Beschrijving van opleiding
Onze bekroonde marketingcursussen hebben de reputatie excellente les te geven. Op basis van onze bloeiende Business School profiteert u van de steun van vooraanstaande academici die u leren kritisch na te denken over marketingpraktijken in een 21e-eeuwse context. Je studeert af als een onafhankelijke marketingprofessional, uitgerust met een reeks hoogwaardige marketingvaardigheden, gekoppeld aan de ervaring en het vertrouwen om te floreren.
Er is nog nooit zo een opwindende tijd geweest om marketingmedewerker te zijn; aangezien digitale en sociale media samensmelten met traditionele communicatiemethoden, waardoor de manier waarop bedrijven werken verandert. Onze opleiding is een springplank naar een boeiende carrière in verschillende disciplines, waaronder branding, klantrelatiemarketing, internationale marketing, reclame, public relations, verkoop en evenementenbeheer.
Waarom BA Honours Marketing studeren?
Middlesex University Dubai biedt studenten de mogelijkheid om in drie jaar een Honours degree in Marketing te behalen. Een specialistische graad in marketing biedt u vaardigheden die marketingprofessionals nodig hebben om producten en diensten effectief te beheren en op de markt te brengen, en om te voldoen aan de behoeften van klanten, binnen een geglobaliseerd en concurrerend zakelijk landschap. Het programma is gestructureerd om studenten in staat te stellen een reeks theoretische en praktische marketingvaardigheden te ontwikkelen, waaronder; marktonderzoek, product- en dienstontwikkeling, (internationale) marketingstrategie, e-marketing, branding, relatiebeheer en promotie. Dergelijke kennis en vaardigheden zijn vereist om effectief te zijn binnen een professionele context. Zoals u weet, is effectieve marketing essentieel voor elke succesvolle organisatie. Onze specialistische opleiding leidt je op tot een professional die vol vertrouwen innovatieve marketingcampagnes kan leiden en ontwikkelen binnen een geglobaliseerde zakelijke omgeving.
Het Chartered Institute of Marketing (CIM) is het toonaangevende professionele orgaan voor marketeers wereldwijd en bestaat om het marketingberoep te ontwikkelen, professionele normen te handhaven en de vaardigheden van marketingbeoefenaars te verbeteren. Middlesex University heeft de krachten gebundeld met CIM om onze studenten de mogelijkheid te bieden professionele CIM-kwalificaties te behalen via hun Graduate Gateway-programma. CIM-kwalificaties zijn zeer gewild bij werkgevers, en Graduate Gateway naast onze eigen diploma's, zorgt ervoor dat we onze studenten de beste kansen bieden voor een succesvolle marketingcarrière.
Programma-inhoudDe cursus is bedoeld om kennis uit te breiden op drie cruciale gebieden van marketing: het gedrag van consumenten, marketingonderzoek en het beheer van merken.
In jaar 1 ; je bestudeert marketingtheorie en -praktijk, marktinformatie, persoonlijke en professionele ontwikkeling en de financiële aspecten van het bedrijfsleven.
In jaar 2 richt je je op merkmanagement, consumentengedrag, marketingonderzoek en ondernemerschap en marketing voor kleine bedrijven.
In jaar 3 bestudeer je drie verplichte modules in marketingstrategie en -planning, e-marketing en sociale media en internationale marketing, ontworpen om je vaardigheden en kennis te verbeteren om je carrière te stimuleren. U kunt ook één optie kiezen uit een bredere lijst van gespecialiseerde marketingmodules, waaronder Directe en klantrelatie-marketing, Creatieve reclame en promotie en Services Marketing Management.
Module- en programma-informatie is indicatief en kan aan verandering onderhevig zijn.
