BA (Hons) Business Management (Top-up)

Algemeen

Lees meer over dit programma op de website van de school

Beschrijving van opleiding

Prospectus downloaden

Wat heeft de top-upgraad met zich mee?

De BA (Hons) Business Management-graad (Top-up) is speciaal ontworpen om u de kennis en praktische kennis te bieden die werkgevers zoeken in het voortdurend veranderende zakelijke klimaat van vandaag. Je onderzoekt belangrijke onderwerpen zoals leiderschap, innovatie, marketing en verandering - vitale concepten in de snel veranderende wereld van het bedrijfsleven in elke branche.

Of je ambitie nu is om een leidende leiderschapsrol op te nemen in een grote organisatie of om het succes van je eigen bedrijf te bevorderen, deze cursus bouwt voort op je eerdere bedrijfsstudies en brengt je inzichten en inzichten naar een hoger niveau. Door praktische toepassing en zakelijke beoordelingen, ontwikkelt u vaardigheden en kennis die u onmiddellijk in de echte wereld kunt toepassen.

De BA (Hons) Business Management-graad (Top-up) is een vervolgtraject van een Higher National Diploma (HND) in het bedrijfsleven om een volledig diploma te behalen, toegekend door Buckinghamshire New University, onze validatiepartner.

Voor wie is de top-upgradencursus?

Deze cursus is met name gericht op diegenen die al een brede bedrijfsgerelateerde HND, een basisdiploma of een equivalent daarvan hebben, die willen voortbouwen op hun eerdere ervaring en vaardigheden, evenals een kritische, analytische, creatieve en reflectieve benadering van het bedrijfsleven ontwikkelen . Met flexibele lesroosters kunt u uw studies in uw leven afstemmen, met studeeropties, inclusief avonden en weekenden.

Progressiemogelijkheden

Je zult goed geplaatst zijn om te gaan werken in managementgerelateerde functies in zowel de publieke als de private sector. Afgestudeerden hebben verzekerd van werkgelegenheid bij lokale autoriteiten, retailmanagement, financiële diensten, mediadiensten en andere sectoren. Andere afgestudeerden zijn doorgegaan met het starten van een eigen bedrijf of zijn doorgegaan met het verder studeren op postuniversitair niveau.

Toelatingseisen

  • Niveau 5 met een goed niveau van zakelijke onderwerpen is vereist:
    • een pass in een HND
    • een stichting diploma
    • een erkend Brits diploma of een equivalent in het buitenland
  • Bewijs van Engelse taalvaardigheid (bovenste B2). Als je twee jaar een Engelse HND hebt gestudeerd, voldoet je voltooiing van de HND aan deze vereiste.
  • Je zult ook een academisch interview moeten bijwonen waarbij je op niveau 6 een goed conceptueel inzicht in de bedrijfs- en studieverwachtingen moet hebben.

Cursusbeschrijving

Studenten studeren vier modules die elk 30 credits bevatten:

Strategische marketing (MG624) - 30 credits

  • Theorieën en modellen van strategische marketing en hoe deze zijn ontwikkeld in relatie tot externe PESTEL-elementen
  • De rol van technologie in dit proces en in het bijzonder het gebruik en de ontwikkeling van digitale technologie in het strategische marketingproces
  • Hoe een marketingaudit uit te voeren
  • Hoe de resultaten van de audit kritisch te beoordelen, zowel door data-analyse als in termen van theorieën en modellen
  • Het proces van het ontwikkelen van een marketingplan met specifieke verwijzing naar factoren als het instellen van ROI- en KPI-doelen
  • Hoe het plan zowel intern als extern kan worden geïmplementeerd en beheerd
  • Hoe het plan kritisch te evalueren tegen ROI en KPI-doelen
  • Hoe deze evaluatie te gebruiken voor toekomstige bedrijfsplanning

Er zullen twee opdrachten zijn. CW1 zal een individueel rapport zijn dat het vermogen van een student beoordeelt om de strategische marketingtheorie te begrijpen en kritisch te beoordelen. CW2 zal een groepsproject uitwerken op basis van een case study die de student in staat zal stellen om zowel team- als individuele kennis te tonen over hoe een marketingaudit moet worden uitgevoerd en om een marketingplan te plannen en implementeren. Dit gebeurt in de vorm van een schriftelijk rapport en een videopresentatie van 10 minuten.

