Beschrijving van opleiding
Cursus samenvattingDit is een algemene undergraduate-graad in marketing voor diegenen die hun toekomstige carrière in marketing zien, maar die zich in dit stadium niet verder willen specialiseren. Onze graden in marketing hebben een gedeeld eerste jaar, waardoor je alle belangrijke aspecten van marketing kunt ervaren voordat je je diploma voltooit om bij je carrière te passen. We bieden relevante vrijstellingen van het Chartered Institute of Marketing (CIM) en het Institute of Direct en Digital Marketing (IDM).
Marketingmanagers zijn verantwoordelijk voor het bepalen van welke producten te verkopen, voor wie, voor welke prijs, waar, wanneer en hoe. Ze moeten de verkoopdoelstellingen bepalen en realiseren en zorgen voor winst en herhaling van de activiteiten. Daarom wordt marketingmanagement door velen beschouwd als een van de meest stimulerende en bevredigende carrières, en deze cursus stelt je in staat om de kennis en vaardigheden te ontwikkelen die nodig zijn om een dergelijke carrière na te streven.Cursus structuurDe volgende onderwerpen zijn indicatief voor wat u in deze cursus zult studeren.Jaar 1Onderwerpen van onderzoek zijn onder meer:Kopersgedrag
Digital Marketing Essentials
Wereldwijde bedrijfsomgeving
Professionele ontwikkeling voor marketeers
Fundamentals of MarketingJe hebt ook de mogelijkheid om een ​​optionele module te nemen die je vaardigheden verbreedt of je helpt om meer diepgaande kennis van je vakgebied op te doen. Uw optiemodule kan een vreemde taal zijn.
Kredietniveau 4Jaar 2Onderwerpen van onderzoek zijn onder meer:Het ontwikkelen van uw professionele merk
Marketingstatistieken
Marktonderzoek
Product- en merkbeheerPlus twee opties uit ethiek en sociale verantwoordelijkheid in marketing, marketing B2B, marketingdiensten, detailhandelmarketing, sociale mediamarketing, sportmarketing of andere zaken, waaronder talen.
Kredietniveau 5Werkervaring of studie in het buitenlandTussen jaar 2 en 3 kunt u een eenjarige zakelijke stage ondernemen. Afgelopen studenten hebben stages voltooid bij verschillende MKB-bedrijven en prestigieuze organisaties, waaronder British Airways, Disney UK en Heinz. Je kunt ook in het buitenland studeren aan een van onze partnerinstellingen. Je kunt er ook voor kiezen om je jaar in het buitenland op te splitsen in een uitwisseling voor het eerste semester en een stage van het tweede semester, beide uitgevoerd in het buitenland of een stagejaar in het buitenland.Jaar 3Onderwerpen van onderzoek zijn onder meer:Marketing Analytics
Marketingcommunicatie
Marketing Management
Marketingplanning en -strategiePlus twee opties van Destination, Cultural and Heritage Marketing, Interactive en Digital Marketing, Global Marketing Management, New Product Development, Contemporary Selling en Sales Management, een proefschrift of andere zakelijke gebieden, waaronder talen.
Kredietniveau 6Professionele accreditatiesDe cursus geeft vrijstellingen van sommige modules die zijn opgenomen in de CIM (Chartered Institute of Marketing) Graduate Gateway, waardoor onze afgestudeerden sneller de professionele marketingkwalificaties kunnen behalen. Deze cursus is ook geaccrediteerd door het Institute of Direct en Digital Marketing (IDM).ToelatingseisenUKEen van de volgende (of gelijkwaardige kwalificaties):A Levels - BBC
Internationaal baccalaureaat - minimaal 28 punten
Pearson BTEC Level 3 Extended National Diploma - DMM
Toegang tot HE Diploma - slaag in met 45 credits op niveau 3 met een minimum van 33 Level 3 credits op verdienste of onderscheidingNaast een van bovenstaande, moet u beschikken over:GCSE's - minimum graad 4 in wiskunde en Engels (rang C in beoordelingssysteem vóór 2017)EU / InternationalInternationaal baccalaureaat - minimaal 28 puntenAls uw eerste taal geen Engels is, moet u over het algemeen een IELTS-score van 6,0 hebben, met een score van 5,5 in elk element.positiesAls je een bachelordiploma aan de Westminster Business School volgt, kun je ervoor kiezen om een jaar te stoppen met je studie in je derde jaar om een stage te doen.
Een stagejaar is een geweldige manier om praktische werkervaring op te doen in een branche die relevant is voor je studie. Het verhoogt je zelfvertrouwen en vaardigheden en vergroot je inzetbaarheid. Het geeft je de kans om de theoretische technieken die je tijdens je bacheloropleiding tot nu toe hebt geleerd, toe te passen op een echte zakelijke omgeving terwijl je werkt als lid van een gevestigde organisatie.