BA in internationaal hotel- en evenementenbeheer

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Doelstellingen en leerresultaten

Aan het einde van het programma kunnen studenten:

  1. Combineer een begrip van een scala aan praktische, theoretische en persoonlijke vaardigheden die vereist zijn voor professionele managementfuncties bij verschillende internationale hotel- en toeristenorganisaties.
  2. Synthese van strategische, human resource- en marketingprocessen van een commercieel horecabedrijf in de context van het wereldwijde karakter van het bedrijf.
  3. Ontwikkel een professionele managementhouding door de bedrijfscultuur en sociale verantwoordelijkheid te voeden om waarde toe te voegen aan een organisatie.
  4. Debatteer, onderzoek en synthetiseer vol vertrouwen theorieën.
  5. Analyseer kritisch verschillende multilaterale instellingen en transnationale organisaties die betrokken zijn bij internationaal toerismebeheer.

121598_121542__P1A0655.jpeg

cursussen

Leiderschap en bedrijfsprestaties

Het doel van de module is om de student een gedetailleerd overzicht te geven van leiderschap in organisaties zoals toegepast in de dienstverlenende sector. De student onderzoekt alle facetten van de leider en de interactie van de leider met de organisatie en de mensen, de vaardigheden, gedragingen, stijlen en de ziel en mentaliteit die een leider vertoont om de werkcultuur voor prestaties en welzijn te beïnvloeden en ook te onderzoeken hoe leiders kan worden ontwikkeld door antwoorden te zoeken op de vraag of leiders worden geboren of gemaakt. De student krijgt ook de gelegenheid om uw eigen persoonlijkheidsstijl te testen als een indicator van uw potentiële leiderschapsbenadering van werk en leven.

Planning, ontwikkeling en beheer van toerisme

De module ontwikkelt het specialistische gebied van toeristische planning, ontwikkeling en management, waardoor studenten een waardering krijgen voor de moeilijkheden die gepaard gaan met het plannen, ontwikkelen en beheren van toerisme op verschillende schalen (internationaal tot gemeenschappen) en voor nichemarkten (inclusief politieke

Toerisme en de zaken van hotels

Hotels bieden niet alleen commerciële gastvrijheid, maar kunnen op zichzelf worden gebruikt om de ontwikkeling van de toeristische sector te stimuleren. Hotels zijn daarom een integraal onderdeel van de horeca en toerisme-industrie.

Het doel van de module is dat de student de hotelsector onderzoekt en daarbij; een kritisch bewustzijn ontwikkelen van de kwesties die van invloed zijn op de sector; de belangrijkste invloeden bepalen; kennis ontwikkelen van de nieuwste trends en de toekomst van de sector; en beoordelen hoe de hotelsector in de bredere toeristische sector past.

Diensten Marketing Management

In een steeds diverser wordende, turbulente en expansieve internationale omgeving is een strategische benadering van services marketing management noodzakelijk voor het overleven van bedrijven op de lange termijn. Marketingmanagement is een middel waarmee organisaties proberen te voldoen aan de voortdurend veranderende behoeften van consumenten. De kenmerken van services verschillen echter aanzienlijk van tastbare goederen en dit vereist een heel andere benadering van marketingmanagement. Managers in deze sector moeten marketingmanagement begrijpen als van toepassing op goederen en diensten.

Het doel van deze module is het evalueren van benaderingen voor het plannen, organiseren en beheersen van de servicemarketing managementfunctie die wordt gekenmerkt door immateriële, onafscheidelijke, variabele en bederfelijke productaanbiedingen. Bijzondere nadruk wordt gelegd op het ontwikkelen van een strategische benadering van de industrie wereldwijd en het aanmoedigen van studenten om de geleerde theorie toe te passen op de horeca.

Strategisch management in gastvrijheid

Er is behoefte aan managers en leiders in bedrijven om het strategische managementproces te kunnen uitleggen, ontwikkelen, toepassen en implementeren om concurrentievoordeel te behalen. Deze module zal studenten voorzien van de perspectieven die nodig zijn om een effectieve strategische analyse van organisaties uit te voeren om zowel dat concurrentievoordeel te behalen als te behouden.

Evenementen project

Toelatingseisen

  • Toelatingseisen: Hoger diploma in International Hotel and Tourism Management of gelijkwaardig.
  • Leeftijdsvereisten: 19 en hoger
  • Taalvaardigheid: vereist Engels niveau door interview / HTMi-test of hebben TOEFL 550 of IELTS 6 of gelijkwaardige HTMi Engelse plaatsingstestscore.
  • Eerdere werkervaring: 1 jaar, kan stageplaatsen / stages omvatten

Bezorg- en beoordelingsmethoden

  • Wijze van levering: face-to-face, blended learning platforms, online, onderzoek, student-gecentreerd leren, tutorials, lezing, presentaties, beoordelingen, project-gebaseerde opdrachten, en toegepast om te leren.
  • Eindbeoordeling: schriftelijke examens en eindprojecten.
  • Afstudeervereisten: 60%
  • Gemiddelde student-leraar ratio: 15 studenten per 1 leraar
  • Totaal aantal contacturen: 360 uur fulltime
  • Duur van het programma: Academische studie: 20 weken

Diploma uitreiking

Studenten die het programma met succes afronden, ontvangen de HTMi Hotel en Tourism Management Institute de bachelorgraad BA in International Hotel and Events Management.

Bachelors afgestudeerden kunnen doorgaan naar de Postgraduate-programma's.

Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Keystone studiebeurs

Ontdek de mogelijkheden die onze studiebeurs u kan bieden

Over de school

Over the next decade, the international hotel and tourism industry is forecast to maintain its position as the world’s largest employer and the world’s largest provider of management positions. HTMi’s ... Lees meer

Over the next decade, the international hotel and tourism industry is forecast to maintain its position as the world’s largest employer and the world’s largest provider of management positions. HTMi’s role is to prepare students for a management career in this, the most exciting industry today. HTMi is supported by a worldwide network of international hotel companies, whose representatives regularly visit HTMi to recruit on campus. HTMi graduates can be found in leading hotel companies worldwide. Lees Minder
Sörenberg , Sydney , Melbourne , Brisbane , Singapore , Dubai , Barbar + 6 Meer Minder