Managing Innovation in Business (BM627) - 30 credits

  • Macro- en micro-milieuanalyse en de belangrijkste drijvende krachten achter innovatie
  • Secundaire onderzoeksvaardigheden met de juiste middelen
  • Primaire onderzoeksvaardigheden voor bedrijfsanalyse en -auditing inclusief interne consultancyvaardigheden
  • Benaderingen van innovatie en het gebruik van klantgerichte innovatiekartering
  • De waardeketen en innovatie
  • Innovatieontwerpen versus economische realiteiten en problemen met de organisatiecultuur
  • Innovatiefactoren implementeren voor succes en falen
  • Leiderschapsstijlen en werkgroeprealiteit voor succesvolle innovatie in bedrijven
  • Competentie, gedrag en attitudes van leren
  • Leiders en organisatieontwikkeling, inclusief de effecten van politiek en macht
  • De beoordelingsstrategie is gebaseerd op twee beoordelingen waarbij de studenten individuele schriftelijke rapporten indienen.

CW1: een individueel schriftelijk rapport van 2000 woorden. Ze zullen een organisatie moeten kiezen die zij zelf kiezen, idealiter gebaseerd in de marktsector of industrie waar zij hopen hun professionele loopbaan te starten. Dit zal helpen bij het ontwikkelen van hun kennis van de actuele uitdagingen waarmee het wordt geconfronteerd. De studenten voeren vervolgens een innovatie-audit uit waarin de vroegere, huidige en toekomstige innovatieactiviteiten en -vermogens van de organisatie worden onderzocht.

CW2: een individueel schriftelijk rapport van 3000 woorden. Uit de bevindingen van de studenten in CW1 zullen zij vervolgens een innovatietraject ontwikkelen dat de voorbereiding op innovatiesucces schetst. Deze audit zal rekening houden met de bredere operationele omgeving van zowel upstream- als downstreamleveranciers en service providers, terwijl een vollediger beeld van de volledige innovatiecapaciteit van de organisatie wordt ontwikkeld.

Toonaangevende en leidende verandering (MG625) - 30 credits

Wat is Change Management en waarom is het zo belangrijk in organisaties?

  • Omgaan met verandering en de rol van de leider
  • De context van organisatorische verandering
  • Kritische theorieën en benaderingen voor verandermanagement
  • Geplande en ongeplande verandering
  • Organisatie Ontwikkelingsbenaderingen
  • Weerstand tegen verandering
  • Globalisering en de uitdaging van verandering. De beoordelingsstrategie is gebaseerd op twee beoordelingen waarbij de studenten individuele schriftelijke rapporten indienen.

Een groepsopdracht zal worden gebruikt om het vermogen van studenten om opties te ontwikkelen en evalueren te beoordelen, daarbij verwijzend naar voorafgaande analyse. De beoordelingsmethode wordt gebruikt om kritieke analyses te ontwikkelen en beoordelen om de beschikbare opties voor organisaties te evalueren. De opdracht vereist ook dat de studenten een passende strategie / cursus van actie aanbevelen en verantwoorden op basis van hun analyse. Groepsrapport, 3.000 woorden

Het examen (EX1) beoordeelt de student kennis van theorie en concepten en hun kritische analyse / redeneervermogen. 2 uur examen.

