Introductie
Op basis van het gevestigde Business Management-programma van de Sheffield University Management School , biedt BA International Business Management studenten een solide basis in bedrijfskennis en -vaardigheden in het eerste jaar, voordat ze zich in de jaren twee en drie concentreren op de wereldwijde markt.
Het begrijpen van de principes van hoe bedrijven functioneren en slagen in een internationale markt is de sleutel tot dit programma en biedt studenten wereldwijde operationele en culturele perspectieven op de bedrijfswereld.
De combinatie van een strenge academische studie met praktische vaardigheden, geeft ons BA International Business Management u een volledig begrip van de kernbedrijfsmodules in het eerste jaar. Je studeert Inleiding tot Gedrag op het Werk, Managementthema's en Perspectieven en Bedrijfseconomie. Dit zal worden aangevuld met op vaardigheden gebaseerde modules die essentiële boekhoudkundige en besluitvormende technieken omvatten.
In het tweede jaar krijgen studenten een goed begrip van het wereldwijde bedrijfsleven door de mogelijkheid om in het buitenland te studeren aan een van onze partnerinstellingen via de programma's Erasmus of Study Abroad:
Erasmuspartners: Universiteit van Wenen voor Economie en Bedrijfskunde [WU Wien] (Oostenrijk), Copenhagen Business School (Denemarken), Aalto University School of Business (Finland), ESC Rennes Business School (Frankrijk), EDHEC Business School (Nice of Lille Campuses) (Frankrijk), Universiteit van Mannheim (Duitsland), Universitia degli Studi di Roman (Tor Vergata) Rome (Italië), EBS Business School (Oestrich-Winkel) (Duitsland), Universiteit van Amsterdam (Nederland), Universidade Nova de Lisboa ( Portugal), Lund University (Zweden)
Study Abroad-partners: University of Adelaide (Australië), University of Alberta (Canada), Australian National University (Australië), University of Calgary (Canada), University of Canterbury (Nieuw-Zeeland), Case Western Reserve University (VS), The Chinese University of Hong Kong, City University of Hong Kong, Drexel University (VS), Georgia Institute of Technology (VS), Griffith University (Australië), University of Hong Kong, McGill University (Canada), McMaster University (Canada), Monash University (Canada), Montana State University (VS), University of New Mexico (VS), University of New South Wales (Australië), University of Oklahoma (VS), Oregon State University (VS), University of Pittsburg (VS), University van Queensland (Australië), University of Sydney (Australië), University of Texas in Austin (VS), University of Texas in Dallas (VS), The University of Western Australia (Australië), Western University (Canada), University of Wisconsin- Milwaukee (VS), University of W ollongong (Australië)
Alle modules bij partnerinstellingen zijn goedgekeurd door de Sheffield University Management School en worden in het Engels gegeven.
Toelatingseisen
A Level: AAB, met een B / 6 in Maths op GCSE
BTEC: DDD in een relevant onderwerp
Internationaal baccalaureaat: 33
Internationale studenten vereisen een totale IELTS-graad van 6,5 met een minimum van 6,0 in elk onderdeel of een equivalente Engelse taalkwalificatie.
Huidige module structuur
Jaar 1
Bedrijfseconomie
Inleiding tot gedrag op het werk
Boekhouding en financiën voor managers
Bedrijfsbeheer in context
Managementthema's en perspectieven
Futures First: Professional Self Management
Een van de volgende:
Analyse voor Decision Making A (als je A-level wiskunde hebt gehaald)
Analyse voor besluitvorming B (als u geen A-niveau wiskunde hebt gehaald)
Plus:
Zakelijke uitdagingen, of onbeperkte module (s) ter waarde van tien credits
Jaar 2 Voltijd studiejaar in het buitenland - modules worden overeengekomen door Sheffield University Management School en de partnerinstelling.
Studenten worden geen kosten in rekening gebracht door partnerinstellingen en betalen normaal gesproken een lager bedrag aan Sheffield tijdens de periode in het buitenland
Jaar 3 Twee van de volgende:
Internationale zaken
Internationale marketing
Extended Essay in International Business
Vier van de volgende:
Werk en samenleving in Japan
Kritische perspectieven in de arbeids- en organisatiepsychologie
Maatschappelijk verantwoord ondernemen
Internationale marketing
Strategie Praktijk
Recht en zaken in China
Ondernemerschap en Human Resource Management
Digitale marketing
Maatschappelijk verantwoorde marketing en consumptie
Industriële relaties
geintegreerde marketing communicatie
Internationale zaken
New Venture Creation
Je hebt ook de mogelijkheid om onbeperkte modules te nemen die moderne taleneenheden kunnen bevatten met een waarde van 20 credits
Houd er rekening mee dat modules kunnen worden gewijzigd. Om bepaalde modules te bestuderen, kunnen er voorwaardelijke keuzes zijn.