engelse taalkwalificatie.

Huidige module structuur

Jaar 1

  • Bedrijfseconomie
  • Inleiding tot gedrag op het werk
  • Boekhouding en financiën voor managers
  • Bedrijfsbeheer in context
  • Managementthema's en perspectieven
  • Futures First: Professional Self Management

Een van de volgende:

  • Analyse voor Decision Making A (als je A-level wiskunde hebt gehaald)
  • Analyse voor besluitvorming B (als u geen wiskunde op A-niveau hebt gevolgd)

Plus:

  • Zakelijke uitdagingen, of onbeperkte module (s) ter waarde van tien credits

Jaar 2

  • Organisatorisch gedrag
  • Bedrijfsstrategie
  • Principes van Operations Management
  • Essentials of Marketing

Een van de volgende:

  • Law for Management
  • Bedrijfsstatistieken
  • Ondernemingsbestuur
  • Personeelszaken
  • Enterprise en ondernemerschap
  • Onderzoeksmethoden
  • Business Intelligence
  • Organisatorische verandering en leren beheren
  • Carrière Management Theorie en Praktijk
  • Leiderschap en teamwork

Plus:

  • Onbeperkte module (s) ter waarde van twintig credits

Jaar 3

  • Maatschappelijk verantwoord ondernemen

Vier van de volgende:

  • Decision Sciences en optimalisatie
  • Complexe projecten beheren
  • Kritische perspectieven in de arbeids- en organisatiepsychologie
  • De vrijetijdsindustrie
  • Internationale marketing
  • Strategie Praktijk
  • Ondernemerschap en Human Resource Management
  • Management Project
  • Werkgerelateerde heide en welzijn
  • Werk en tewerkstelling in de eenentwintigste eeuw
  • Digitale marketing
  • Maatschappelijk verantwoorde marketing en consumptie
  • Operations en Supply Chain Management met toepassing op Rolls Royce
  • Industriële relaties
  • geintegreerde marketing communicatie
  • Taal en organisatie
  • Internationale zaken
  • New Venture Creation

Plus:

  • Onbeperkte module (s) ter waarde van twintig credits

Houd er rekening mee dat modules kunnen worden gewijzigd. Om bepaalde modules te bestuderen, kunnen er voorwaardelijke keuzes zijn.

Laatst bijgewerkt op aug 2018

Over de school

The University of Sheffield is a truly international environment with nearly 25,000 students from 117 countries. With a history stretching back to 1879, it is one of the UK’s leading universities and, ... Lees meer

The University of Sheffield is a truly international environment with nearly 25,000 students from 117 countries. With a history stretching back to 1879, it is one of the UK’s leading universities and, as part of the Russell Group, is renowned for its research and teaching excellence. Lees Minder