Read the Official Description

Geaccrediteerd door: CIM

Door traditionele en digitale marketing te combineren, biedt ons programma u de kennis en expertise die nodig is voor een succesvolle carrière, lokaal of wereldwijd. Naast een basis in het bedrijfsleven, krijg je een goed begrip van specifieke aspecten van marketing, wat leidt tot een breed scala aan carrièremogelijkheden.

Marketing omvat bijna elk aspect van een organisatie, van reclame, verkoop, marktonderzoek en ontwikkeling van nieuwe producten tot het creëren, promoten en beschermen van een bedrijfsmerk. Door het begrijpen van klanten en hun behoeften en wensen kan een bedrijf zichzelf, zijn goederen of zijn diensten onweerstaanbaar maken voor consumenten.

Onze uitstekende branchelinks bieden u mogelijkheden om deel te nemen aan projecten en casestudies in het echte leven, waarbij de theorie die in het hele programma is geleerd, wordt toegepast. Je onderzoekt hedendaagse marketinguitdagingen en studeert marketingdisciplines, waaronder consumentengedrag, marketingcommunicatie, merkbeheer en marktonderzoeksmethoden, naast bedrijfsmodules en optionele modules uit een breed scala van vakgebieden.

Je kunt ook een gesubsidieerde internationale uitwisselingsplaatsing volgen om een ​​deel van je studie aan een partneruniversiteit te volgen.

Je carriere

Afgestudeerden genieten van uitstekende carrièrevooruitzichten in binnen- en buitenland in bedrijfsorganisaties, kleine bedrijven en in de publieke en derde sector, in verschillende marketingfuncties. Degenen met een specifieke interesse of creatieve flair kunnen werk vinden in meer niche-gebieden zoals reclame en public relations.

Wat ga je studeren

Jaar 1

Werkplekcultuur en -gedrag, het bedrijf van sociale wetenschappen, stichtingen van marketing, grondslagen voor financieel management, internationale economische vraagstukken en uitdagingen, optionele module

Jaar 2

Maatschappij, Employability en Business, Essentials voor het managen van Human Resources, Marketing Design en Creativiteit, Merkmanagement, Consument Kopen Gedrag, optionele module

Jaar 3

De Enterprise Value-uitdaging, bedrijfsonderzoeksmethoden, internationale marketingstrategie, internationale marketingcommunicatie, digitale handel en marketing, optionele module

Jaar 4

Honours-dissertatie, veranderende perspectieven in internationale marketing, wereldwijde merkmarketing, internationale advertentiestrategie, optionele module

Optionele modules omvatten data-analyse en sociale marketing.

Toelatingseisen

Alle toelatingseisen die hier worden vermeld, moeten worden gebruikt als leidraad en geven het minimum weer dat moet worden overwogen voor deelname. Aanvragers die een voorwaardelijk aanbod van een plaats hebben gedaan, kunnen worden gevraagd om meer te bereiken dan is aangegeven.

Jaar 1

SQA hoger

ABBBB inclusief Engels plus Nat 5 Wiskunde bij C ILC Hoger: H1, H2, H3, H3, H3 inclusief Engels bij H2 PLUS Wiskunde bij O1

Een level

BCC PLUS GCSE Wiskunde en Engels op C / 4

ILC hoger

H1, H2, H2, H3, H3, inclusief Engels op H2 of hoger PLUS Wiskunde op O1

IB Diploma

25 punten moeten wiskunde bevatten

BTEC

Level 3 Extended Diploma in relevant onderwerp bij DMM PLUS GCSE Maths en Engels op C / 4

Jaar 3

HND

HND Marketing, HND Advertising en PR, HND Retail Management of HND Business met AA in de Graded Units.

Andere HND-kwalificaties kunnen worden overwogen

De Engelse taal

Academische IELTS-score van 6.0 (of equivalent) zonder element onder 5.5.

Let op: als u uit een Engelssprekend land komt, hoeft u mogelijk niet meer te bewijzen dat u Engels spreekt.