Bedrijfsstrategie en -bestuur (BM628) - 30 credits

  • Hoe kan uw bestuur zich voorbereiden op de onvermijdelijke onverwachte gebeurtenissen en crises waarmee het geconfronteerd kan worden, zoals activistische overnames, boekhoudfraude en milieurampen?
  • Welke stappen moet u nemen om ervoor te zorgen dat uw bedrijf voldoet aan de relevante voorschriften en wetten?
  • Wat is de verantwoordelijkheid en de rol van uw bestuur met betrekking tot het management?
  • Hoe breiden organisaties uit naar verschillende markten en naar de verschillende soorten boekingen die ze zouden kunnen gebruiken?
  • Hoe organisaties concurrentievoordeel kunnen behalen door organisatorische capaciteiten
  • Inzicht in de evolutie van de industrie en strategische verandering op directieniveau.
  • Wat zijn de VUCA, {volatiliteit, onzekerheid, complexiteit en ambiguïteit}, factoren die van invloed zijn op het bedrijf waar het bestuur mogelijk mee te maken heeft?
  • Hoe bedrijfsstrategieën ontwikkelen en evalueren?
  • Hoe te zoeken en evalueren van academische informatie en kritisch beoordelen van beschikbare literatuur. Een groepsopdracht zal worden gebruikt om te beoordelen of studenten opties kunnen ontwikkelen en evalueren, daarbij verwijzend naar eerdere analyse.
  • Hoe onderzoek te doen naar complexe organisatievraagstukken met behulp van verschillende methoden, zoals interviews en vragenlijsten voor het verzamelen van primaire gegevens.
  • Er zal één formatieve beoordeling en één summatieve beoordeling zijn. De formatieve beoordeling zal als volgt zijn: een voorstel bestaande uit 1.000 woorden om een korte introductie van de kwestie of het probleem in corporate governance of strategie in een specifieke te onderzoeken organisatie op te nemen
  • Feedback van de formatieve opdracht bereidt studenten voor op de summatieve beoordeling. Een volledig individueel rapport van 6000 woorden is vereist om een actieplan en aanbevelingen aan het management op te nemen in de organisatie van hun keuze voor de beste manier om dergelijke problemen op te lossen.

Cursusspecificatie

  • Cursusduur: één jaar, fulltime
  • Niveau: RQF niveau 6
  • Toekennend lichaam: Buckinghamshire New University
  • Beoordeling: beoordelingen worden uitgevoerd door middel van cursussen en examens, waarbij de meeste modules uitsluitend via cursussen worden beoordeeld.
  • Wijze van levering: Full Time
  • Tijdschema opties:
    • Twee dagen per week
    • Twee avonden met een zaterdag
  • Campus: Kingsbury
  • Opnamedata: april, september
  • Kosten: £ 9,250

Hoe te solliciteren

Jaar van oprichting, diploma & BA (Hons) Bedrijfsmanagement (Top-up)

Van het kiezen van uw gewenste cursus, het schrijven van uw persoonlijke verklaring en het indienen van de aanvraag, u kunt rekenen op ons vriendelijke Recruitment Team voor hulp en begeleiding bij elke stap van de weg. Neem contact op om een eerste afspraak te maken om uw situatie te bespreken.

Stap 1: Eerste consultatie.

Stap 2: Registreer. Als u een VK- of EU-aanvrager bent, moet u zich aanmelden via de UCAS-website. U kunt zich rechtstreeks bij UCAS of via uw universiteit aanmelden. UCAS biedt u de mogelijkheid om maximaal vijf cursussen aan te vragen en brengt u in rekening voor elke cursus waarvoor u zich aanmeldt. Het invullen van de applicatie is uw kans om uzelf te verkopen. Het is jouw moment om de vaardigheden en kennis die je tot nu toe hebt geleerd te benadrukken, eventuele behaalde kwalificaties en waarom je de door jou gekozen cursus wilt studeren. Er is een stapsgewijze handleiding om te helpen met applicaties op de UCAS-website.

Stap 3: Interview. Na het aanvragen van een cursus bij Regent College Higher Education, moet je een toelatingsgesprek met ons team bijwonen. Uw rekruteringsadviseur kan het interview voor u boeken en u helpen zich voor te bereiden.

