BA in Communication Arts
Susquehanna University
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Selinsgrove, Verenigde Staten
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
4 jaar
Tempo
Full time
Collegegeld
USD 54.440 / per year *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* tuition 2022-23
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Voor de comm-majoor die alles wil
Als major communicatiekunsten heb je de vrijheid om je eigen opleidingstraject samen te stellen dat aansluit bij je interesses en talenten. Je kunt kiezen uit een reeks cursussen om je interesses te volgen, je vaardigheden te ontwikkelen en je eigen ervaring op te bouwen. Het scala aan communicatieve vaardigheden dat je leert, zal je voorbereiden op een carrière in een oneindig aantal industrieën en rollen.
Kanaliseer je creativiteit
Je volgt cursussen uit verschillende massacommunicatiegebieden, waaronder audio- en videoproductie, reclame en public relations, fictie en non-fictie schrijven, sportmedia, evenals onderzoek en kritische theorie. Met deze holistische benadering om je vaardigheden te ontwikkelen, ontwikkel je strategieën om effectief te communiceren op je toekomstige werkplek.
Geweldig voor transferstudenten of dubbele majors
Werkgevers hebben honger naar werknemers met sterke schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden. Onze major communicatiekunsten is zowel een dubbele major op verschillende gebieden - van zakelijk en creatief schrijven tot politieke wetenschappen en psychologie.
De flexibiliteit die in dit hoofdprogramma is ingebouwd, stelt je in staat om op schema te blijven om af te studeren terwijl je je interesses in de major communicatiekunsten verkent.
Galerij
leerplan
Vereisten voor communicatiekunsten
Wanneer je je inschrijft bij Susquehanna, word je gekoppeld aan een adviseur en een sollicitatietool om je te begeleiden bij het plannen en roosteren van je cursus. Het volgende is een uittreksel uit de volledige cursuscatalogus. Ingeschreven studenten volgen de vereisten van de studiegids van het studiejaar waarin ze elke major en/of minor declareren, overleggen met hun adviseur(s) en de Academic Planning Tool.
Vereisten voor de Bachelor of Arts in Communicatie
Susquehanna biedt vijf graden in communicatie: reclame en public relations; uitzenden; Communicatie studie; Journalistiek en digitale inhoud; en sportmedia. Majors voltooien de vereisten van het centrale curriculum van de universiteit, plus 48 tot 50 semesteruren aan cursussen in een geselecteerd studieplan. Deze omvatten introductiecursussen, practica voor het aanleren van vaardigheden en specifieke nadrukvereisten. Een cijfer van C- of hoger is vereist voor elke cursus om van toepassing te zijn op de major of minor. Cursussen mogen slechts meetellen voor één graad of minor.
De afdeling verwacht ook dat communicatiestudenten elk semester deelnemen aan verwante co-curriculaire activiteiten. Opties zijn onder meer WQSU-FM-radio; De Quill studentenkrant; Het Lanthorn studentenjaarboek; studio en videoproductie op afstand met Lens Flare; de Paul Dannelley-afdeling van de Public Relations Student Society of America (PRSSA); de Association for Women in Sports Media (AWSM), en andere activiteiten onder toezicht van de afdelingsfaculteit.
Communicatie kunsttraject
Studenten voldoen aan de vereisten van het centrale curriculum van de universiteit, nemen volledig deel aan afdelingsactiviteiten die passen bij hun interesses en ronden met succes de volgende cursussen af.
24 Afdelingseisen
- 4 COMM-101 Basisprincipes van digitale media
- 2 COMM-102-methoden van Adobe Creative Suite
- 4 COMM-190 Inleiding Communicatie/Mediatheorie
- 4 COMM-192 Spreken in het openbaar
- 4 COMM-201 Ethiek en leiderschap
- 4 COMM-202 Digitale media-analyse
- 4 COMM-481 Mediawet
2 Vereisten voor communicatiekunst
- 1 COMM-501 Praktijk
- 1 COMM 501 praktijk
20 afdeling keuzevakken
- Gekozen uit communicatiecursussen
4 Capstone-vereiste
Gekozen uit de volgende cursussen (mits aan de vereisten is voldaan)
- 4 COMM-391 Teamcommunicatie
- 4 COMM-411 Public Relations-beheer
- 4 COMM 418 Advertentiecampagnes
- 4 COMM-435 Functie Schrijven
- 4 COMM-482 Professionele digitale multimediaproductie
- 4 COMM-499 Onderzoeksseminar over communicatiewetenschappen
onderscheidingen
Het departementale honoursprogramma stimuleert en erkent uitstekende prestaties op het gebied van communicatie. Om cum laude af te studeren, moeten kandidaten het volgende doen:
- Voltooi belangrijke vereisten onder begeleiding van een faculteitsadviseur van de communicatieafdeling, die ermee instemt om op verzoek van de student als sponsor te dienen,
- Solliciteer uiterlijk in de voorlaatste week van het einde van het onderbouwjaar met een schriftelijk honoursvoorstel bij de honourscoördinator. De inzending moet worden goedgekeurd als honours-kwaliteit door de afdelingsfaculteit,
- Handhaaf een cumulatieve GPA van 3.70 in afdelingscursussen,
- Produceer een acceptabele schriftelijke of productiescriptie op basis van een jaar senior onderzoeks- / productiewerk (COMM-503 Honours Study) buiten de vereiste uren van het major track-semester,
- Dien de scriptie minimaal twee weken voor het afstuderen in, en
- Met succes een mondelinge verdediging van de honoursscriptie afronden.
