BA in handel en marketing
University Of Debrecen
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Debrecen, Hongarije
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
Informatie aanvragen
Tempo
Full time
Collegegeld
Informatie aanvragen
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* per jaar
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Academische discipline: economische wetenschappen
Diploma: Bachelor of Arts (BA)
Kwalificatie: econoom in handel en marketing
Duur: 7 semesters
Verkregen Credits: De bachelor's degree vereist de voltooiing van 180 30 studiepunten (ETC).
Doel van het programma: Het doel van het programma is specialisten op het gebied van economie en zaken voor te bereiden met competentie en vaardigheden op het gebied van handel en marketing, die in staat zijn om verschillende producten en diensten aan te schaffen en op de markt te brengen, en commerciële activiteiten van kleine en middelgrote ondernemingen te organiseren en beheren.
Toelatingseisen: - middelbare schooldiploma - Engelse taalvaardigheid (TOEFL 513 / IELTS 5.5 / mondeling examen) - toelatingsexamen in wiskunde en Engels (schriftelijk en mondeling)
Hoorcollege, seminar: 40% Oefening: 60%
Hoofdvakken zijn meestal: Inleiding tot economie, wiskunde, basisprincipes in marketing, internationale financiële boekhouding, communicatie, bedrijfseconomisch recht, EU-studies, filosofie, sociologie, bedrijfsinformatica, micro-economie, inleiding tot het bedrijfsleven, financiën, bedrijfstaal, statistiek, handelswaar Beschrijving, Management, Macro-economie, Management van waardecreërende processen, Bedrijfstaal, Statistiek, Bedrijfsfinanciën, Marketingmanagement, Milieueconomie, Internationale economie, Publiekrecht, Bedrijfsplanning, Marketingonderzoek, Marketingcommunicatie, Buitenlandse handelstechnieken, Enterprise Resource Planning Systemen, Economie van handel, Organisatiegedrag, Product- en merkbeheer, Prijsstelling in marketing, Dienstenmarketing, Planning en analyse van marketingkanalen, Internationale marketing, Reclame en advertentieplanning, Non-profit en MKB-marketing, BedrijfspraktijkThesis
Stage, praktijk: Studenten moeten een semester-lange praktijk voltooien bij een multinationaal of lokaal bedrijf, of bij een non-profit organisatie.
Carrièremogelijkheden: afgestudeerden kunnen verschillende vakspecifieke carrières doorlopen in reclame, public relations of account-, merk-, marketing- of verkoopmanagement. Het programma biedt 18 studenten de nodige achtergrondkennis om door te gaan met de tweede (MA) en later de derde (Ph.D.) trainingsfase.
Kosten: inschrijfgeld 150 USD, procedure voor toegangsprocedure 350 USD
Collegegeld: 6.000 USD / jaar
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Bachelor of Arts (BA) in Marketing
- Dubuque, Verenigde Staten
BA (Hons) in modebranding en promotie
- Academic City, Verenigde Arabische Emiraten
Bachelor of Arts (Hons) in bedrijfsmanagement (marketing)
- Barcelona, Spanje