BA in Marketing

Algemeen

Beschrijving van opleiding

De BA in marketing biedt studenten een stevige basis in de belangrijkste conceptuele velden, waaronder marktdynamiek en theorieën over consumentengedrag, reikwijdte van marketingstrategieën en specifieke operatievelden zoals communicatie en merkinspanningen en distributie / waardeketen / vraagbeheer.

141678_DSC_0750.jpg

Vereisten voor de graad

  • Algemene psychologie
  • Statistieken I
  • Statistieken II
  • Financiële boekhouding
  • Inleiding tot visuele communicatie
  • Zakelijke communicatie
  • Micro-economie
  • Microcomputer-toepassingen
  • principes van marketing
  • Nieuw productbeheer of e-marketing
  • Markt- en marketingonderzoek
  • Consumentengedrag
  • geintegreerde marketing communicatie
  • Strategisch marketingmanagement
  • Vier belangrijke keuzevakken; ten minste twee in marketing, plus twee in bedrijfskunde, communicatie, mediastudies, economie, financiën, management, marketing of wiskunde

Laatst bijgewerkt op okt 2020

Over de school

John Cabot University, founded in 1972, is an American liberal arts university offering undergraduate degrees to English-speaking students from all over the world. You will study in the heart of Rome, ... Lees meer

John Cabot University, founded in 1972, is an American liberal arts university offering undergraduate degrees to English-speaking students from all over the world. You will study in the heart of Rome, surrounded by culture, history, art, business, and politics. Lees Minder