Lees de Officiële Beschrijving

We bieden onze studenten de unieke mogelijkheid hun kredieten over te dragen aan onze partneruniversiteiten in de VS en het VK, waardoor ze een ongeëvenaarde internationale bekendheid krijgen

modules

Zakenrecht

De wet bestaat uit verschillende gebieden die van invloed kunnen zijn op het bedrijfsleven, zoals consumentenwetgeving en arbeidswetgeving. Maar bedrijven worden ook blootgesteld aan gebieden zoals contractrecht en externe relaties met leveranciers die juridische implicaties hebben. Deze module onderzoekt deze gebieden en hun impact en aan het eind van de module hebben de studenten inzicht in de gebieden die moeten worden gemonitord en beheerd.

Bedrijfsplanning en doelinstelling

Elk bedrijf heeft een plan nodig. Elk bedrijf heeft doelen nodig. Een bedrijf moet duidelijk zijn waar het heen wil, wat zijn doelstellingen zijn en hoe het daar zal komen. Deze module neemt studenten mee door het planningsproces. Wanneer, hoe en waarom Tegen het einde van de module begrijpen de studenten het stellen van doelen en kunnen ze hun eigen doelen stellen en weten hoe ze deze moeten verweven met een bedrijfsplan.

Cultuur en de organisatie

Een organisatiecultuur wordt vaak gedefinieerd als "de manier waarop we dingen in onze organisatie doen". Cultuur is afgeleid van de achtergrond van het bedrijf, zijn klanten, de markt waarin het zich bevindt maar vooral van de mensen in de organisatie. De stijl van het management en hoe mensen reageren op die managementstijl helpt bij het vormgeven van cultuur en deze module verkent deze gebieden. Aan het eind van de module zullen studenten begrijpen hoe cultuur wordt gevormd en de impact die het kan hebben op een organisatie.

Klanten en klantenservice

Klanten zijn de levensader van een bedrijf. Het kunnen externe klanten zijn die producten of services van het bedrijf kopen en het kunnen interne klanten zijn die binnen een organisatie met elkaar handel drijven. Hoe dan ook, klanten moeten op de best mogelijke manier worden onderhouden en ondersteund om ervoor te zorgen dat hun behoeften op de meest effectieve en efficiënte manier worden vervuld. Deze module onderzoekt deze gebieden en aan het einde van de module zullen studenten het belang van dit aspect van een bedrijf volledig begrijpen.

Persoonlijke vaardigheden ontwikkelen

In business en management zijn veel vaardigheden te leren. Ze zijn niet alleen kennis en begrip van zaken, maar ook kennis en begrip van de mensen met wie je samenwerkt. In deze module wordt gekeken naar enkele van deze vaardigheden, zoals communicatie, beïnvloeding, luisteren. Tegen het einde van de module zullen studenten erkennen dat het nodig is om deze vaardigheden te ontwikkelen en zullen ze zich bewust zijn van de verschillende beschikbare technieken om ze te verbeteren.

Effectieve communicatie

Communicatie is een belangrijke menselijke interactie. Het kan op vele manieren zowel verbaal als non-verbaal plaatsvinden, maar het moet begrepen, duidelijk en effectief zijn. Deze module kijkt naar verschillende communicatiemethoden en de context waarin deze kunnen worden gebruikt en aan het eind van de module zullen studenten hebben geleerd hoe ze hun eigen communicatietechnieken kunnen verbeteren.

Financieel beheer en controle

Een handige manier om te leren is om casestudy's rond dit probleem te bespreken. Er zijn veel casestudy's beschikbaar in de financiële wereld die kunnen vastleggen wat er is gebeurd en hoe verschillende organisaties hebben gereageerd op verschillende uitgiften van cashflow, liquiditeit en balansschulden. Deze module onderzoekt enkele van deze gevallen en illustreert de beste werkwijzen bij het aanpakken van financiële problemen. Tegen het einde van de module zullen de studenten enkele van de fundamentele benaderingen van financiële problemen begrijpen.

Fundamentals of Accounting

Het bijhouden van nauwkeurige en bijgewerkte financiële gegevens is een absoluut vereiste voor een bedrijf. Het is niet alleen een wettelijke vereiste, maar het is informatie die een manager niet kan missen bij het plannen en nemen van beslissingen. Deze module identificeert de belangrijkste gebieden die een manager moet kennen en begrijpen en aan het einde van de module kunnen studenten nieuwe financiële vaardigheden op de werkplek inbrengen.

Ethisch beheren

Wat is bedrijfsethiek precies en waarom zijn ze belangrijk? Is het mogelijk onethisch en succesvol te zijn of is het mogelijk om succesvol en ethisch te zijn? Deze module onderzoekt deze gebieden en bekijkt hoe een bedrijf zijn cultuur in balans kan brengen en operaties en systemen kan ontwikkelen die niemand benadelen. Tegen het einde van de module zullen studenten aan verschillende modellen zijn blootgesteld voor evaluatie.

Managing in Today's World

Managers moeten vandaag de dag in een staat van constante stroom en verandering omgaan en het is belangrijk om de onderliggende fundamenten te begrijpen en hoe deze constante verandering kan en moet worden beheerd. De module onderzoekt zowel de constanten als de variabelen en aan het einde van de module hebben de studenten een verfijnde reeks vaardigheden die kunnen helpen bij het begrijpen van het managementproces.

