Introductie
Doe mee met onze game art-graad en ontwikkel je creatieve vaardigheden terwijl je de vaardigheden aanscherpt die je nodig hebt om er een succesvolle artiest van te maken in de game-industrie. Je studeert gamekunstprincipes naast de traditionele kunstpraktijk en bouwt je expertise op om bij te dragen aan een groot gameontwikkelingsproject in je tweede en derde jaar.InvoeringAls gamekunstenaar sluit je je aan bij een van de snelstgroeiende sectoren van de game-industrie en heb je meer vraag dan ooit tevoren. Tijdens deze cursus werk je binnen gameontwikkelteams en studeer je af als een bekwame artiest met je eigen kenmerkende stijl.
Je zal:Kom meer te weten over concept art, character art en environment art, evenals de pijpleidingen en processen die worden gebruikt om games te maken.
Werk in een industriestandaard omgeving met toegang tot Cintiqs.
Maak complete games door in multidisciplinaire teams te werken en samen te werken in engines als Unreal en Unity.
Verwerf de vaardigheden die je nodig hebt om van je artistieke talent een succesvolle carrière te maken
Wees omringd door mensen die games leven en ademen.
Beheers een reeks industriestandaard tools die worden gebruikt om gamekunst te produceren, waaronder ZBrush, Maya, Substance Painter, Marmoset en Marvelous Designer.Waar we naar op zoek zijnWe willen iemand die:Begrijpt wat er van gameontwikkelaars nodig is
Bewustzijn van visuele communicatie.
Is gemotiveerd en geschikt voor de cursus.Wat onze afgestudeerden doenOnze studenten begeven zich op loopbaantrajecten die leiden tot rollen als karakterkunstenaar, 3D-modeller, omgevingskunstenaar, conceptkunstenaar en producer.Wat je zult lerenJe onderzoekt de principes van gamekunst in de context van traditionele kunstpraktijken, waarbij je onderwerpen als een landschapsschilderkunst combineert met geavanceerde Photoshop, concept art met kritische analyse en levenstekenen met 3D-modellering. We bouwen ook uw expertise op in concept-, karakter- en omgevingskunst, agile projectmanagement en ontwikkelingspijplijnen en -processen.
Gericht op branchepraktijken, zal veel van uw kennis afkomstig zijn van het werken in gameontwikkelteams - het bedenken en ontwikkelen van echte games met behulp van praktijkpraktijken.Jaar eenTijdens het eerste jaar van je Game Art-diploma bouw je de basisvaardigheden op die door de industrie worden gevraagd en leer je over de belangrijkste rollen en technieken van gamekunstenaars. Door te werken met industriestandaard software, methoden en pijplijnen, ontwikkel je je tekenvaardigheden, begrijp je de anatomie beter en pas je deze vaardigheden toe op 3D-modellering en gerelateerde elementen.
Je leert traditionele en digitale kunstvaardigheden - zowel 2D als 3D - naast concept-, omgeving- en personagekunst.
modulesConcept Art 1
Karakter Art 1
Milieu Art 1
Concept Art 2
Karakter Art 2
Milieu Art 2Jaar twee Je vergroot je vertrouwen in game-art en je vaardigheden in professionele tools. Je levert vervolgens kunstactiva aan een samenwerkingsproject met studenten voor game-ontwikkeling, waardoor je waardevolle ervaring opdoet in de ontwikkelingspijplijn. Met een extra specialistisch praktijkproject kun je je vaardigheden op een bepaald gebied van gamekunst verbeteren en werk van hoge kwaliteit maken voor je portfolio.
modulesHet ontwikkelen van concept art vocabulaires
Het ontwikkelen van Character Art Vocabularies
Het ontwikkelen van Environment Art Vocabularies
World Creation Project: Production
Het ontwikkelen van gespecialiseerde kunstpraktijkenJaar drie Met specialisme, onafhankelijkheid en professionele praktijk voorop en centraal dit jaar, sluit je je aan bij een multi-geschoold team op een game-ontwikkelingsproject. Als je in een studio werkt, draag je kunstactiva bij met behulp van industriestandaard methoden en pijplijnen.
Je maakt ook onderscheidend en gepolijst werk voor je groeiende portfolio door te werken aan gespecialiseerde gamekunst. Vervolgens helpen we je dit werk te commercialiseren en bereiden we je voor op de overgang naar het professionele leven.
modulesGroot game-ontwikkelingsproject: pre-productie
Professionele oefening
Groot game-ontwikkelingsproject: productie
Voorbereiden op de toekomstDe bovenstaande modules zijn die welke door onze studenten worden bestudeerd of nieuwe worden voorgesteld. Programmastructuren en modules kunnen veranderen als onderdeel van onze curriculumverbeterings- en beoordelingsprocessen. Als een bepaalde module belangrijk voor u is, bespreek dit dan met de cursusleider.Hoe je zult lerenJe leert door middel van lezingen, seminars, workshops, groepslessen en individuele tutorials en tutor- en peerfeedback over je werk. Onze gastcollegeserie is uw kans om professionals uit de branche te horen praten over hun werk, hun aanpak en de lessen die ze hebben geleerd.
