Lees de Officiële Beschrijving

DEZE CURSUS WORDT GEHOUDEN IN DE ENGELSE TAAL.

De voltooiing van de BA (Hons) in Fashion Marketing en Communicatie is een waardevolle aanvulling op iemands professionele vaardigheden en is gemaakt voor diegenen met hoge persoonlijke doelstellingen: het ontwikkelen van creatieve talenten moet de eerste stap zijn om een ​​specialist op dit gebied te worden, het versterken van iemands projectontwikkeling en technische vaardigheden om vertrouwen te hebben in een volledig inzicht in de economische omgeving, om zijn sterke punten te beoordelen, en om de markt te segmenteren en te monitoren.

De cursus biedt de mogelijkheid om de studie van Marketing of Communicatietechnieken en Strategie te verdiepen.

Carrièremogelijkheden - Fashion Buyer, Fashion Product Manager, Retail Specialist, Fashion Brand Manager, Fashion Consultant, Trend Forecaster

De Bachelor of Honours Degree wordt uitgereikt door de University of Westminster op IED.

Wedstrijd - Professionals die betrokken zijn bij modemarketing worden geëist om een ​​hoog ontwikkelde culturele achtergrond en hoge esthetische gevoeligheden te hebben, evenals de creativiteit die nodig is om nieuwe ideeën te ontwikkelen om de groei en constante vernieuwing die nodig is in een modebedrijf te bevorderen. In de modewereld is de marketingafdeling van het grootste belang: analyseren van de markt, trends en levensstijlen, helpen het bedrijf te begeleiden bij hun benadering van het publiek, plannen en organiseren van de productie, productintroducties, communicatiestrategie en distributie van de collecties .

Methodologie en structuur - De BA Honors Fashion Marketing en Communicatie cursus is ontworpen om nieuwe percepties aan te moedigen en het begrip en de betrokkenheid van de student op tal van niveaus te vergroten, niet alleen om ervoor te zorgen dat ze worden voorzien van geavanceerde technische kennis en technieken, maar ook de andere vaardigheden die nodig zijn om een ​​hoog niveau van professionaliteit te bereiken en te kunnen concurreren in de mode-marketing en communicatie-industrie bij het afstuderen.

Modecommunicatie betekent het creëren en beheren van een geïntegreerde communicatiestrategie, het beheren van een advertentiecampagne, het omgaan met de media en relaties met diegenen die actief zijn in de sector, evenementen en modeshows organiseren, maar ook een lanceerplan voor een product kunnen plannen en implementeren; een ontwerper of een merk.

Aan de andere kant is een Fashion Marketing Manager die is opgeleid in IED een professional die zich richt op het bekendmaken en vergroten van het bewustzijn van een bepaald merk, zoals designerlabels of warenhuizen.

Opleiding te volgen in:
Engels

Zie 13 andere vakken van IED – Istituto Europeo di Design Milan »

Laatst bijgewerkt op September 11, 2018
Deze cursus is Campus based
Begindatum
Oct. 2019
Duration
3 jaar
Voltijd
Prijs
16,000 EUR
Op locaties
Op datum
Begindatum
Oct. 2019
Aanmeldingslimiet
Begindatum
Oct. 2019
Aanmeldingslimiet
Begindatum
Oct. 2019
Aanmeldingslimiet

Oct. 2019

Location
Aanmeldingslimiet
Einddatum
Aanmeldingslimiet
Einddatum
Aanmeldingslimiet
Einddatum