BA Hons in Strategic Communication (Marketing Communication)

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Honorietheorie marketingcommunicatie: in de dynamische en zich voortdurend ontwikkelende richting van marketingcommunicatie met een eigentijdse beweging naar geïntegreerde merkcommunicatie met een toenemende nadruk op strategische conceptualisatie, is er behoefte ontstaan aan een cursus die zich bezighoudt met relevante sectorgerelateerde kwesties.

Het doel van deze graad is om een kritische reflexieve oriëntatie te bieden naar zowel de theoretische als de toegepaste principes van marketingcommunicatie. Bijgevolg wordt de leerling voorzien van een uitgebreide theoretische en praktische toepassing op het gebied van marketingcommunicatie, waardoor hij een geïntegreerde carrière in het veld kan nastreven. De nadruk ligt op ervaringsleren met een sterke nadruk op branding en omvat directe blootstelling aan de industrie. Verder worden het hele jaar door professionele presentatievaardigheden ontwikkeld. Marketingcommunicatietheorie onderzoekt huidige en relevante hedendaagse problemen op het gebied van marketingcommunicatie en houdt zich ook bezig met de hedendaagse context van marketingcommunicatie. Het primaire doel is om begrip te genereren met betrekking tot deze kwesties, evenals de praktijk en principes van de marketingcommunicatie-industrie in het algemeen.

Toegepaste marketingcommunicatie: Toegepaste marketingcommunicatie onderzoekt actuele en relevante kwesties op het toegepaste gebied van marketingcommunicatie vanuit zowel een filosofische benadering als een hands-on perspectief.

Het primaire doel is om begrip te genereren met betrekking tot deze kwesties, evenals de praktijk en principes van de marketingcommunicatie-industrie in het algemeen. Als zodanig is deze cursus zodanig gestructureerd dat deze voortdurend contact met de industrie versterkt en de leerling tal van mogelijkheden biedt om te worden blootgesteld aan en te netwerken met experts op het gebied van marketingcommunicatie, zowel formeel als via stages. De uitkomst hiervan is dat de kennis van de leerling over wat er gebeurt in toonaangevende bedrijven in de industrie zal worden vergroot door beste praktijken en case studies, omdat de stand van de industrie en specifieke specialisatievelden binnen de industrie zullen worden geleerd vanuit een expertisepunt up-to-date en relevante inhoud die de leerling in staat stelt.

Toelatingseisen

Studenten moeten een gemiddelde van 65% hebben voor alle niet-gegradueerden Communicatieonderwerpen en / of de discretie van de voorzitter van de afdeling wordt nagestreefd (zie Algemeen Reglement). Als een student van plan is zich te specialiseren in een specialistisch vakgebied waarin geen bachelordiploma werd aangeboden, is uitgebreid lezen en / of een mondeling examen vereist. Het hoofd van de afdeling kan toestemming verlenen om een Honours-module van een ander onderwerp te nemen.

Registratie en startdata

Registratie begint in januari en lezingen in februari voor zowel Undergraduate en Postgraduate cursus werkprogramma's.

Alle onderzoeksprogramma's voor Masters en PhD's kunnen het hele jaar door registreren.

Einddatum: Academisch begint in januari en eindigt in december. De deadline van het programma wordt bepaald door de duur van het programma.

Contact details

Naam: mevrouw Andrea Crystal
Tel : 011559 2574 / e-mail: acrystal@uj.ac.za

Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Over de school

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university i ... Lees meer

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university is alive down to its African roots, and well-prepared for its role in actualising the potential that higher education holds for the continent’s development. Lees Minder