BA (Hons) in reclame

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Overzicht

Onze 360 ​​° -benadering van creatieve en strategische reclame en merkbeheer ontwikkelt professionals met een breed scala aan vaardigheden, waardoor uw kansen op de arbeidsmarkt worden vergroot. Onze creatieve studio-omgeving weerspiegelt een bureauomgeving, waarbij flexibele werkzones en projectruimten worden gecreëerd met standaardsoftware.
Ons dynamisch, ideeëngestuurd reclameprogramma biedt u de vaardigheden en het inzicht om een ​​carrière in de creatieve industrie te ontwikkelen. Of u nu in een creatief team wilt werken, een copywriter, accountplanner of merkmanager wilt zijn, u zult vitale praktijkervaring opdoen die zeer aantrekkelijk is voor toekomstige werkgevers.
Het programmateam heeft ervaring in de sector en onze bijbehorende docenten zijn huidige creatieve directeuren en praktijkdeskundigen. We plaatsen creatief denken en ideeën in het centrum van onze 360 ​​° -aanpak voor reclamestudies via digitale en traditionele advertentieplatforms, verkennen van sociale media, virale marketing en ambient advertising.
Plaatsingen in de branche en bezoeken aan bureaus zullen bijdragen aan uw ontwikkeling. U leert hoe u advertentiecampagnes kunt maken door belangrijke gebieden van creatief denken, strategie en planning te bestuderen, evenals het genereren van ideeën, geïntegreerde communicatie, art direction en copywriting.

Toelatingseisen

Route 1: Toegang tot jaar 1

  • Succesvolle afronding van STPM met 2 volledige passes of gelijkwaardig met minimale CGPA van 2,0 en voltooiing van SPM of gelijkwaardig; of
  • Succesvolle afronding van A-niveau met minimaal een voldoende voor 2 vakken en succesvolle afronding van O-Level of gelijkwaardig; of
  • Herkende matriculatie of basis met CGPA 2.0 op SPM-niveau; of
  • Een kwalificatie die APIIT accepteert als gelijkwaardig aan het bovenstaande.

En

Een portfolio kan zijn:

  • Schetsboeken.
  • Foto's van modellen.
  • Artwork.
  • Computer vaardigheden.
  • Onderzoek.
  • Ideeënboeken, enz., En
  • Drie voorbeelden van advertenties die u hebt gevonden in tijdschriften of kranten die u leuk vindt en interessant vindt - deze worden tijdens het interview besproken.

Route 2: Toegang tot jaar 2

  • Succesvolle voltooiing van het relevante APIIT-diploma, of
  • Succesvolle afronding van de studie in een andere erkende instelling met academische studiepunten gelijk aan het eerste jaar van een graad in relevante vakken

Alle studenten moeten aantonen dat ze het equivalent van IELTS 6.0 hebben bereikt, hetzij door middel van een formele Engelstalige beoordeling of door succes in een eerdere studie op "A" -niveau of equivalent in het Engels.

Programmaoverzicht

Onderwerpen die u zult ervaren zijn:

Jaar 1

  • Client Brief Concept I
  • Client Brief Concept II
  • Cursus introductie I
  • Cursus introductie II
  • De massa's informeren
  • Introductie tot grafisch ontwerp
  • Marketing Fundamentals
  • Trends en visueel denken
  • Een inleiding tot mediapraktijken

Jaar 2

  • Reclame en verpakking
  • Merkimplementatie I
  • Merkimplementatie II
  • Digitaal en ervaringsgericht
  • Account- en mediaplanning
  • Professionele oefening
  • Copywriting en creatieve richting
  • Creatieve praktijk
  • creativiteit

Stage

Jaar 3

  • Future Thinking I
  • Future Thinking II
  • Groot project I
  • Groot project II
  • Groot project III
  • Adverteren en merkenbeheer onderzoeksrapport I
  • Adverteren en merkenbeheer onderzoeksrapport II
  • Design Futures voor ABM

In aanvulling op het bovenstaande zijn alle studenten verplicht om de modules voor algemene studies met goed gevolg af te ronden zoals bepaald door het Maleisische kwalificatiebureau, en om te voldoen aan de kredietvereisten voor co-curriculaire activiteiten.

Afgestudeerd werk

Vanwege onze 360-graden creatieve en strategische benadering van reclame zijn onze afgestudeerden klaar voor de industrie. Op alle niveaus en modules willen we onze afgestudeerden een kritisch bewustzijn bieden door onderzoekend leren, kennis van onderwerpen en verwerving van vaardigheden. Gedurende de drie jaar van de opleiding ontwikkelen onze studenten hun inzicht door middel van reflectieve oefeningen en probleemoplossing en worden ze steeds meer aangemoedigd en in staat gesteld om eigenaar en verantwoordelijkheid te nemen voor hun eigen leren, zowel als individuen als als teamleden, waar het vermogen om te communiceren met vertrouwen, effectief communiceren en samenwerken met collega's en collega's is van het grootste belang.
Werkgevers waarderen de professionele vaardigheden en arbeidsethos van onze studenten, vooral de kansen in het hele programma voor betrokkenheid bij bureaus in live-opdrachten, klantentertainment en stages, een hoeksteen van de leerervaring die we hier bieden. Onze ondernemende en creatieve afgestudeerden zijn innovatieve denkers die op creatieve wijze oplossingen zoeken op basis van de ervaring, vaardigheden en kennis die is ontwikkeld in reclame en merkbeheer.
Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Keystone studiebeurs

Ontdek de mogelijkheden die onze studiebeurs u kan bieden

Over de school

The Asia Pacific Institute of Information Technology offers a range of programmes which are designed to produce highly employable graduates, by providing our students with an internationally benchmark ... Lees meer

The Asia Pacific Institute of Information Technology offers a range of programmes which are designed to produce highly employable graduates, by providing our students with an internationally benchmarked academic experience closely aligned to industry requirements. As an integral member of the APIIT Education Group – comprising the Asia Pacific University of Technology & Innovation (APU), the Asia Pacific Smart School and the Asia Pacific International School - APIIT has achieved an enviable record of having produced more than 20,000 highly employable graduates through a sound approach of transforming and nurturing school leavers into qualified and highly competitive professionals. Lees Minder