Honourswerk dat niet aan de gestelde eisen voldoet, wordt toegepast als universitair keuzevak. Departementale honours kunnen afzonderlijk van of in combinatie met het University Honours Program worden gevolgd.
Eer verenigingen
Studenten die voldoen aan de vereiste nationale en lokale normen komen in aanmerking om lid te worden van de nationale erevereniging Lamda Pi Eta (communicatie).
Communicatie Minoren
Geselecteerde cursussen vereisen een cijfer van C- of hoger.
Beperking dubbeltelling
Cursussen mogen slechts meetellen voor één communicatiegraad of minor.
Cursussen opties
- COMM 101 Basisprincipes van digitale media, Credits: 4
- COMM 102 Methoden van Adobe Creative Suite, Credits: 2
- COMM 131 Inleiding tot de journalistiek, Credits: 4
- COMM 141 Sportrapportage, Credits: 2
- COMM 142 Sportstatistieken, Credits: 2
- COMM 190 Inleiding tot communicatie/mediatheorie, Credits: 2
- COMM 191 Interpersoonlijke communicatie, Credits: 4
- COMM 192 Spreken in het openbaar, Credits: 4
- COMM 194 Interculturele communicatie, Credits: 4
- COMM 201 Ethiek en leiderschap, Credits: 4
- COMM 202 Digitale media-analyse, Credits: 4
- COMM 211 Inleiding tot reclame en public relations, Credits: 4
- COMM 215 Professionele verkoop, Credits: 4
- COMM 231 Nieuwsinhoud en creatie, Credits: 4
- COMM 241 Sports Media Relations & Promotion, Credits: 2
- COMM 242 Sportaankondiging, Credits: 2
- COMM 277 Audioproductie en mediaprestaties, Credits: 4
- COMM 282 Grondbeginselen van digitale videoproductie, Credits: 4
- COMM 291 Kwalitatieve onderzoeksmethoden, Credits: 4
- COMM 311 Onderzoeksmethoden in advertenties, Credits: 4
- COMM 314 Public Relations Schrijven en Campagnes, Credits: 4
- COMM 315 Geavanceerde professionele verkoop, Credits: 4
- COMM 317 Advertentie creatieve strategieën, Credits: 4
- COMM 321 Crisisbeheersing, Credits: 4
- COMM 322 Strategisch evenementenbeheer, Credits: 4
- COMM 331 Bewerken, Credits: 4
- COMM 379 Kritische benaderingen van gaming, Credits: 4
- COMM 382 Intermediair digitaal multimediaproduct, Credits: 4
- COMM 384 Schrijven en plannen voor scherm, Credits: 4
- COMM 386 Motion Graphics en Animatie, Credits: 2
- COMM 391 Teamcommunicatie, Credits: 4
- COMM 411 Public Relations Management, Credits: 4
- COMM 418 Advertentiecampagnes, Credits: 4
- COMM 435 Feature Schrijven, Credits: 4
- COMM 481 Mediawet, Credits: 4
- COMM 482 Professionele digitale multimediaproductie, Credits: 4
- COMM 499 Onderzoek naar communicatiewetenschappen, Credits: 4
- COMM 500 Onderwerpen in communicatie, Credits: 2–4
- COMM 501 Practicum, Credits: 1
- COMM 502 Individueel onderzoek, Credits: 1–4
- COMM 503 Honoursstudie, Credits: 4
- COMM 504 Stage, Credits: 1–8
Programma resultaat
Leerdoelen
- De student kan de theorie identificeren, uitleggen en toepassen.
- Studenten zullen communicatieve vaardigheden demonstreren (mondeling, visueel, schriftelijk en onderzoek).
- Studenten zullen ethische implicaties herkennen en deze relateren aan verschillende contexten.
- Studenten ontwikkelen en oefenen kritisch denken.
English Language Requirements
Certificeer uw Engelse taalvaardigheid met de Duolingo Engelse test! De DET is een handige, snelle en betaalbare online test Engels die wordt geaccepteerd door meer dan 4.000 universiteiten (zoals deze) over de hele wereld.
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
BA (Hons) in International Business and Communication (top-up)
- Lancaster, Verenigd Koninkrijk
Bachelor of Arts in organisatorische en strategische communicatie
- Bolivar, Verenigde Staten
Bachelor Communicatiewetenschap
- Owings Mills, Verenigde Staten