Lees de Officiële Beschrijving

Over

Presenteren van hedendaagse en toekomstige trends, het verbeteren van de collecties van ontwerpers, informeren en inspireren van hun lezers: dit is de spannende missie van de mode-stylist. Aan het einde van het programma zullen studenten het vermogen krijgen om verschillende stijlen en trends te herkennen, hun persoonlijke visie op een product duidelijk te definiëren en met succes innovatieve en professionele ideeën voor te stellen.

Door inzicht te krijgen in de rol en verantwoordelijkheden van de professionele stylist leren studenten hoe ze een team van experts bij elkaar kunnen brengen, organiseren en leiden om ervoor te zorgen dat de richting van wat er in de modetijdschriften gebeurt, online verschijnt of op de catwalk, de juiste berichten communiceert, bij het juiste moment en de juiste doelgroep.

Vanuit een solide basis in styling, deze cursus gaat op verkenning meerdere gebieden van de mode-industrie waar het beheer van het creatieve proces is de kern van de praktijk. Studenten worden aangemoedigd om hun eigen ideeën te ontwikkelen en te experimenteren met het produceren van verschillende visuele resultaten, zoals moderedacten, virale video's, merkimago en restylingvoorstellen, interactieve en gedrukte reclamecampagnes en visuele inhoud op sociale media.

De cursus behandelt sleutelvaardigheden in modeteksten, PR- en mediaplanning, modeproductiemanagement, bedrijfsplanning, tijdsbeheer en reclamedeadlines en -budgetten. Culturele studies in de geschiedenis van design, kleding en modecultuur bieden de nodige vaardigheden om een ​​kritische beoordeling te maken van de levensstijl en het erfgoed van een merk of klant.

Studenten worden aangemoedigd om stereotypen te decoderen en na te denken over beeldpositionering vanuit een ander perspectief om hun eigen unieke persoonlijke stijl te ontdekken. Het uiteindelijke doel is de onafhankelijke creatie van een professionele stylingportfolio die de persoonlijkheid en vaardigheden van de student volledig tot uitdrukking brengt.

Programma gegevens

Programma titel: Fashion Styling

Uitgegeven legitimatie: Bachelor of Art

Programma-aflevering: op de campus

Program Lengte Credituren: 120

Entree / toelatingsvoorwaarden

  • Middelbaar onderwijsdiploma, GED of bewijs van secundair onderwijs.
  • Voltooide inschrijvingsovereenkomst.
  • $ 100 niet-terugvorderbare aanvraagkosten.
  • Bijgewerkte CV / cv.
  • Persoonlijke verklaring die de professionele prestaties en doelen van de sollicitant beschrijft.
  • Kopie van een geldig door de overheid uitgegeven identiteitsbewijs, bijvoorbeeld paspoort.

Doel van het programma

Het Associate of Arts (AA) -programma in Fashion Studies wil een solide basis bieden in drie belangrijke disciplines van de mode-industrie: Fashion Design, Fashion Business en Fashion Styling.

Naast de algemene onderwijsvereisten, biedt het programma een inleiding op alle drie gebieden die studenten de kans geven om deel te nemen aan de mode-industrie, zowel vanuit een creatief als zakelijk perspectief. Deze unieke cursus vormt multidisciplinaire profielen die in staat zijn loopbanen te ontwikkelen en te ontwikkelen op het gebied van ontwerp, management, marketing en communicatie en styling, en tegemoet te komen aan een groeiende vraag naar creatieve en zakelijke vaardigheden in de mode-industrie - het meesterbrein dat zowel ontwerper als manager is.

In de loop van twee jaar worden studenten geconfronteerd met spannende nieuwe uitdagingen die hun kritisch onafhankelijk denken zullen verbeteren, hun creatieve en zakelijke vaardigheden zullen ontwikkelen en hen zullen helpen om precies te identificeren waar hun ware passie ligt.

Opleiding te volgen in:
Engels

Zie 2 andere vakken van Istituto Marangoni - Miami »

Laatst bijgewerkt op October 22, 2018
Deze cursus is Campus based
Begindatum
Sept. 2019
Prijs
1,200 USD
Op locaties
Op datum
Begindatum
Sept. 2019
Aanmeldingslimiet

Sept. 2019