Stap 4: Dien uw aanvraag in. Dit is het moment om uw aanvraag in te dienen. Controleer of u elke sectie hebt voltooid voordat u ze verzendt. Nadat u zich heeft aangemeld, ontvangt u een bevestiging dat uw aanvraag is ontvangen. Als er verdere informatie nodig is, nemen we contact met u op. U kunt het gedeelte 'Volgen' op de UCAS-website gebruiken om de voortgang van uw toepassing te volgen.

Aanbieding ontvangen

Zodra we alle benodigde informatie over uw aanvraag hebben, nemen we een definitieve beslissing. Onze beslissing wordt geüpload naar de sectie UCAS Track en je ontvangt ook een brief. Als u een plaats wordt aangeboden, kan het aanbod 'voorwaardelijk' of 'onvoorwaardelijk' zijn. Als je bent toegelaten tot de cursus, ontvang je je aansluitinstructies en meer informatie over het starten van je studie.

Fase 1: selectie van de aanbieding

Je kunt al je applicaties volgen via het UCAS Track-gedeelte, inclusief alle definitieve aanbiedingen die je ontvangt. Als je eenmaal hebt gehoord van alle universiteiten waarop je hebt gesolliciteerd, moet je kiezen welke aanbieding je wilt accepteren, samen met een tweede back-up keuze.

Fase 2: acceptatie van de aanbieding

De deadline voor het accepteren van een aanbieding wordt gemarkeerd op UCAS Track, afhankelijk van de datum waarop u de aanvraag indient.

Top-up graden

Het opnameproces wordt door elk van onze partners enigszins anders behandeld. We raden u aan om contact op te nemen met ons rekruteringsteam om te bespreken welke Pathway voor u het meest geschikt is en om u voor te bereiden op de interviewfase.

Stap 1: Overlegafspraak.

Stap 2: Academisch interview. Alle studenten die een aanvullingsgraad aanvragen, moeten een toelatingsgesprek bijwonen. Uw rekruteringsadviseur kan uw interview boeken en u helpen met de voorbereidingen. Maar maak je geen zorgen. Het interview is jouw kans om ons te vertellen waarom je wilt studeren aan Regent College. Het is geen test van je sollicitatievaardigheden.

Stap 3: uw aanvraag indienen. Voor de BA (Hons) Business Management (Top-up) uitgereikt door Buckinghamshire New University, volg je dezelfde procedure als onze studiejaren en stichtingsjaren en solliciteer je via UCAS. Voor het BA (Hons) Business Entrepreneurship (Top-up) uitgereikt door de University of Northampton, voltooit u een papieren aanvraag en legt u deze voor aan ons Admissions Team.

Na indiening

Wanneer u uw aanvraag heeft ingediend, ontvangt u een bevestigingsmail om de ontvangst te bevestigen. Als we aanvullende informatie nodig hebben, zullen we u dit laten weten. We zullen dan contact opnemen met onze partneruniversiteit om uw aanvraag te laten beoordelen en een beslissing te nemen.

Bied acceptatie aan

Zodra je hebt gehoord van de universiteit waarop je hebt aangevraagd, moet je reageren op hun aanbod door te accepteren via UCAS of door de aanbiedingsbrief die je ontvangt in te vullen en terug te sturen.

Laatst bijgewerkt op aug 2020

Over de school

Regent College Higher Education is a leading provider of industry-related higher education. We are a diverse community active in promoting learning and education, with an established record of success ... Lees meer

Regent College Higher Education is a leading provider of industry-related higher education. We are a diverse community active in promoting learning and education, with an established record of success rates within UK Higher Education. You will experience an exciting time of study and interaction within an environment geared to draw the best from students, supported by a dedicated team of professionals at all levels who always put students first! Lees Minder
Wembley , Londen , Londen , Eg , Londen + 4 Meer Minder