Opmerking: zowel de kern- als optionele modules worden voortdurend bijgewerkt en worden beoordeeld. Zoals bij de meeste academische programma's, moet je er rekening mee houden dat het mogelijk is dat een module in een bepaald jaar niet wordt aangeboden, bijvoorbeeld omdat te weinig studenten ervoor kiezen. Middlesex University behoudt zich het recht voor om een cursus of module te variëren of in te trekken.Jaar 1Marketingtools en analyse (15 credits) - Verplicht
Marketing Finance (15 Credits) - Verplicht
Creativiteit en communicatie (30 credits) - Verplicht
Consumentengedrag (30 credits) - Verplicht
Marketingtheorie en -praktijk (30 studiepunten) - VerplichtJaar 2Contentmarketing en mediabewerking (15 credits) - Verplicht
Digital Marketing (30 Credits) - Verplicht
Marketingonderzoek en inzichten (30 credits) - Verplicht
Brand Management (15 credits) - Verplicht
Reclame en verkooppromotie (15 credits) - optioneel
Ondernemersmarketing (15 credits) - optioneel
Customer Engagement Marketing (15 credits) - optioneel
Ontwikkeling en innovatie van nieuwe producten (15 credits) - optioneelJaar 3Wereldwijde en interculturele marketing (15 credits) - verplicht
Services Marketing Management (30 Credits) - Verplicht
Marketingstrategie en -planning (30 credits) - Verplicht
Marketing Consultancy Project (15 credits) - optioneel
Digitale campagneplanning en analyse (15 credits) - optioneel
Fashion Marketing (15 credits) - optioneel
New Venture Creation (15 Credits) - Optioneel
Public Relations en bedrijfsreputatie (15 credits) - optioneel
Sociale media en virale marketing (15 credits) - optioneel
Marketingstage (30 credits) - optioneelLukas / PexelsOnderwijsDe lessen worden gegeven op onze Dubai Knowledge Park-campus van zondag tot donderdag tussen 08:30 en 18:30 uur. Extra sessies kunnen worden gepland tijdens het weekend of vakantieperiodes en u kunt verwachten dit vooraf te melden.
Je wordt actief betrokken bij een reeks van leer-, onderwijs- en beoordelingsbenaderingen als onderdeel van je programma. Deze benaderingen zorgen ervoor dat u betrokken en betrokken bent door u in het centrum van uw eigen leerproces te plaatsen. Je moet actief deelnemen aan leeractiviteiten en betrokkenheid bij je medestudenten, zowel individueel als in samenwerking. Faculteit gebruikt in toenemende mate bestaande en opkomende technologieën en uw programma zal worden gefaciliteerd met behulp van een verscheidenheid aan media en online tools (My Learning op UniHub, podcasts, wiki's, etc.) waarmee u toegang krijgt tot een breed scala aan online bronnen en leermateriaal. Door deel te nemen aan e-learning ontwikkelt u ook vaardigheden die essentieel zijn voor uw leerproces en zeer worden gewaardeerd door werkgevers. Dergelijke vaardigheden, waaronder flexibiliteit, communicatie, IT-vaardigheden en teamwerk.
ToelatingseisenWe accepteren studenten met een breed scala aan toegangskwalificaties en met verschillende achtergronden. De volgende internationale kwalificaties worden normaal beschouwd voor toelating:Middlesex University International Foundation Program (IFP)Succesvolle afronding van het Middlesex University International Foundation Program (IFP) *** (gelijkwaardige programma's van andere universiteiten / hogescholen / instituten worden overwogen).
Indiase middelbare schoolcertificatenIndian Secondary School Certificates uitgegeven door de CBSE / ISC-boards / NIOS / All-State Boards kunnen worden overwogen: minimaal 60% algemeen.
Britse A-niveausMinimaal twee, maximaal drie vakken, met cijfers van B, B, C (drie vakken) of met A *, A * (twee vakken)
Internationaal baccalaureaatU moet geslaagd zijn voor het volledige IB-diploma. In sommige gevallen moeten aanvragers ook bepaalde vakken op standaard- of hoger niveau hebben bestudeerd. Als u niet zeker bent over de geschiktheid van uw kwalificaties of als u hulp bij uw aanvraag wilt, neem dan contact met ons op voor ondersteuning.
GCSEStudenten die hun GCSE's hebben voltooid, komen in aanmerking om deel te nemen aan ons International Foundation Program - een eenjarig programma om studenten voor te bereiden op deelname aan onze undergraduate-programma's. Houd er rekening mee dat studenten moeten voldoen aan de Britse toelatingseisen voor AS en A-niveau om toegang te krijgen tot het eerste jaar van een van onze bachelorprogramma's.
