BA in handel en marketing

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Academische discipline: economische wetenschappen

Diploma: Bachelor of Arts (BA)

Kwalificatie: econoom in handel en marketing

Duur: 7 semesters

Verkregen Credits: De bachelor's degree vereist de voltooiing van 180 30 studiepunten (ETC).

Doel van het programma: Het doel van het programma is specialisten op het gebied van economie en zaken voor te bereiden met competentie en vaardigheden op het gebied van handel en marketing, die in staat zijn om verschillende producten en diensten aan te schaffen en op de markt te brengen, en commerciële activiteiten van kleine en middelgrote ondernemingen te organiseren en beheren.118981_Business.jpg

Toelatingseisen: - middelbare schooldiploma - Engelse taalvaardigheid (TOEFL 513 / IELTS 5.5 / mondeling examen) - toelatingsexamen in wiskunde en Engels (schriftelijk en mondeling)

Hoorcollege, seminar: 40% Oefening: 60%

Hoofdvakken zijn meestal: Inleiding tot economie, wiskunde, basisprincipes in marketing, internationale financiële boekhouding, communicatie, bedrijfseconomisch recht, EU-studies, filosofie, sociologie, bedrijfsinformatica, micro-economie, inleiding tot het bedrijfsleven, financiën, bedrijfstaal, statistiek, handelswaar Beschrijving, Management, Macro-economie, Management van waardecreërende processen, Bedrijfstaal, Statistiek, Bedrijfsfinanciën, Marketingmanagement, Milieueconomie, Internationale economie, Publiekrecht, Bedrijfsplanning, Marketingonderzoek, Marketingcommunicatie, Buitenlandse handelstechnieken, Enterprise Resource Planning Systemen, Economie van handel, Organisatiegedrag, Product- en merkbeheer, Prijsstelling in marketing, Dienstenmarketing, Planning en analyse van marketingkanalen, Internationale marketing, Reclame en advertentieplanning, Non-profit en MKB-marketing, BedrijfspraktijkThesis

Stage, praktijk: Studenten moeten een semester-lange praktijk voltooien bij een multinationaal of lokaal bedrijf, of bij een non-profit organisatie.

Carrièremogelijkheden: afgestudeerden kunnen verschillende vakspecifieke carrières doorlopen in reclame, public relations of account-, merk-, marketing- of verkoopmanagement. Het programma biedt 18 studenten de nodige achtergrondkennis om door te gaan met de tweede (MA) en later de derde (Ph.D.) trainingsfase.

Kosten: inschrijfgeld 150 USD, procedure voor toegangsprocedure 350 USD

Collegegeld: 6.000 USD / jaar118344_diplomaoszto5.jpg

Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Keystone studiebeurs

Ontdek de mogelijkheden die onze studiebeurs u kan bieden

Over de school

Welcome and thank you for your interest in the University of Debrecen. This page will introduce you to some of the non-medical academic programmes offered by our university, whose rich traditions, div ... Lees meer

Welcome and thank you for your interest in the University of Debrecen. This page will introduce you to some of the non-medical academic programmes offered by our university, whose rich traditions, diversity and excellence continue to amaze students from all over the world. As residents of one of the most exquisite university campuses in Central Europe, our students are engaged in an intellectually challenging environment with various educational events as well as a culturally vibrant local community. Lees Minder