Naarmate je vordert door je Game Art-graad, zul je je concentreren en een onderscheidende praktijk ontwikkelen. Met je basisvaardigheden kun je werken en experimenteren binnen gameontwikkelteams - wat betekent dat je je praktijk kunt toepassen op het maken van professionele games.EvaluatiemethodenPermanente evaluatie zonder formele examens.
Visuele, mondelinge en schriftelijke opdrachten.
In de loop van de opleiding wordt een portfolio van persoonlijk en groepsprojectwerk ontwikkeld om uw inzetbaarheid te vergroten.PersoneelJe wordt onderwezen en ondersteund door professionele artiesten, beoefenaars en ontwikkelaars van gamekunst en gamegerichte academici. Samen bieden ze branche-ervaring met titels als World of Warcraft, League of Legends, Project Gotham Racing en de Total War-series.
Sommige personeelsleden geven alleen les in specifieke modules en in uw cursus is mogelijk niet elk lid aanwezig.
Game Art Showreel 2018 - Falmouth University Games Academy van Falmouth University op Vimeo.uitrustingXSens Motion Capture-suites.Grote studio uitgerust met regelmatig bijgewerkte, ultramoderne game-ontwikkelingsmachines.Life tekenatelier voor kunstenaars en wekelijkse levenssessies.Gespecialiseerde computerhardware voor game-ontwikkeling, motion capture en meeslepende ervaringen.Standaardpakketten die worden gebruikt bij softwareontwikkeling voor de games- en visuele effectenindustrie, waaronder Adobe- en Autodesk-suites.Bijgevoegd lab dat zich inzet om op de hoogte te blijven - met AR-, VR- en MR (XR) -apparatuur, waaronder HoloLens, Vive Pro en Oculus Rift.Bijgevoegd laboratorium met toegang tot ontwikkelings- en testkits voor PS4.Toegang tot een verscheidenheid aan game-engines, waaronder Unity en Unreal.Studio's zijn laat open tijdens de looptijd.Toegang tot gratis software via Microsoft Imagine.Industriestandaard game-engines, waaronder Unity en Unreal 4.Industriestandaard software, waaronder Maya, Zbrush, Blender en de Adobe Creative Suite.Technici staan tijdens openingstijden voor u klaar om u te helpen met de verschillende gereedschappen.Hoe te solliciterenSolliciteer via UCASKlaar om mee te doen? Als u zich aanmeldt via UCAS Apply and Track, moet u de onderstaande universiteits- en cursuscodes raadplegen.Universiteitscode: F33
Cursuscode: W280Aanmelden als internationale student?Internationale studenten kunnen een cursus aanvragen via UCAS, via een agent of rechtstreeks bij de universiteit.Toelatingseisen We beschouwen alle aanvragen op hun eigen individuele verdiensten en mogelijkheden. We nodigen alle kandidaten uit voor een interviewdag of auditie om hen de kans te geven dit te laten zien samen met wat hen inspireert en motiveert in hun vakgebied. Aanvragers kunnen ook hun portfolio laten zien of een uitvoering geven, afhankelijk van de cursus. We verwelkomen applicaties met alle vakachtergronden, of je nu gespecialiseerd bent in STEM, de kunsten of de geesteswetenschappen.
Als richtlijn is ons typische aanbod op niet-gegradueerd niveau 104-120 UCAS-tariefpunten, voornamelijk van kwalificaties van niveau 3, zoals maar niet beperkt tot A-niveaus, een BTEC Extended Diploma of een Foundation Diploma.Taalvereisten Voor aanvragers wiens eerste taal Engels is, vereisen we dat je hebt of werkt in de richting van GCSE English Language Grade 4 (C), of gelijkwaardig.
Als Engels niet uw eerste taal is, moet u aan dezelfde standaard voldoen die gelijk is aan de algemene score van IELTS Academic 6.0, met ten minste 5,5 voor lezen, schrijven, spreken en luisteren. We accepteren een reeks gelijkwaardigheden in het land en goedgekeurde tests.
Als je een Tier 4-studentenvisum nodig hebt om in het VK te studeren, moet je een goedgekeurde Secure English Language Test (SELT) afleggen. U kunt onze Engelse taalvereisten lezen voor meer informatie.deadlinesUK / EU-aanvragen: 15 januari 2020 (voor gelijke behandeling)
Laattijdige aanvragen worden overwogen als er plaatsen beschikbaar zijn.
Internationale betalers kunnen het hele jaar door solliciteren. Maar we raden aan om zo vroeg mogelijk een aanvraag in te dienen om tijd te maken voor visa en reisarrangementen.Collegegeld 2020-21£ 9.250 - voltijds VK / EU
£ 16.000 - voltijds internationaalHet collegegeld wordt jaarlijks vastgesteld en wordt jaarlijks herzien. De universiteit kan daarom in de tweede of volgende studiejaren het collegegeld verhogen, in overeenstemming met de inflatie en / of het wettelijk toegestane maximum of overheidsbeleid. Studenten worden zo snel mogelijk op de hoogte gebracht van eventuele wijzigingen.