BA (Hons) Bedrijfskunde

Algemeen

Beschrijving van opleiding

BA (Hons) Bedrijfskunde

Dit niet-gegradueerde programma bereidt je voor op de veranderende wereld van zaken en marketing door middel van een reeks modules, die allemaal gericht zijn op de fundamentele aspecten van het managen en succesvol vermarkten van een organisatie.

Er zijn twee studiemogelijkheden:

  • Full time
  • Voltijd met stichtingsjaar

Het basisjaar helpt bij het kwalificeren en voorbereiden van de studenten op het voltijdse programma. Het fulltime programma richt zich op inzetbaarheid om ervoor te zorgen dat je afstudeert met niet alleen kennis over je onderwerp, maar ook vaardigheden om je te helpen slagen op de werkplek.

Accreditaties en ranglijsten

De University of Law is de langst bestaande gespecialiseerde aanbieder van juridisch onderwijs in het Verenigd Koninkrijk met een inzetbaarheidspercentage van 97% *. Dit instituut heeft meer dan 100 jaar ervaring in het ondersteunen van studenten bij het bouwen van succesvolle carrières.

Voor wie is het programma?

De BA (Hons) Business Management (Marketing) is bedoeld voor studenten die geïnteresseerd zijn in het ontwikkelen van hun kennis van zaken en marketing, en met name degenen die op zoek zijn naar een carrière op het gebied van zakelijke marketing.

Dit programma kan worden gebruikt als een platform voor een breed scala aan carrières in bedrijfsbeheer, waaronder managementconsultant, bedrijfsanalist of operations manager en functies binnen een bredere zakelijke context.

Hoe zal je leren?

Naast de traditionele lezingen en seminars, biedt GISMA ook toegang voor studenten tot onze virtuele leeromgeving, Elite. Hierdoor kun je buiten de klas leren door toegang te krijgen tot een overvloed aan studiemateriaal. Je zult ook moeten samenwerken met anderen via groepsprojecten.

Naast deze methoden heeft u ook toegang tot onze online bibliotheekfaciliteiten en leermiddelen van het Chartered Management Institute, het Chartered Institute of Marketing en de Financial Times.

Loopbaan richting

Het studeren van BA (Hons) Business Management (Marketing) kan je langs een aantal zakelijke en marketingcarrièrepaden leiden. Als uw interesses specifiek in marketing liggen, kan uw carrière beginnen als:

  • Marketingdirecteur of
  • Marktonderzoek analist.

Als alternatief, als u geïnteresseerd bent in zaken, kunt u een worden:

  • Bedrijfsadviseur;
  • Manager bedrijfsontwikkeling;
  • Management consultant;
  • Bedrijfsanalist; of een
  • Operationeel manager.

Je carrièremogelijkheden zijn eindeloos met een BA!

Flexibele betalingen

GISMA biedt flexibele betalingsplannen waarmee u de kosten van uw programmakosten kunt spreiden. Met GISMA kan een specifiek betalingsplan voor u worden overeengekomen en alleen de aanbetaling is het vaste bedrag dat vereist is. Studenten kunnen de betalingen naar believen spreiden, zolang dit maar in overeenstemming is met de betalingstermijnen.

modules

Foundation Year Modules

Het stichtingsjaar bestaat uit zes verplichte modules:

Verplicht (zes)

  • Inleiding tot financiën (20 studiepunten)
  • Inleiding tot marketing (20 studiepunten)
  • Inleiding tot Human Resource Management (20 studiepunten)
  • Inleiding tot management (20 studiepunten)
  • Numeracy Skills for Business (20 studiepunten)
  • Academisch en rapport schrijven (20 studiepunten)

Modules jaar 1 (zes verplichte modules)

  • Essentials of Management (20 studiepunten)
  • Academische en professionele studies (20 studiepunten)
  • Principles of Marketing (20 credits)
  • Boekhouding en financiën (20 studiepunten)
  • Internationale zakelijke omgeving (20 studiepunten)
  • Managen en leiden van mensen (20 studiepunten)

Jaar 2-modules

Verplicht (alle vier)

  • Toonaangevende verandering (20 studiepunten)
  • Corporate Responsibility in a Global Context (20 studiepunten)
  • Economie en wereldhandel (20 studiepunten)
  • Persoonlijke en professionele ontwikkeling (20 studiepunten)

