Introductie
Leer virtual reality-omgevingen en -applicaties ontwerpen en maken in een van de snelst bewegende gebieden in de technische industrie. Deze cursus is meer dan het maken van entertainmentsoftware; het plaatst u op het snijvlak van nieuwe technologie en stelt u in staat de toekomst vorm te geven.InvoeringJe voegt je bij onze community van artiesten, animators, componisten, ontwerpers, programmeurs, schrijvers en gamemakers om meeslepende ervaringen op verschillende platforms te creëren - met de kans om ze in de echte wereld op de markt te brengen. Je krijgt een gedetailleerde kennis van virtual reality, met de mogelijkheid om je te specialiseren in voorbereiding op een spannende carrière.
Je zal:Wees in een uitstekende positie om uw werk te laten opvallen en heb het potentieel om op basis hiervan een bedrijf op te bouwen.
Leer in een van de grootste studio's voor gameontwikkeling van elke universiteit in het VK.
Werk samen met studenten bij alle andere cursussen binnen de Games Academy.
Werk aan echte instructies voor echte bedrijven en ontwikkel meeslepende ervaringen die verder gaan dan entertainment.Waar we naar op zoek zijnWe willen iemand die:Is gepassioneerd over het creëren van virtual reality-ervaringen.
Streeft ernaar om als kunstenaar of ontwerper te werken in de AAA- of indiegebieden.
Wil echte games ontwikkelen in multidisciplinaire teams in een studio die de branche weerspiegelt.
Vol enthousiasme volgt de huidige videogametechnologieën.
Ziet de mogelijkheden en verschillende toepassingen VR, AR of MR.Wat je zult lerenDeze virtual reality-cursus geeft je de kans om je te specialiseren - als kunstenaar die visuele inhoud maakt of als ontwerper die de ervaring opdoet - en laat zien hoe gamekunst en game-ontwerppraktijken zich aanpassen aan de eisen van virtual reality. Door in teams te werken die een scala aan vaardigheden omvatten, zul je een real-life benadering volgen terwijl je technische, ontwerp- en modelleringsexpertise ontwikkelt en de behoeften van de industrie ervaart. Met potentiële VR-toepassingen, variërend van games tot simulaties, studeer en produceer je werk op gebieden als AR, VR en MR.
Je vaardigheden zullen levensvatbaar zijn in het hele uitgebreide reality-spectrum (XR), waardoor je de tools hebt om een gevarieerd portfolio van professioneel werk te creëren. Dit betekent dat je carrière, als meeslepende contentartiest of ontwerper, de sterkst mogelijke start zal hebben.Jaar eenTijdens het eerste jaar van je virtual reality-cursus leer je de basis van het ontwerp van games en virtuele ervaringen, of het digitale kunstproces, naast de pijpleidingen en processen die worden gebruikt om meeslepende ervaringen te creëren. We verkennen de verschillende gebieden van virtual reality en ontwikkelen applicaties met industriestandaard methoden.
modulesOntwikkelingsprincipes
Game Design 1 [Designers] / Inleiding tot Character Art [Artists]
VR Design 1 [Designers] / Inleiding tot milieukunst [Kunstenaars]
Game Design 2 [Designers] / Environment Art 2 [Artists]
Multidisciplinaire ontwikkelingspraktijkJaar tweeAls lid van een multi-geschoold team, werk je aan een AR-, VR- of XR-systeem als onderdeel van een jaar lang project, naast het opbouwen van je ontwerp- of kunstvaardigheden. Bij Falmouth bezit u uw intellectuele eigendom, zodat u geld kunt verdienen door uw games te verkopen op digitale marktplaatsen zoals Steam en itch.io
modulesWorld Development Project: Pre-Production
VR-theorie
Game Design 3 [Ontwerpers]
Het ontwikkelen van gespecialiseerde VR-oefeningen
World Creation Project: ProductionKunstenaars kiezen een van deze modules:Het ontwikkelen van concept art vocabulaires
Het ontwikkelen van Character Art Vocabularies
Het ontwikkelen van Environment Art VocabulariesJaar drieAls voorbereiding op je carrière in meeslepende ervaringen, stel je een onderzoeksproject rond opkomende technologie samen en draag je je expertise bij aan een teamproject van een jaar. Het overgrote deel van het jaar wordt besteed aan het maken en testen van je laatste ervaring. Vervolgens kunt u de resultaten pitchen aan professionals uit de industrie tijdens onze jaarlijkse Show and Tell-dag.
modulesGroot XR / VR-ontwikkelingsproject: pre-productie
Groot XR / VR-ontwikkelingsproject: productie
Voorbereiden op de toekomst
Professionele oefeningDe bovenstaande modules zijn die welke door onze studenten worden bestudeerd of nieuwe worden voorgesteld. Programmastructuren en modules kunnen veranderen als onderdeel van onze curriculumverbeterings- en beoordelingsprocessen. Als een bepaalde module belangrijk voor u is, bespreek dit dan met de cursusleider.Hoe je zult lerenJe regelmatig leren zal komen van teamgebaseerde projecten, technische demonstraties, workshops, sprekers uit de industrie, mentoring en projectbegeleiding en 'crit'-sessies, evenals lezingen, seminars, tutorials en studiowerk.
