Introductie
De huidige bedrijfsomgeving is sterk gericht op goed opgeleid en effectief marketingpersoneel. De BA (Hons) Marketing Management-prijs is ontstaan ​​als een gevolg van de vraag van werkgevers aan afgestudeerden met praktische marketingvaardigheden ondersteund door een goed begrip van het bredere bedrijfskader, of dit nu in de context van commerciële, industriële, professionele of sectororganisaties is. De cursus is bedoeld om de afgestudeerden uit te rusten met de vaardigheden en kennis om hen een voorsprong te geven in hun carrière in marketing.Wie is de aanbestedende instantie?De BA (Hons) in Marketing Management en het Marketing Management Diploma in het hoger onderwijs wordt uitgereikt door Cardiff Metropolitan University, Verenigd Koninkrijk.Wat bevat het programma?Na succesvolle afronding van het eerste jaar moet een student de kennis en het begrip hebben van managementtheorieën, -stijlen en -hulpmiddelen die worden toegepast in de zakenwereld, cognitieve vaardigheden, praktische en professionele en overdraagbare vaardigheden. In het tweede jaar van de prijs bestuderen studenten de bredere zakelijke en juridische omgeving, de rol van marketing binnen die omgeving en hoe verschillende aspecten van een organisatie samenkomen om de markt te bedienen. In het derde jaar begint de nadruk te verschuiven naar meer specialistische studie van marketing en hoe marketingspecialisten waarde toevoegen aan de organisatie door het begrijpen van klanten. Het vierde jaar van de onderscheiding is sterk gericht op marketing en omvat belangrijke gebieden zoals innovatie en ondernemerschap, hedendaagse marketingvraagstukken, strategisch management, internationale en wereldwijde marketing en strategisch merkbeheer en effectieve reclame.
Bovendien verwerven de studenten naarmate de cursus vordert, een reeks zakelijke en marketingspecifieke vaardigheden die werkgevers waarderen, ondersteund door een evenwichtige mix van lesmethoden en een verscheidenheid aan beoordelingsbenaderingen. In het tweede jaar van de prijs bestuderen studenten de bredere zakelijke en juridische omgeving, de rol van marketing binnen die omgeving en hoe verschillende aspecten van een organisatie samenkomen om de markt te bedienen. In het derde jaar begint de nadruk te verschuiven naar meer specialistische studie van marketing en hoe marketingspecialisten waarde toevoegen aan de organisatie door het begrijpen van klanten. Het vierde jaar van de onderscheiding is sterk gericht op marketing en omvat belangrijke gebieden zoals innovatie en ondernemerschap, hedendaagse marketingvraagstukken, strategisch management, internationale en wereldwijde marketing en strategisch merkbeheer en effectieve reclame. Bovendien verwerven de studenten naarmate de cursus vordert, een reeks zakelijke en marketingspecifieke vaardigheden die werkgevers waarderen, ondersteund door een evenwichtige mix van lesmethoden en een verscheidenheid aan beoordelingsbenaderingen.Waar heeft de kwalificatie toe geleid?Afgestudeerden in Marketing Management hebben de vaardigheden en kennis om een ​​carrière op de volgende gebieden te beginnen: verkoop, reclame, public relations, merkbeheer, detailhandel en algemeen management.Hoeveel tijd kost het?De BA (Hons) in Marketing Management kan worden behaald over een minimale periode van 4 jaar.ProgrammastructuurBA (Hons) in Marketing Management
Opties op niveau 6: studenten moeten 60 credits kiezen op niveau 6 Blok 2Dissertatie-GRM6003-40 credits
Innovatie en ondernemerschap - kredieten van SP0632-20
Hedendaagse en internationale kwesties in bedrijfsethiek - GHL6016-20 studiepunten
Strategisch management- GSP6000-20 studiepunten