BA (Hons) Marketing en reclame
University of Lincoln
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Lincoln, Verenigd Koninkrijk
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
3 - 4 jaar
Tempo
Full time
Collegegeld
Informatie aanvragen
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* per niveau internationale studenten | Britse studenten: £ 9.250 per niveau
Ontdek Lincoln waar ter wereld u ook bent
Onze webinars, masterclasses, vraag- en antwoordsessies en panelgesprekken met studenten zijn een geweldige manier om te ontdekken hoe het is om te leven en te studeren aan de University of Lincoln .
Invoering
Succesvolle marketing vormt de kern van commercieel succes, en professionals met de vaardigheden, kennis en creativiteit om krachtige nationale en internationale campagnes te leveren, zijn zeer gewild.
BA (Hons) Marketing en Advertising heeft tot doel afgestudeerden te ontwikkelen die inzicht hebben in de rol van deze sleutelfuncties in het bedrijfsleven en de samenleving, en toegerust zijn voor rollen over het volledige spectrum van een steeds evoluerende marketingindustrie, van inzicht tot actie en van zowel klant- als bureauzijde, binnen reclame, branding en marketingcommunicatie. Om dit te bereiken, wordt u aangemoedigd om het vermogen te ontwikkelen om marketingtechnieken op strategisch en operationeel niveau toe te passen om zakelijke doelstellingen te bereiken, en om creatieve probleemoplossers te zijn met vertrouwen, zakelijk inzicht en vaardigheden in overtuigende communicatie, presenteren en teamwerk.
Je maakt kennis met de grondbeginselen van strategische marketing en reclamecommunicatie, waaronder kopergedrag, merkontwikkeling, het advertentieproces en de creativiteit, mediaplanning, ethiek en verantwoordelijkheid, en wereldwijde marketing. Deze graad richt zich specifiek op de snelle groei in digitale marketing en de behoefte vanuit de industrie aan pas afgestudeerden met kennis van marketing, reclame en digitaal bewustzijn en vaardigheden.
"Deze informatie was correct op het moment van publicatie (juli 2023)"
toelatingen
leerplan
Hoe je bestudeert
Belangrijke aspecten van de industrie worden verkend en besproken terwijl studenten in jaar één overstappen van een algemene bedrijfs-, marketing- en reclamebasis naar meer gespecialiseerde modules in jaar twee en drie. De nadruk ligt op het opbouwen van marketing- en reclamecompetenties, zoals creativiteit, probleemoplossing, mondelinge en schriftelijke presentatie en overtuigende communicatie.
In het eerste jaar maak je kennis met de fundamenten van marketing, reclame en algemene zaken, inclusief het onderzoeken van organisatiegedrag en het begrijpen van bedrijfsgegevens.
In het tweede jaar bouwt de cursus voort op deze fundamenten en onderzoekt concepten en processen zoals strategische marketingplanning en de toepassing van reclame en marketing. In het laatste jaar verkennen modules specifieke gebieden van marketing, media, branding en reclame, naast een onafhankelijk project waarbij u ervoor kunt kiezen om u te concentreren op het gebied van reclame en/of marketing.
Eerste jaar
- Data-analyse voor bedrijven (kern)
- Financiering voor niet-specialisten (Kern)
- Organisatiegedrag (kern)
- Principles of Marketing (Core)
- Professionele ontwikkeling (kern)
Tweede jaar
- Internationale zakelijke omgeving (kern)
- Services Marketing- en relatiestrategieën (kern)
- Professionele praktijk (optie)†
- Vervangingskrediet voor studeren in het buitenland (1) (optie)†
- Vervangingskrediet voor studeren in het buitenland (2) (optie)†
- Vervangingskrediet voor studeren in het buitenland (3) (optie)†
- Vervangingskrediet voor studeren in het buitenland (4) (optie)†
Derde jaar
- Digitale marketing en e-commerce (kern)
- Mediaplanning voor reclame (kern)
- Onafhankelijk project - Onderzoek (optie)†
- Onafhankelijk project - Verantwoord ondernemen (optie)†
- Onafhankelijk project-onderhandeld klantgebaseerd project (optie)†
† Sommige cursussen bieden mogelijk optionele modules. De beschikbaarheid van optionele modules kan van jaar tot jaar variëren en is afhankelijk van het behalen van een minimum aantal studenten. Dit betekent dat de beschikbaarheid van specifieke optionele modules niet kan worden gegarandeerd. Optionele moduleselectie kan ook worden beïnvloed door de beschikbaarheid van personeel.
Hoe je wordt beoordeeld
De graad maakt gebruik van een reeks beoordelingstypen die individuele prestaties en groepsprestaties kunnen beoordelen om de verscheidenheid aan leerstijlen bij studenten te weerspiegelen. Beoordelingen kunnen cursussen omvatten zoals schriftelijke opdrachten, essays, rapporten, portfolio's en reflectieve logboeken; praktisch werk inclusief presentaties, tentoonstellingen, rollenspellen en mondelinge beoordelingen; en examens, inclusief klassikale toetsen of schriftelijke examens.
Het vak Reclame en Marketing heeft tot doel studenten tijdig feedback te geven. Feedback is bedoeld om gebieden van kracht, zwakte en verbetering in het werk van een student te identificeren om het leren gedurende de hele opleiding te ondersteunen. Waar mogelijk is feedback elektronisch beschikbaar. Studenten hebben toegang tot één-op-één bijeenkomsten om gepersonaliseerde feedback over hun prestaties te ontvangen.
Accreditaties
Dit programma is geaccrediteerd door het Chartered Institute of Marketing (CIM) en na succesvolle afronding krijgen studenten een 'advanced status'. Hierdoor kunnen studenten studeren voor CIM-kwalificaties zonder dat ze alle modules hoeven te voltooien. Studenten kunnen ook een individuele prijs toevoegen als aanvulling op hun diploma. Meer informatie vindt u op de CIM-website.