BA (Hons) in Marketing Management

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Overzicht

De huidige bedrijfsomgeving is sterk gericht op goed opgeleid en effectief marketingpersoneel. De BA (Hons) Marketing Management-prijs is ontstaan als gevolg van de vraag van werkgevers aan afgestudeerden met praktische marketingvaardigheden, ondersteund door een goed begrip van het bredere bedrijfskader, of dit nu in de context van commerciële, industriële, professionele of sectororganisaties is. De cursus is bedoeld om de afgestudeerden uit te rusten met de vaardigheden en kennis om hen een voorsprong te geven in hun carrière in marketing.

Wie is de aanbestedende instantie?

De BA (Hons) in Marketing Management en het Marketing Management Diploma in het hoger onderwijs wordt uitgereikt door Cardiff Metropolitan University, Verenigd Koninkrijk.

Wat bevat het programma?

Na succesvolle afronding van het eerste jaar moet een student de kennis en het inzicht hebben in managementtheorieën, -stijlen en -tools die worden toegepast op de bedrijfswereld, cognitieve vaardigheden, praktische en professionele en overdraagbare vaardigheden. In het tweede jaar van de prijs bestuderen studenten de bredere zakelijke en juridische omgeving, de rol van marketing binnen die omgeving en hoe verschillende aspecten van een organisatie samenkomen om de markt te bedienen. In het derde jaar verschuift de nadruk naar meer specialistische studie van marketing en hoe marketingspecialisten waarde toevoegen aan de organisatie door het begrip van klanten. Het vierde jaar van de prijs is sterk gericht op marketing, met aandacht voor belangrijke gebieden zoals innovatie en ondernemerschap, hedendaagse kwesties in marketing, strategisch management, internationale en wereldwijde marketing en strategisch merkbeheer en effectieve reclame.

Naarmate de student vordert, zal hij bovendien een reeks zakelijke en marketingspecifieke vaardigheden verwerven die werkgevers waarderen, ondersteund door een gebalanceerde mix van onderwijsmethoden en een verscheidenheid aan beoordelingsmethoden. In het tweede jaar van de prijs bestuderen studenten de bredere zakelijke en juridische omgeving, de rol van marketing binnen die omgeving en hoe verschillende aspecten van een organisatie samenkomen om de markt te bedienen. In het derde jaar verschuift de nadruk naar meer specialistische studie van marketing en hoe marketingspecialisten waarde toevoegen aan de organisatie door het begrip van klanten. Het vierde jaar van de prijs is sterk gericht op marketing, met aandacht voor belangrijke gebieden zoals innovatie en ondernemerschap, hedendaagse kwesties in marketing, strategisch management, internationale en wereldwijde marketing en strategisch merkbeheer en effectieve reclame. Naarmate de student vordert, zal hij bovendien een reeks zakelijke en marketingspecifieke vaardigheden verwerven die werkgevers waarderen, ondersteund door een gebalanceerde mix van onderwijsmethoden en een verscheidenheid aan beoordelingsmethoden.

Waar heeft de kwalificatie toe geleid?

Afgestudeerden in Marketing Management hebben de vaardigheden en kennis om een ​​carrière op de volgende gebieden te beginnen: verkoop, reclame, public relations, merkbeheer, detailhandel en algemeen management.

Hoeveel tijd kost het?

De BA (Hons) in Marketing Management kan worden behaald over een minimale periode van 4 jaar.

Programmastructuur

BA (HONS) in Marketing Management118652_1.jpg

Opties op niveau 6: studenten moeten 60 credits kiezen op niveau 6 Blok 2

  • Dissertatie-GRM6003-40 credits
  • Innovatie en ondernemerschap - kredieten van SP0632-20
  • Hedendaagse en internationale kwesties in bedrijfsethiek - GHL6016-20 studiepunten
  • Strategisch management- GSP6000-20 studiepunten
Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Over de school

The origin of Gulf College (GC) dates back to 1990 when it was established as a professional and vocational training provider in the Sultanate of Oman. The growth of the institution from a training in ... Lees meer

The origin of Gulf College (GC) dates back to 1990 when it was established as a professional and vocational training provider in the Sultanate of Oman. The growth of the institution from a training institute to a college has been over different phases. In September 2014, Gulf College moved to its new purpose-built campus in Mabela, developed the new strategic plan and entered into an agreement with Cardiff Metropolitan University (CMET) as an additional academic partner. Lees Minder