Marketing en verkoopplanning

De uiteindelijke verkoop van het eindproduct is waar het uiteindelijk over gaat en in dit tijdperk van nieuwe marketing- en verkooptrajecten is het van vitaal belang dat studenten het belang van het marketingplan en de essentiële verkoopvaardigheden begrijpen die naast moeten lopen. Aan het einde van deze module zullen studenten het belang van marketing begrijpen en technieken hebben geleerd om zowel hun marketingvaardigheden als hun verkoopvaardigheden te verbeteren.

Organisatiestructuren

Verschillende organisaties moeten zich om verschillende redenen op verschillende manieren structureren. Het kan afhankelijk zijn van hun product of hun markt of zelfs de cultuur die ze willen ontwikkelen. Deze module onderzoekt en analyseert verschillende organisatiestructuren en hun verschillende contexten. Aan het einde van de module zullen de studenten begrijpen waarom organisaties op specifieke manieren gestructureerd moeten worden.

Prestatiemanagement

Prestatiemanagement houdt zich bezig met het management van het personeel. Hoe ze hun werk doen. Hun efficiëntie en hun effectiviteit. Deze module kijkt naar de manieren om prestaties te meten en te verbeteren en hoe een manager toezicht kan houden op de processen en structuren die aanwezig moeten zijn. Aan het einde van de module zullen de studenten de noodzaak en het gebruik van deze technieken begrijpen om de prestaties te verbeteren.

Politiek en bedrijfsleven

Een van de grote externe invloeden op het bedrijfsleven is politiek. Het legt zichzelf op vele manieren op via wetgeving, consumentenbescherming, fiscaal beleid en vele andere meer lokale beleidsmaatregelen, zoals reis- en planningsregels. Deze module onderzoekt de verschillende gebieden die een bedrijf moet begrijpen om het in staat te stellen zijn activiteiten rond regelgeving en besturingselementen die bestaan ​​te plannen. Tegen het einde van de module zullen studenten de impact van politiek op het bedrijfsleven begrijpen en in staat zijn om de invloeden in het businessplan te integreren.

Praktische boekhoudkundige analyse

De accounts van een bedrijf kunnen u veel vertellen over de gezondheid van dat bedrijf, hoe winstgevend ze zijn, hoe effectief ze hun financiële middelen gebruiken en hoe sterk ze financieel zijn. Deze module zal studenten kennis laten maken met een reeks analytische technieken en berekeningen die kunnen worden uitgevoerd om de financiële kracht van een bedrijf te beoordelen en aan het einde van de module kunnen studenten deze technieken gebruiken.

Kwantitatieve vaardigheden

Managers moeten vaak basisberekeningen en wiskunde uitvoeren die betrekking hebben op gebieden zoals verkoopniveaus, statistische feiten of vergelijkende studies. Deze vaardigheden worden vaak over het hoofd gezien binnen de toolkit voor managers, maar ze zijn niettemin vereiste vaardigheden. Deze module behandelt enkele elementaire kwantitatieve technieken en aan het eind van de module zullen studenten de behoefte aan en kennis van het gebruik van dergelijke vaardigheden begrijpen.

Strategisch Human Resource Management

Human Resource Management gaat over mensen. Hoe u ze selecteert, hoe u ze ontwikkelt, hoe u ze beloont en hoe u ze behoudt. Deze module verkent zowel de juridische aspecten van het tewerkstellen van mensen, maar ook het interpersoonlijke aspect om ervoor te zorgen dat de organisatie ze optimaal gebruikt.

De zakelijke omgeving

Een bedrijf opereert niet op zichzelf. Er zijn op allerlei manieren druk op het van alle kanten en zowel intern als extern. Deze module verkent enkele van deze gebieden en kijkt naar zaken zoals politieke druk, druk van de consument en de druk van verandering. Aan het einde van de module zullen de studenten de impact van deze dingen op een bedrijf begrijpen en zich bewust zijn van de noodzaak om hen te plannen.

De ondernemer manager

Wat is een ondernemer en kunt u de vaardigheden ontwikkelen? Er zijn veel definities en veel opvattingen over de identificeerbare vaardigheden die inherent zijn aan een ondernemer. Deze module verkent enkele meningen en ideeën rond ondernemerschap en aan het einde van de module hebben studenten een brede kennis van het profiel.

De marketingmix

De klassieke definitie van de marketingmix is ​​"De 4 P's". Product, prijs, plaats, promotie. Er zijn verschillende afgeleide modellen die voortkomen uit deze klassieke definitie en deze module zal onderzoeken op welke marketinggebieden het "de mix" bestaat. Dit maakt planning rond de marketingstrategie van een organisatie mogelijk en aan het einde van de module zullen studenten de elementen van het product, de service en de activiteiten begrijpen die moeten worden verwerkt in het marketingplan.

Opleiding te volgen in:
Engels

Zie 1 andere vakken van Czech College »

Deze cursus is Campus based
Begindatum
Mei 2019
Sept. 2019
Duration
3 jaar
Voltijd
Prijs
4,950 EUR
Op locaties
Op datum
Begindatum
Mei 2019
Einddatum
Mei 1, 2021
Aanmeldingslimiet
Begindatum
Nov. 2019
Einddatum
Nov. 26, 2021
Aanmeldingslimiet
Begindatum
Feb. 2020
Einddatum
Feb. 12, 2021
Aanmeldingslimiet
Begindatum
Sept. 2019
Aanmeldingslimiet

Mei 2019

Location
Aanmeldingslimiet
Einddatum
Mei 1, 2021

Sept. 2019

Nov. 2019

Location
Aanmeldingslimiet
Einddatum
Nov. 26, 2021

Feb. 2020

Location
Aanmeldingslimiet
Einddatum
Feb. 12, 2021

JFH7vG9zcRc