Extra informatie

Andere academische en beroepskwalificaties

Elke aanvraag voor GCU wordt op individuele basis behandeld. Als u niet beschikt over de typische academische toegangskwalificaties, maar wel relevante werkervaring en / of studiepunten van erkende beroepsorganisaties kunt aantonen, komt u mogelijk in aanmerking voor deelname aan deze cursus via het programma Erkenning van voorafgaand leren van de universiteit.

Internationale Pathways

Als u niet voldoet aan de Engelse taalvereisten, komt u mogelijk in aanmerking voor het Engelse universitaire studieprogramma.

Vergoedingen en financiering

Het collegegeld dat u betaalt, wordt meestal bepaald door uw tariefstatus. Wat is de status van mijn studententoeslag?

Collegegeld 2018/19

  • Thuis: £ 1820
  • RUK: £ 9250 *
  • EU: £ 1820
  • Internationaal: £ 11.500

* Het totale collegegeld voor RUK-studenten die een studiecyclus van drie of vier jaar voltooien, is beperkt tot £ 27,750. Specifieke vergoedingen moeten door de Schotse regering worden bevestigd en kunnen na bevestiging worden gewijzigd.

Als u begint met uw studie in september 2018 of januari 2019, zijn dit de jaarlijkse of modulekosten die gelden voor de duur van uw cursus; de kosten kunnen echter worden gewijzigd. Lees onze tarieven en ons terugbetalingsbeleid voor meer informatie over hoe kosten kunnen veranderen.

Bijkomende kosten

Naast het cursusgeld, kunt u tijdens uw verblijf aan de universiteit extra kosten tegenkomen.

Beurzen

We bieden hoogwaardig onderwijs voor een eerlijke prijs; als de universiteit voor het algemeen welzijn zetten we ons in om toegankelijk hoger onderwijs aan getalenteerde studenten aan te bieden door ons collegegeld laag te houden en een royaal studiebeurspakket van meer dan £ 2,5 miljoen per jaar te bieden.

Als je vragen of vragen hebt over beurzen die beschikbaar zijn voor 2018/19, neem dan gerust contact op met het studententeam.

Internationale studentenbegindata

Voor nieuwe internationale studenten starten oriëntatie-evenementen op 14 september 2018 . Deze extra tijd is speciaal ontworpen om nieuwe internationale studenten te helpen zich te vestigen in het Verenigd Koninkrijk en de GCU voorafgaand aan de start van de algemene inductie van studenten en lesgeven.

Er zullen tijdens deze periode heel veel leuke en informatieve activiteiten plaatsvinden, waaronder rondleidingen op de campus en in de stad, en welkomstevenementen waar u andere internationale studenten kunt ontmoeten.

Taal optie

Studenten kunnen ervoor kiezen om taalmodules te studeren als onderdeel van deze graad. GCU biedt modules in het Frans, Spaans, Duits en Italiaans en elke cursus wordt aangeboden op verschillende niveaus, afhankelijk van uw achtergrondkennis.

International Study Exchange

Om uw wereldwijde kijk te verbeteren, kunt u internationale ervaring toevoegen aan uw programma door een studiebeurs te kiezen bij een van onze partnerinstellingen in Europa, Noord-Amerika en nieuwe kansen in Latijns-Amerika en Azië.

Chartered Institute of Marketing

Het Chartered Institute of Marketing (CIM) is het toonaangevende professionele orgaan voor marketeers wereldwijd en bestaat om het marketingberoep te ontwikkelen, professionele standaarden te handhaven en de vaardigheden van marketingbeoefenaars te verbeteren.

GCU heeft de krachten gebundeld met CIM om studenten de mogelijkheid te bieden professionele kwalificaties te behalen via CIM Graduate Gateway. CIM-kwalificaties zijn zeer gewild bij werkgevers en brengen naast onze eigen graden in kaart, waardoor we de studenten de beste kansen bieden voor een succesvolle marketingcarrière.

Evaluatiemethoden

Het programma is geaccrediteerd door het Chartered Institute of Marketing (CIM), het professionele orgaan voor marketing binnen het Verenigd Koninkrijk. Dit betekent dat de CIM ons programma waardeert en dat onze afgestudeerden ook gedeeltelijke vrijstelling krijgen van de CIM-diplomatexamens. Het CIM-diploma leidt tot lidmaatschap van de CIM en de verdere mogelijkheid om de felbegeerde titel van Chartered Marketer te behalen.

