Read the Official Description

Over

Deze cursus behandelt alle kwesties die verband houden met de marketing- en ontwikkelingsstrategieën van een merk, en identificeert de waarden die kenmerkend zijn voor de identiteit van een bedrijf (equity).

Van een strategische en marktgerichte mix van de belangrijkste perspectieven in de modewereld, de cursus omvat; bedrijfsstrategie, budgettering, financiën, productontwikkeling, fashion marketing, communicatie, branding, retail operations management, wereldwijde distributiekanalen, evenals klantrelatiebeheer en CSR. Mode is een industrie in constante evolutie; daarom worden zowel tijdgecontroleerde als hedendaagse marketingstrategieën geanalyseerd om bedrijfsdoelen te bereiken. Studenten leren merkmarketing en ontwikkelingsstrategieën, identificeren de waarden die kenmerkend zijn voor de identiteit en 'handtekening' van een product of merk. Door de culturele, sociologische en historische dynamiek in de mode te bestuderen, begrijpen ze de invloed van trends in verschillende landen en realiteiten en hun invloed op de verkoopprestaties. De cursus kijkt naar actuele thema's in de industrie, waaronder duurzaamheid en nieuwe media digitale marketing (virtuele platforms, e-commerce, sociale media) die werken aan het definiëren van een commercieel voorstel dat voldoet aan de eisen van de hedendaagse mode-industrie. De belangrijkste focus ligt ook op evaluatie- en analysetechnieken van concurrenten. Via de principes van economie en financiën kunnen studenten de winstgevendheid meten en zorgen voor naleving van budgetten en strategieën en specifieke kostenbeheersingssystemen implementeren.

Aan het einde van het programma ondernemen studenten een onderzoeksproject dat resulteert in een bedrijfsplan voor een start-up of voor bestaande merkontwikkeling. Deze cursus leert praktijkvaardigheden uit de echte wereld.

Programma gegevens

Programma titel: Modezaken
Uitgegeven legitimatie: Bachelor of Art
Programma-aflevering: op de campus
Program Lengte Credituren: 120

Entree / toelatingsvoorwaarden

  • Middelbaar onderwijsdiploma, GED, of bewijs van voortgezet onderwijs.
  • Voltooide inschrijvingsovereenkomst.
  • $ 100 niet-terugvorderbare aanvraagkosten.
  • Bijgewerkte CV / cv.
  • Persoonlijke verklaring die de professionele prestaties en doelen van de sollicitant beschrijft.
  • Kopie van een geldig door de overheid uitgegeven identiteitsbewijs, bijvoorbeeld paspoort.

Doel van het programma

Het 4-jarige Bachelor of Art-programma in Fashion Business heeft tot doel studenten een grondige kennis en begrip te bieden van de verschillende methoden, processen en soorten bedrijven die deel uitmaken van het bredere beeld van de wereldwijde mode-industrie.

De modebedrijfsleider bestudeert de modescène, analyseert de concurrentie en evalueert productontwikkeling, planning, promotie en verkoopkanalen, en werkt samen met alle zakelijke gebieden, waaronder ontwerp, productie, marketing en verkoopafdelingen. Professionals in de modewereld zijn in staat om de intrinsieke kenmerken van het kledingstuk of product, de evolutie van consumentengewoonten, levensstijlen en de behoeften van de markt te evalueren. Ze begrijpen technieken van verkoop en marketing, de doelgroep en bepalen een prijsbereik en zijn bekwaam in het coördineren van zakelijke partners en werknemers.

Het algemene doel van het programma Fashion Business is om studenten een diepgaand inzicht te geven in de principes van bedrijfspraktijk, management en marketing, via een grondige verkenning van hoe deze principes werken binnen de grenzen van mode en luxe.

Program taught in:
Engels

See 2 more programs offered by Istituto Marangoni - Miami »

Last updated October 22, 2018
Deze cursus is Campus based
Begindatum
Sept. 2019
Duration
4 jaar
Prijs
1,200 USD
By locations
By date
Begindatum
Sept. 2019
Application deadline

Sept. 2019

Location
Application deadline
Einddatum