BA (Hons) Marketing Pathway

Algemeen

3 locaties beschikbaar

Beschrijving van opleiding

Overzicht

Marketing is een essentiële geïntegreerde bedrijfstechniek waarmee u verschillende taken kunt organiseren en plannen die gericht zijn op de uiteindelijke uitkomst van zaken met de klant. Het doel van deze graad is om een ​​geïntegreerd concept van marketing en communicatie te bieden.

Studenten beheersen alle aspecten van het implementeren van een strategisch marketingcommunicatieplan. Ons onderwijs ontwikkelt de vaardigheden van onze studenten in communicatie en public relations en moedigt hun capaciteit voor analyse aan. Studenten zullen hun vermogen ontwikkelen om een ​​nieuwe strategische visie te definiëren en in staat zijn om met een veelheid van situaties om te gaan.

Deze cursus biedt studenten een uitstekende balans tussen theorie en praktijk in een wereld van steeds veranderende communicatie. Dit programma opent de deur naar spannende carrières op het gebied van communicatie, marketing, media en reclame met lokale en internationale bedrijven.

Potentiële carrières

Een marketingcarrière is erg breed en gediversifieerd. Een afgestudeerde marketingafdeling zal overweldigd worden door de verschillende marketingfuncties, waaronder: assistent, consultant, coördinator, directeur, directeur, manager, planner en specialist, tot aan de Chief Marketing Officer (CMO).

De marketingcarrière overschrijdt deze typische posities en omvat ook rollen in reclame, merkbeheer, digitale marketing, e-mailmarketing, internationale marketing, e-marketing, mobiele marketing, gedrukte advertenties en sociale mediamarketing.

Vanwege de holistische benadering van marketing zijn marketeers actief in veel verschillende sectoren: bankwezen en financiën, verzekeringen, accountancy, evenals management consulting, algemeen management, business en administratie. Marketingafgestudeerden kunnen hun vaardigheden ook uitoefenen op de promotieafdelingen, zoals farmaceutische en gezondheidszorg, energie en nutsbedrijven, cultuur, muziek en podiumkunsten.

leerplan

JAAR 1: BA (HONS) BEDRIJFSBEHEER MET MARKETING Pathway

  • Lezing 1.1 Bedrijf in een globale context
  • Lezing 1.2 Inleiding tot marketing
  • Lezing 1.3 Grondslagen van het recht
  • Lezing 1.4 Financiën voor managers
  • Hoorcollege 1.5 Managen van mensen en organisaties
  • Lezing 1.6 Inleiding tot informatiesystemen
  • Lezing 1.7 Persoonlijke ontwikkelingsplanning

JAAR 2: BA (HONS) BEDRIJFSBEHEER MET MARKETING Pathway

  • Lezing 2.1 Eigentijdse vraagstukken in politiek
  • Lezing 2.2 Economie
  • Hoorcollege 2.3 Bedrijfsactiviteiten en
  • Lezing 2.4 Verbetering
  • Lezing 2.5 Business in Action
  • Hoorcollege 2.6 Werkervaring met PDP
  • Hoorcollege 2.7 Onderzoeksmethoden voor het bedrijfsleven
  • Lezing 2.8 Consument, cultuur, handel
  • Lezing 2.9 Geïntegreerde marketingcommunicatie

JAAR 3: BA (HONS) BEDRIJFSBEHEER MET MARKETING Pathway

  • Hoorcollege 3.1 Strategisch management
  • Lezing 3.2 Leiderschap en verandermanagement
  • Lezing 3.3 Lancering van een onderneming / proefschrift
  • Lezing 3.4 Strategisch merkenbeheer en effectieve reclame
  • Lezing 3.5 Internationale en wereldwijde marketing
Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Over de school

SIST is the first British Education Institute based in Morocco, delivering programs from the University of Cardiff Metropolitan University leading to internationally recognized British degrees. SIST i ... Lees meer

SIST is the first British Education Institute based in Morocco, delivering programs from the University of Cardiff Metropolitan University leading to internationally recognized British degrees. SIST is also the only school in Morocco to deliver complete, internationally accredited, British degree with an addition to the Moroccan degree accredited by the Ministry of Higher Education. Lees Minder
Casablanca , Rabat , Tanger + 2 Meer Minder