Keuzevak (elke twee)

  • Informatie- en bronnenbeheer (20 studiepunten)
  • Financieel management (20 studiepunten)
  • Persoonlijke financiën (20 studiepunten)
  • Contemporary Human Resource Management (20 studiepunten)
  • Internationaal Human Resource Management (20 studiepunten)
  • Klantgedrag (20 studiepunten)
  • Marketingcommunicatie in de digitale wereld (20 studiepunten)

Jaar 3-modules

Verplicht (alle vier)

  • Sectorspecifiek project of sectorstage of proefschrift (40 studiepunten)
  • Wereldwijd leiderschap (20 studiepunten)
  • Strategisch management (20 studiepunten)
  • Creativiteit, innovatie en ondernemerschap (20 studiepunten)

Keuzevak (iedereen)

  • Effectieve besluitvorming door management (20 studiepunten)
  • Internationale digitale marketing (20 studiepunten)
  • Strategisch Human Resource Management (20 studiepunten)
  • Financieel risicobeheer (20 studiepunten)

Waarom GISMA?

  • Een boetiek business school - benadering op maat van studenten
  • In samenwerking met The University of Law, een 150 jaar oude instelling. Het is een van de langst gevestigde gespecialiseerde aanbieders van juridisch onderwijs in het VK.
  • Internationaal studentencohort met meer dan 40 vertegenwoordigde nationaliteiten
  • Beurzen en flexibele betalingsplannen beschikbaar
  • Perfecte locaties in het centrum in Berlijn
  • Gratis Duitse lessen
  • Programma's onderwezen 100% in het Engels

Waarom Duitsland?

  1. Duitsland heeft het op één na beste werkloosheidscijfer in de EU, met 3,4% *
  2. 4e beste startsalaris voor afgestudeerden van £ 40,650 in Europa, met een groeiende economie **
  3. Duitsland is de populairste optie voor internationale studenten die in Europa willen studeren; Het staat bekend om zijn hoogwaardige opleiding en u kunt dit ervaren met GISMA ***.
  4. Berlijn, de hoofdstad van Duitsland, is de start-up technologiehoofdstad van Europa
  5. Berlijn is de op één na grootste stad in de EU en heeft een bloeiende zakenwereld met een scala aan kansen op werk voor jonge professionals en afgestudeerden.

Duitsland staat bekend om zijn rijke geschiedenis in cultuur en kunst, en biedt studenten een verrijkende internationale ervaring terwijl ze onderwijs van wereldklasse combineren met onze wereldwijd gerangschikte partnerinstellingen.

* statista

**Business insider

*** Volgens statistieken en gegevens van de ICEF-monitor.

Cursus benodigd heden

Beginnend op bachelorniveau (driejarige opleiding):

  • Ranglijst BBC op A-niveau en Grade C of graad 4 of hoger in GCSE wiskunde en Engelse taal (of gelijkwaardige kwalificaties).
  • Een Engels taalniveau gelijk aan IELTS 6.0 of hoger met een minimum van 5.5 in elk onderdeel.

Beginnend op het basisniveau (vierjarige opleiding):

  • 32 UCAS-punten van het equivalent van één A-niveau of 40 UCAS-punten van het equivalent van twee A-niveaus
  • 5 GCSE's bij AC (9 tot 4) inclusief Engels en Grade D (4) of hoger in wiskunde of gelijkwaardige kwalificaties
  • Een Engels taalniveau gelijk aan IELTS 5.5 of hoger met een minimum van 5.5 in elk onderdeel.

Looptijd

3 jaar (voltijd) / 4 jaar (voltijd met basisjaar)

Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Over de school

GISMA was proud to announce its partnership with ULaw in 2017. As a result of this cooperation, GISMA is able to offer a range of postgraduate programmes including human resources, marketing and data ... Lees meer

GISMA was proud to announce its partnership with ULaw in 2017. As a result of this cooperation, GISMA is able to offer a range of postgraduate programmes including human resources, marketing and data management. The GISMA ULaw campus is based in the German capital of Berlin. All of our programmes are taught in English so that students from across the globe have the opportunity to come and study with us. Lees Minder