BA Hons in film- en televisiestudies

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Voltijdstudenten melden zich aan voor vijf modules. Part-time studenten registreren voor alle modules behalve de specialisatiemodules en het onderzoeksessay in het eerste jaar. In het tweede jaar schrijven deeltijdstudenten zich in voor de specialisatiemodules en het onderzoeksessay. Alle keuzemodules worden niet noodzakelijk elk jaar aangeboden.

Het Honours-programma bestaat uit vijf modules, waarvan vier verplicht en één een keuzemodule:

Verplichte modules:

  • Semester 1 / Semester 2
  • Communicatietheorie
  • Onderzoek Essay
  • Audiovisuele communicatie
  • Toegepaste audiovisuele communicatie

Keuzemodules:

  • Communicatiebeheer en overtuiging
  • Ontwikkeling Communicatie en identiteit
  • Nieuwe media en cultuur

Toelatingseisen

Als een student van plan is zich te specialiseren in een vakgebied waarin geen bachelormodule is aangeboden, is uitgebreid lezen en / of een mondeling examen vereist. Het hoofd van de afdeling kan toestemming verlenen om een Honours-module van een ander onderwerp te nemen.

Registratie en startdata

Registratie begint in januari en lezingen in februari voor zowel Undergraduate en Postgraduate cursus werkprogramma's.

Alle onderzoeksprogramma's voor Masters en PhD's kunnen het hele jaar door registreren.

Einddatum: Academisch begint in januari en eindigt in december. De deadline van het programma wordt bepaald door de duur van het programma.

Contact details

Naam: Dr Ylva Rodny-Gumede
Tel : 011559 4112 / e-mail: yrodny-gumede@uj.ac.za

Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Over de school

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university i ... Lees meer

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university is alive down to its African roots, and well-prepared for its role in actualising the potential that higher education holds for the continent’s development. Lees Minder