Algemeen examen voortgezet onderwijs van de VAEAlgemeen certificaat voortgezet onderwijs examen 12 (Tawjihiya) van de VAE plus succesvolle afronding van het Middlesex University International Foundation Program (IFP) *** of vergelijkbare programma's
Pakistaans nationaal curriculumVoltooiing van jaar 1 bij een erkende post-secundaire instelling (universiteit / hogeschool). Kandidaten die met succes FSC / HSC hebben voltooid, worden toegelaten tot het International Foundation Program (IFP) van de Middlesex University ***
Iraans pre-universitair certificaatEen algemeen algemeen cijfer van 12. Studenten die het High School Diploma afronden, worden toegelaten tot het International Foundation Program (IFP) ***
Nigeriaans Senior School Leaving CertificateKandidaten worden toegelaten tot het International Foundation Program (IFP) ***
Nationaal curriculum van de landen Rusland, Azerbeidzjan, Kazachstan, Kirgizië, Turkmenistan, Tadzjikistan en OezbekistanNationaal curriculum van de landen van Rusland, Azerbeidzjan, Kazachstan, Kirgizië, Turkmenistan, Tadzjikistan en Oezbekistan: Kandidaten worden toegelaten tot het International Foundation Program (IFP) ***
West-Afrikaanse GCEKandidaten worden toegelaten tot het International Foundation Program (IFP) ***
American High School DiplomaStudenten met een Amerikaans High School Diploma komen in aanmerking om deel te nemen aan ons Foundation-programma. Als u echter geslaagd bent voor het Amerikaanse High School Diploma met de universiteit vereiste GPA- en SAT- of ACT- of AP-scores, komt u mogelijk in aanmerking voor directe toegang tot Jaar 1 van het bachelorprogramma. Als u niet zeker bent over de geschiktheid van uw kwalificaties of als u hulp bij uw aanvraag wilt, neem dan contact met ons op voor ondersteuning.
BTEC niveau 3BTEC niveau 3 kwalificaties ***** (suite van kwalificaties bekend als Nationals) kan worden overwogen voor directe toegang tot een undergraduate programma
***** BTEC-kwalificaties (QCF) (reeks kwalificaties bekend als nationaal) zijn aanvaardbaar, zowel afzonderlijk als in combinatie met andere kwalificaties. Van aanvragers wordt verwacht dat zij hebben gestudeerd voor het diploma of het uitgebreide diploma. Het certificaat, het aanvullende diploma en het 90 creditdiploma zullen naar verwachting in combinatie worden bestudeerd om gelijk te zijn aan dat van ten minste het diploma (het aanvullende diploma moet bijvoorbeeld worden aangeboden in combinatie met een diploma of twee GCE A-niveaus).Opmerking: *** International Foundation Program (IFP) is een eenjarig programma om studenten voor te bereiden op toelating tot bacheloropleidingen
Deze lijst toont alleen een selectie van kwalificaties. Als uw middelbare schoolsysteem hier niet verschijnt, neem dan contact op met ons Admissions Office en wij zullen u verder kunnen adviseren.Engelse taalvereisten (niet-gegradueerde)Alle programma's aan de Middlesex University Dubai worden in het Engels gedoceerd en aanvragers met een vooropleiding buiten Engelstalige landen (zoals het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Staten, Canada, Engeland, Ierland, Australië, Nieuw-Zeeland), moeten als volgt de Engelse taalvaardigheid aantonen :IELTS Academic: 6.0 (minimaal 5,5 in elke band)
TOEFL-internet: 72 (17 in luisteren en schrijven, 20 in spreken en 18 in lezen)
PearsonPTE Academic: 51
PearsonPTE Algemeen: niveau 3Bovendien kunnen studenten met de volgende kwalificaties worden geacht te hebben voldaan aan de Engelse taalvereisten:GCSE / IGCSE / O-niveau Engels (als eerste of tweede taal): klasse C of hoger
CBSE / ISC-boards / NIOS / Alle state boards: minimaal cijfer van 70% in het Engels
Internationaal baccalaureaat: minimaal cijfer 4 in het Engels A1 (standaard of hoger niveau) in IB OF minimaal cijfer 5 in het Engels B (hoger niveau)
West-Afrikaans / Nigeriaans curriculum (WAEC / WASSCE / SSSCE): minimumklasse "C6"Toekomstige carrières en inzetbaarheidOnze BA Honours Marketing-graad bereidt je voor op een breed scala aan marketingcarrières of voor verdere studie op postdoctoraal niveau. Een marketingdiploma biedt een scala aan carrièremogelijkheden in alle aspecten van marketing, waaronder; marketingonderzoek, productontwikkeling, merkbeheer, geïntegreerde marketingcommunicatie en detailhandel.