Je hebt wekelijkse supervisievergaderingen met je docenten om je individuele en teamprojecten te ondersteunen, krijgt gedurende de cursus constante feedback en hebt de kans om je eigen voortgang te evalueren.EvaluatiemethodenCursussen zijn de enige vorm van beoordeling.
Je wordt continu beoordeeld op je projecten, inzichten en portfolio's van specialistisch werk.PersoneelOns personeel bestaat uit gepubliceerde gameontwerpers, meeslepende technologie-wetenschappers en onderzoekers en een reeks andere professionals uit de industrie. Samen brengen ze ervaring in het werken bij namen als Square Enix, Bizarre Creations, Creative Assembly, Supermassive Games, Sony Computer Entertainment, Lionhead Studios en Blitz Games
uitrustingXSens Motion Capture-suites.Grote studio uitgerust met regelmatig bijgewerkte, ultramoderne game-ontwikkelingsmachines.Life tekenatelier voor kunstenaars en wekelijkse levenssessies.Gespecialiseerde computerhardware voor game-ontwikkeling, deep learning-projecten, motion capture en meeslepende ervaringen.Standaardpakketten die worden gebruikt bij softwareontwikkeling voor de games- en visuele effectenindustrie, waaronder Adobe- en Autodesk-suites.Bijgevoegd lab dat zich inzet om voorop te blijven lopen - met AR / VR / MR (XR) -apparatuur, waaronder HoloLens, Vive Pro en Oculus Rift.Bijgevoegd laboratorium met toegang tot ontwikkelings- en testkits voor PS4.Toegang tot een verscheidenheid aan game-engines, waaronder Unity en Unreal.Studio's zijn laat open tijdens de looptijd.Toegang tot gratis software via Microsoft Imagine.Hoe te solliciterenSolliciteer via UCASKlaar om mee te doen? Als u zich aanmeldt via UCAS Apply and Track, moet u de onderstaande universiteits- en cursuscodes raadplegen.Universiteitscode: F33
Cursuscode: I620Aanmelden als internationale student?Internationale studenten kunnen een cursus aanvragen via UCAS, via een agent of rechtstreeks bij de universiteit.Toelatingseisen We beschouwen alle aanvragen op hun eigen individuele verdiensten en mogelijkheden. We nodigen alle kandidaten uit voor een interviewdag of auditie om hen de kans te geven dit te laten zien samen met wat hen inspireert en motiveert in hun vakgebied. Aanvragers kunnen ook hun portfolio laten zien of een uitvoering geven, afhankelijk van de cursus. We verwelkomen applicaties met alle vakachtergronden, of je nu gespecialiseerd bent in STEM, de kunsten of de geesteswetenschappen.
Als richtlijn is ons typische aanbod op niet-gegradueerd niveau 104-120 UCAS-tariefpunten, voornamelijk van kwalificaties van niveau 3, zoals maar niet beperkt tot A-niveaus, een BTEC Extended Diploma of een Foundation Diploma. Aanvragers moeten een graad 4 (C) of hoger hebben in GCSE Engelse taal en wiskunde.Taalvereisten Voor aanvragers wiens eerste taal Engels is, vereisen we dat je hebt of werkt in de richting van GCSE English Language Grade 4 (C), of gelijkwaardig.
Als Engels niet uw eerste taal is, moet u aan dezelfde standaard voldoen die gelijk is aan de algemene score van IELTS Academic 6.0, met ten minste 5,5 voor lezen, schrijven, spreken en luisteren. We accepteren een reeks gelijkwaardigheden in het land en goedgekeurde tests.
Als je een Tier 4-studentenvisum nodig hebt om in het VK te studeren, moet je een goedgekeurde Secure English Language Test (SELT) afleggen. U kunt onze Engelse taalvereisten lezen voor meer informatie.deadlinesUK / EU-aanvragen: 15 januari 2020 (voor gelijke behandeling)
Laattijdige aanvragen worden overwogen als er plaatsen beschikbaar zijn.
Internationale betalers kunnen het hele jaar door solliciteren. Maar we raden aan om zo vroeg mogelijk een aanvraag in te dienen om tijd te maken voor visa en reisarrangementen.Collegegeld 2020-21£ 9.250 - voltijds VK / EU
£ 16.000 - voltijds internationaalHet collegegeld wordt jaarlijks vastgesteld en wordt jaarlijks herzien. De universiteit kan daarom in de tweede of volgende studiejaren het collegegeld verhogen, in overeenstemming met de inflatie en / of het wettelijk toegestane maximum of overheidsbeleid. Studenten worden zo snel mogelijk op de hoogte gebracht van eventuele wijzigingen.