BA (Hons) visuele communicatie - grafische communicatie
Birmingham Institute of Fashion and Creative Arts
Belangrijke informatie
Selecteer een locatie
Campuslocatie
Wuhan, China
Talen
Engels, Chinese
Studieformaat
Op de campus
Duur
3 jaar
Tempo
Full time
Collegegeld
Informatie aanvragen
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Visuele Communicatie
Onderwijs Goal
- Diepgaand begrip van visuele communicatie theorie, technieken, media, software en bijbehorende technologie • ontdekken, ontwikkelen, analyseren en synthetiseren informatie gepresenteerd creatieve ideeën en in staat zijn haar glad te uiten
- Toepassing van kennis ontwikkeld creatief beeldend werk capaciteit; vermogen om zelfstandig of als lid van het team werken in de creatieve industrie
- Kunnen verschillende materialen en procesontwikkeling concepten en toepassingen op verschillende achtergrond van verschillende strategieën
Onderwijzen Prestaties
- Visuele communicatie professionele kennis en vermogen om te begrijpen: het vermogen met het publiek, klanten, markten en andere belanghebbenden om deel te nemen, om een waaier van strategieën en methoden van het werk te begrijpen, om de verschillende materialen en hun toepassingen te beheersen; visuele communicatie basisbegrippen en gevestigde beginselen. 2. Vermogen leervermogen van de studenten, de analyse van de relevante werkzaamheden van de kritiek: onafhankelijke collectie, sortering, onderzoek informatie, voorgesteld en individuele creatieve vermogen propaganda. 3. Praktische mogelijkheden: de productie van creatieve werken aan een reeks praktische visuele oplossingen voor te stellen: de mogelijkheid om de media, software en gerelateerde vaardigheden en onderzoek en pleitbezorging in de toepassing ervan te beheersen; in het bijzonder beroepsmatige omgeving goed kan worden selecteren en de juiste technologie toe te passen ( digitale of digitale technologie). 4. Key / kunnen worden omgezet vaardigheden: het beheren van persoonlijke leerproces, self-assessment om de mogelijkheid om zelf-verbetering te bereiken; effectief door visuele, schriftelijk of mondeling en andere media voor persoonlijke opmerkingen, vragen, en de resulterende informatie en communicatie oplossingen en communiceren en opschieten met anderen benodigde sociale vaardigheden.
Didactische werkvorm
Atelierpraktijk onderwerpen en theoretische vakken vullen specifieke inhoud zijn: 1-1 of een kleine groep kleine groep het onderwijs, praktische lessen, individueel of in groep projecten, presentaties, student of docent begeleide discussies, case studies, het oplossen van problemen praktisch, stagemogelijkheden, uitwisselingsstudenten kans, groepstentoonstellingen, nationale en internationale studenten toegang.
Assessment Model
Meestal classwork, folio, papier, design projecten, presentaties, rapporten en andere eindexamen modus
Werkgelegenheid richting
新闻出版、彩色印刷、平面广告、户外广告、企业CIS策划设计、 海报设计、品牌设计、招贴设计、刊物设计、产品包装设计、商业 手绘、网站形象设计、Flash、动画设计、商业摄影、展览、展示设 计等领域
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Media- en communicatieontwerp (BA)
- Berlin, Duitsland
BA in grafisch ontwerp
- Milan, Italië
BA in communicatieontwerp
- Milan, Italië