Onze benadering van leren, onderwijzen en beoordelen is afgestemd op de behoeften van de marketingsector. We hanteren een breed scala aan leer- en onderwijsmethoden om ervoor te zorgen dat u de nodige kennis en inzicht verkrijgt in het wereldwijde karakter van marketing, terwijl u ook uw intellectuele en persoonlijke vaardigheden ontwikkelt.

Ons programma is ontworpen om de inzetbaarheid en professionele competentie van onze afgestudeerden te verbeteren met de vaardigheden en eigenschappen die werkgevers eisen in een mondiale economie, en hen te voorzien van de kennis, vaardigheden en attributen om verantwoordelijke leiders van de toekomst te zijn.

Onze opdrachten stimuleren de ontwikkeling en toepassing van vaardigheden zoals evaluatie, analyse en beoordeling binnen een marketingcontext. Onze Level Three-studenten ondernemen bijvoorbeeld de module E-Marketing, waar ze na het leren van de theorie en praktijk van internetmarketing moeten optreden als 'internetmarketingconsultants'. Ze beoordelen de huidige internetmarketingmogelijkheden van een gekozen organisatie en doen aanbevelingen over hoe online marketing kan worden verbeterd. programma en onze afgestudeerden krijgen ook gedeeltelijke vrijstelling van de CIM-diploma-examens. Het CIM-diploma leidt tot lidmaatschap van de CIM en de verdere mogelijkheid om de felbegeerde titel van Chartered Marketer te behalen.

Onze benadering van leren, onderwijzen en beoordelen is afgestemd op de behoeften van de marketingsector. We hanteren een breed scala aan leer- en onderwijsmethoden om ervoor te zorgen dat u de nodige kennis en inzicht verkrijgt in het wereldwijde karakter van marketing, terwijl u ook uw intellectuele en persoonlijke vaardigheden ontwikkelt.

Ons programma is ontworpen om de inzetbaarheid en professionele competentie van onze afgestudeerden te verbeteren met de vaardigheden en eigenschappen die werkgevers eisen in een mondiale economie, en hen te voorzien van de kennis, vaardigheden en attributen om verantwoordelijke leiders van de toekomst te zijn.

Onze opdrachten stimuleren de ontwikkeling en toepassing van vaardigheden zoals evaluatie, analyse en beoordeling binnen een marketingcontext. Onze Level Three-studenten ondernemen bijvoorbeeld de module E-Marketing, waar ze na het leren van de theorie en praktijk van internetmarketing moeten optreden als 'internetmarketingconsultants'. Ze beoordelen de huidige internetmarketingmogelijkheden van een gekozen organisatie en doen aanbevelingen over hoe online marketing kan worden verbeterd.

Leer methodes

We benadrukken leermethoden die je aanmoedigen om actief deel te nemen, te functioneren in teams, om situaties en problemen in het echte leven te analyseren, om ethisch en duurzaam zakelijk denken toe te passen en om professionele vaardigheden te gebruiken om oplossingen te communiceren.

Via GCULearn, de virtuele leeromgeving van de universiteit, heeft u online toegang tot cursusmateriaal, hulpmiddelen lezen, beoordelingen en feedback. Met GCU Learn voert u online activiteiten en taken uit, luistert u naar podcasts, neemt u deel aan online discussiegroepen en neemt u deel aan blogs, wiki's en Twitter-gebaseerde leeractiviteiten.

Gedurende de cursus word je betrokken bij live projecten met branchepartners die ontwerpinstructies opstellen en individuele feedback van studenten geven.

Internationale uitwisseling wordt aangemoedigd door formele en informele contacten met geschikte instellingen, bijvoorbeeld Amerika - Iowa

Program taught in:
Engels

See 16 more programs offered by GCU - Glasgow School for Business and Society »

Last updated July 30, 2018
Deze cursus is Campus based
Begindatum
Sept. 2019
Duration
4 jaar
Voltijd
Prijs
1,820 GBP
Home / EU-studenten; £ 9250 RUK studenten; £ 11.500 Internationale studenten
By locations
By date
Begindatum
Sept. 2019
Application deadline

Sept. 2019