Beschrijving van opleiding
Cursus samenvattingDeze cursus onderzoekt de complexiteit en diversiteit waarmee marketeers te maken hebben wanneer ze opereren in een zeer competitieve wereldmarkt. Het geeft je de kennis, vaardigheden en praktische ervaring die je nodig hebt om kansen bij internationale organisaties na te streven op gebieden zoals strategische marketingplanning, marktonderzoek, marketingcommunicatie en merkbeheer.
Onze graden in marketing hebben een gedeeld eerste jaar, waardoor je alle belangrijke aspecten van marketing kunt ervaren voordat je je diploma voltooit om bij je carrière te passen. We bieden relevante vrijstellingen van het Chartered Institute of Marketing (CIM) en het Institute of Direct en Digital Marketing (IDM).
Tijdens de cursus zul je gebieden verkennen zoals het ontwikkelen van een internationale marketingstrategie, wereldwijd strategisch management, het beheren van merken, het ontwikkelen van producten en het implementeren, coördineren en controleren van de internationale marketinginspanningen.
De lesmethoden zijn gericht op actief leren van studenten door middel van seminars, workshops, probleemgestuurd en blended learning (inclusief groepswerk in de jaren 1 en 2) om je interesse te wekken.
Evaluatiemethoden kunnen essays, rapporten, presentaties, casestudy's, video's, podcasts en posters omvatten, evenals tijdgecontroleerde in-class tests en examens.Cursus structuurDe volgende onderwerpen zijn indicatief voor wat u in deze cursus zult studeren.Jaar 1Onderwerpen van onderzoek zijn onder meer:Kopersgedrag
Fundamentals of Marketing
Wereldwijde bedrijfsomgeving
Digital Marketing Essentials
Professionele ontwikkeling voor marketeersJe hebt ook de mogelijkheid om een optionele module te volgen die je vaardigheden verbreedt of je helpt om meer diepgaande kennis van je vakgebied op te doen; uw optiemodule kan een vreemde taal zijn.
Kredietniveau 4Jaar 2Onderwerpen van onderzoek zijn onder meer:Het ontwikkelen van uw professionele merk
Wereldmarkten
Marketingstatistieken
MarktonderzoekPlus twee opties van Retail Marketing, Ethiek en Maatschappelijke Verantwoordelijkheid in Marketing, Marketing B2B, Marketing Services, Social Media Marketing, Sportmarketing of andere zaken, waaronder talen.Werkervaring of studie in het buitenlandTussen jaar 2 en jaar 3 kun je ervoor kiezen om een jaar lang Engelstalige cursussen te volgen bij een van onze overzeese partnerinstellingen. Momenteel kun je een jaar in het buitenland studeren (of een combinatie van werk en studie) in Berlijn, Kopenhagen, Madrid, Parijs en andere locaties, waaronder Brisbane, Sydney (Australië), Japan, Canada en de VS. Er zijn ook veel mogelijkheden voor mensen met de juiste taalvaardigheden om in de lokale taal te studeren in onder andere Frankrijk, Duitsland en Spanje.
Je kunt er ook voor kiezen om je jaar in het buitenland op te splitsen in een uitwisseling op het eerste semester en een stage in het tweede semester, beide uitgevoerd in het buitenland. Of voer een stagejaar in het buitenland uit.
Als alternatief, tussen jaar 2 en jaar 3, kunt u een eenjarige, full-time zakelijke plaatsing als Professional Experience Year binnen het VK ondernemen. Afgelopen studenten hebben stages voltooid in verschillende prestigieuze organisaties, waaronder Barclays Bank, British Airways, Disney UK, IBM en de NHS, maar ook in kleinere bedrijven.
Kredietniveau 5Jaar 3Onderwerpen van onderzoek zijn onder meer:Cross-culturele studies in marketing
Internationale marktplanning en -strategie
Marketing Analytics
MarketingcommunicatieKredietniveau 6
Plus twee opties van Destination, Cultural and Heritage Marketing, Dissertation, Interactive en Digital Marketing, Managing Brands, New Product Development of andere zakelijke gebieden, waaronder talenProfessionele accreditatiesDe cursus geeft vrijstellingen van sommige modules die zijn opgenomen in de CIM (Chartered Institute of Marketing) Graduate Gateway, waardoor onze afgestudeerden sneller de professionele marketingkwalificaties kunnen behalen. Deze cursus is ook geaccrediteerd door het Institute of Direct en Digital Marketing (IDM).ToelatingseisenUKEen van de volgende (of gelijkwaardige kwalificaties):A Levels - BBC
Internationaal baccalaureaat - minimaal 28 punten
Pearson BTEC Level 3 Extended National Diploma - DMM
Toegang tot HE Diploma - slaag in met 45 credits op niveau 3 met een minimum van 33 Level 3 credits op verdienste of onderscheidingNaast een van bovenstaande, moet u beschikken over:GCSE minimum graad 4 (Grade C in beoordelingssysteem voor 2017) in wiskunde en Engels.Als uw eerste taal geen Engels is, moet u over het algemeen een IELTS-score van 6,0 hebben, met een score van 5,5 in elk element.EU / InternationalInternationaal baccalaureaat - minimaal 28 puntenAls uw eerste taal geen Engels is, moet u over het algemeen een IELTS-score van 6,0 hebben, met een score van 5,5 in elk element.positiesAls je een bachelordiploma aan de Westminster Business School volgt, kun je ervoor kiezen om een jaar te stoppen met je studie in je derde jaar om een stage te doen.
Een stagejaar is een geweldige manier om praktische werkervaring op te doen in een branche die relevant is voor je studie. Het verhoogt je zelfvertrouwen en vaardigheden en vergroot je inzetbaarheid. Het geeft je de kans om de theoretische technieken die je tijdens je bacheloropleiding tot nu toe hebt geleerd, toe te passen op een echte zakelijke omgeving terwijl je werkt als lid van een gevestigde organisatie.