BA in Management met Human Resources Management
Global College Malta
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Il-Kalkara, Malta
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
36 maanden
Tempo
Full time
Collegegeld
EUR 5.400 / per year
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Mar 2024
Invoering
Deze cursus is ontworpen om de algemene en human resource management kennis, vaardigheden en geschiktheid van de cursisten te verbeteren en te verbeteren door hen de belangrijkste input te geven in de betreffende gebieden door middel van interactieve lezingen, casusbesprekingsworkshops, rollenspellen en zelflerende oefeningen. Het programma wordt in elk belangrijk gebied op voltijdbasis geleverd met behulp van een studentgerichte leerbenadering. Het hele programma is zeer interactief en er wordt verwacht dat het de kennis van de studenten op belangrijke managementgebieden zal verrijken; hun managementvaardigheden aanscherpen; en hun professionele competentie te verbeteren in de zeer dynamische zakelijke omgeving van vandaag.
Toekennende instantie
Global College Malta heeft een vergunning van de Malta Further and Higher Education Authority (MFHEA) als instelling voor hoger onderwijs. Alle cursussen die door Global Malta worden verzorgd, zijn geaccrediteerd en/of erkend en dus respectievelijk toegewezen aan het MQF/EQF.
Galerij
toelatingen
Beurzen en financiering
leerplan
EQF/ MQF-niveau
6 – (Europees/Malta kwalificatieraamwerk).
ECTS
Om de BA in Management met Human Resources Management te behalen, moeten studenten 180 ECTS behalen en alle modules met succes afronden.
Modules
BAM 101 | Fundamenten van management | 15 |
BAM 102 | Economie | 15 |
BAM 103 | Accountancy & Financiën | 15 |
BAM 104 | Kwantitatieve methoden en onderzoek | 15 |
BAM 201 | Organisatiegedrag/en HRM | 15 |
BAM 202 | De ontwikkeling van medewerkers | 15 |
BAM 203 | Strategisch management | 15 |
BAM 204 | Cognitieve psychologie | 15 |
BAM 301 | Internationaal management | 15 |
BAM 302 | Internationaal HRM | 15 |
BAM 303 | Onderzoeksmethoden | 10 |
BAM 304 | Proefschrift | 20 |
Wijze van studie
Avondklassen.
Beoordeling
Beoordeling van de cursus is bedoeld om een integraal onderdeel van het leerproces voor studenten te zijn en om hun kennis, vaardigheden en competenties te verbeteren en te bevestigen. Daarnaast speelt de ontwikkeling van onderzoeks- en academische vaardigheden een integrale rol in de beoordelingsstrategie en -praktijk.
De studenten krijgen formatieve feedback door middel van een combinatie van zelfreflectie, peer group en feedback van docenten.
Summatieve beoordelingen geven een maatstaf voor de mate waarin studenten de leerresultaten van de modules hebben bereikt.
Beoordeling binnen de modules zal verschillende vormen aannemen, waaronder cursussen, rapporten, presentaties, examens en het proefschrift. De volledige details van de beoordelingsprocedures voor elke module worden weergegeven in de individuele modulespecificatie.
Gedurende de cursus krijgen de studenten, als onderdeel van hun persoonlijke ontwikkeling, volop kansen om hun overdraagbare vaardigheden te verbeteren. Daarnaast ontwikkelen studenten ook hun onderzoeksvaardigheden.
Alle modules, met uitzondering van het proefschrift, worden beoordeeld door een combinatie van summatieve / module-einde schriftelijke papers en formatieve / permanente evaluatie (maximaal 50%).
Permanente evaluatie zal plaatsvinden via een combinatie van onderwijs- en leerbenaderingen, waaronder:
- Casestudy's
- Project Werk
- Team/groepsoefeningen
Studenten krijgen mondelinge en schriftelijke feedback over permanente evaluatie en, indien van toepassing, strategieën die zijn geïmplementeerd om ervoor te zorgen dat ze volledig zijn voorbereid op het einde van de cursusbeoordelingen.
Studiemateriaal
Alle studenten hebben toegang tot EBSCO, 's werelds grootste online bibliotheek, Moodle voor klasnotities en Turnitin voor het uploaden van opdrachten.