BA (Hons) basisonderwijs (met status van bevoegde leerkracht)

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Cursus overzicht

Het BA (Hons) basisonderwijs met QTS-opleiding is een driejarige undergraduate-opleiding die leidt tot de toekenning van een graad en de status van gekwalificeerd docent.

De cursus is bedoeld om docenten voor te bereiden op hoogopgeleide, zelfverzekerde, kritisch reflecterende en innovatieve beoefenaars die zich inzetten voor een leven lang professioneel leren en het opleiden van jonge mensen.

Het trainen om les te geven aan Cardiff Metropolitan University is een geweldige kans om te leren binnen het Cardiff Partnership voor initiële lerarenopleiding, de enige aanbieder in Zuidoost-Wales die door de Education Workforce Council voor 2019 is geaccrediteerd.

Het Cardiff-partnerschap voor initiële lerarenopleiding bestaat uit Cardiff Metropolitan University en de bijbehorende scholen, die samenwerken met University of Oxford, Cardiff University, Central South Consortium (CSC), Education Achievement Service (EAS) en City of Cardiff Council. Het Cardiff Partnership werkt samen om ervoor te zorgen dat onze studentendocenten niet alleen de professionele normen voor QTS halen, maar ook overtreffen door hoogwaardig beroepsonderwijs dat zeer praktisch en intellectueel uitdagend is.

Afgestudeerden zullen de waarden en disposities ontwikkelen die hen in staat stellen om zeer inzetbaar te zijn en klaar om te voldoen aan de eisen van de klas.

Aan het leren

De universitaire en op school gebaseerde onderwijs- en leermogelijkheden zijn ontworpen om elkaar aan te vullen om de voortgang van studenten te maximaliseren. De gebruikte methoden benadrukken en faciliteren de kritische ontwikkelingsvaardigheden van studentendocenten en sluiten aan bij de integratie van onderzoek en onderzoek, praktijk en theorie. Zowel in de universitaire als in de schoolomgeving zullen studentendocenten normaal gesproken zowel door docenten geleide leren als zelfgestuurde methoden van leren ervaren, terwijl ze tijdens de cursus steeds meer onafhankelijkheid en reflectie ontwikkelen. Gedurende de cursus zullen er regelmatig mogelijkheden zijn voor student-leraren om hun persoonlijke vooruitgang bij hun docenten te bespreken en verantwoordelijkheid te nemen voor het plannen en uitvoeren van hun eigen leerproces.

Op de universiteit kunnen de leer- en lesmethoden die binnen de modules worden gebruikt, lezingen, seminars, workshops en tutorials bevatten, allemaal ondersteund door het gebruik van de virtuele leeromgeving van Cardiff Metropolitan. In veel van de modules zullen de leer- en onderwijstrategieën die zullen worden gebruikt die zijn met het sterkste onderzoeksbewijs van de impact op het leren van studenten en de behaalde resultaten, bijv. Microteaching, klinische praktijk en feedback, metacognitie en zelfregulering, direct onderwijzen en omgedraaid aan het leren.

employability

Een succesvolle afronding van het programma zal leiden tot een aanbeveling aan de Education Workforce Council voor Qualified Teacher Status (QTS) en biedt kansen op werk op het primaire niveau. Afgestudeerden kunnen werk krijgen op scholen in Wales, het Verenigd Koninkrijk en in het buitenland.

De cursus is bedoeld om een breed scala aan ervaringen te bieden die onze afgestudeerden de kennis, vaardigheden en het vertrouwen zullen geven om hen goed voor te bereiden op de wereld van werk. Cardiff Partnership's Lead Partnership Scholen zijn geïdentificeerd als toonaangevende aanbieders van onderwijs en professionele ontwikkeling in Wales en dus biedt de mogelijkheid om van hen en in hun eigen omgeving te leren, een doorstroom van de studentleraar naar een Newly Qualified Teacher naadloos uit.

Toelatingseisen

Alle aanvragers moeten zich via UCAS aanmelden door een online aanvraagformulier in te vullen. Aanvragen worden dan beoordeeld aan de hand van de toelatingscriteria voor het betreffende programma en uitgenodigd om een interview bij te wonen op basis van deze informatie.

Alle aanvragers moeten:

  • Over de geschiktheid, het vermogen en de veerkracht beschikken om aan het einde van hun ITE-programma aan de vereiste QTS-resultaten te voldoen;
  • Beschikken over de juiste persoonlijke en intellectuele kwaliteiten om uitstekende beoefenaars te worden;
  • Effectief lezen en duidelijk en nauwkeurig kunnen communiceren in gesproken en geschreven Engels en / of Welsh;
  • Geen criminele achtergrond hebben die hen zou kunnen verhinderen samen te werken met kinderen of kwetsbare jongeren, of als opvoeder; en zijn niet eerder uitgesloten of uitgesloten van lesgeven of werken met leerlingen (student-leraren moeten een Uitgebreide Openbaarmaking regelen van de Disclosure and Barring Service (DBS));
  • Demonstreer in de interviewfase dat het over de juiste persoonlijke functionele vaardigheden beschikt op het gebied van alfabetisering, rekenvaardigheid en digitale vaardigheden die van toepassing zijn in een professionele onderwijs- en leercontext;
  • Demonstreer hun geschiktheid om uitstekende leraren te worden;
  • Voldoen aan de vereisten van de Education Health Standards van de Welsh Government (2004) *, die hun gezondheid en fysieke capaciteit bevestigen om de verantwoordelijkheden van een leraar op zich te nemen.

* Voor Welshe sollicitanten die zitten aan de gereformeerde GCSE-wiskunde, accepteren we GCSE-wiskunde of wiskunde - numeriek.

Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Keystone studiebeurs

Ontdek de mogelijkheden die onze studiebeurs u kan bieden

Over de school

Located in an exciting, modern European capital city, Cardiff Metropolitan University is a global university. We are continually investing in our students' future and provide education and training op ... Lees meer

Located in an exciting, modern European capital city, Cardiff Metropolitan University is a global university. We are continually investing in our students' future and provide education and training opportunities that are accessible, flexible and of the highest quality to students from over 140 countries worldwide.???? Lees Minder