BA in Broadcasting
Susquehanna University
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Selinsgrove, Verenigde Staten
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
4 jaar
Tempo
Full time
Collegegeld
USD 54.440 / per year *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* tuition 2022-23
Invoering
Leren, trainen en bloeien
Leer de essentie van digitale en nieuwe media en doe praktijkervaring op als presentator - voor of achter de camera - bij Susquehanna. Je krijgt een holistische kijk op visuele verhalen met onze interdisciplinaire minoren, zoals filmstudies, om een beter begrip te krijgen van belangrijke onderwerpen in de wereld van vandaag.
Leer principes van schrijven, ethiek van communicatie, theorieën over traditionele en digitale media en wat het betekent om een communicatieprofessional te zijn. Werk vervolgens samen met anderen om de grondbeginselen van uitgezonden media en professionele communicatie te leren. Bij Susquehanna gebruik je de nieuwste video- en audioproductieapparatuur om videografie, digitale bewerking, schrijven voor nieuwe media, commerciële productie en on-air procedures te oefenen.
Actie!
Evolueer van een beginnende videoverteller tot een veelzijdige uitzendprofessional. Je zult ervaring opdoen in het veld - sport uitzenden, commercials maken of interviews opnemen - terwijl je je eigen artistieke visie vormgeeft. Er zijn veel mogelijkheden om betrokken te zijn, vooral LensFlare, een groep studenten die promotie- en instructievideo's maakt voor andere studenten of docenten en personeel.
Veel omroepstudenten maken gebruik van stages en studiemogelijkheden in het buitenland om een uniek wereldbeeld van omroepmedia te krijgen. Voordat je Susquehanna verlaat, bouw je een professionele portfolio op waarmee je een niveau boven de concurrentie in je carrièreveld komt te staan.
Galerij
leerplan
Vereisten voor uitzendtrack
Wanneer je je inschrijft bij Susquehanna, word je gekoppeld aan een adviseur en een sollicitatietool om je te begeleiden bij het plannen en roosteren van je cursus. Het volgende is een uittreksel uit de volledige cursuscatalogus. Ingeschreven studenten volgen de vereisten van de studiegids van het studiejaar waarin ze elke major en/of minor declareren, overleggen met hun adviseur(s) en de Academic Planning Tool.
Vereisten voor de Bachelor of Arts in Communicatie
Susquehanna biedt vijf graden in communicatie: reclame en public relations; uitzenden; Communicatie studie; Journalistiek en digitale inhoud; en sportmedia. Majors voldoen aan de vereisten van het centrale curriculum van de universiteit, plus 48 tot 50 semesteruren aan cursussen in een geselecteerd studieplan. Deze omvatten introductiecursussen, practica voor het aanleren van vaardigheden en specifieke nadrukvereisten. Een cijfer van C- of beter is vereist voor elke cursus om van toepassing te zijn op de major of minor. Cursussen mogen slechts meetellen voor één graad of minor.
De afdeling verwacht ook dat communicatiestudenten elk semester deelnemen aan verwante co-curriculaire activiteiten. Opties zijn onder meer WQSU-FM-radio; De Quill studentenkrant; Het Lanthorn studentenjaarboek; studio en videoproductie op afstand met Lens Flare; de Paul Dannelley-afdeling van de Public Relations Student Society of America (PRSSA); de Association for Women in Sports Media (AWSM), en andere activiteiten onder toezicht van de afdelingsfaculteit.
Omroepnummer
Studenten voldoen aan de vereisten van het centrale curriculum van de universiteit, nemen volledig deel aan WQSU-radiooperaties en ronden met succes de volgende cursussen af:
24 Afdelingsvereisten
- 4 COMM-101 Basisprincipes van digitale media
- 2 COMM-102-methoden van Adobe Creative Suite
- 2 COMM-190 Inleiding tot communicatie/mediatheorie
- 4 COMM-192 Spreken in het openbaar
- 4 COMM-201 Ethiek en leiderschap
- 4 COMM-202 Digitale media-analyse
- 4 COMM-481 Mediawet
26 Uitzendvereisten
- 4 COMM-277 Audioproductie en mediaprestaties
- 4 COMM-282 Grondbeginselen van digitale videoproductie
- 4 COMM-382 Gemiddelde digitale multimediaproductie
- 4 COMM-384 Schrijven en plannen voor schermmedia
- 2 COMM-386 Bewegende beelden en animatie
- 4 COMM-482 Professionele digitale multimediaproductie
- 1 COMM-501 Praktijk
- 1 COMM-501 Praktijk
onderscheidingen
Het afdelingshonoursprogramma stimuleert en erkent uitstekende prestaties op het gebied van communicatie. Om cum laude af te studeren, moeten kandidaten het volgende doen:
- Voltooi belangrijke vereisten onder begeleiding van een faculteitsadviseur van de communicatieafdeling, die ermee instemt om op verzoek van de student als sponsor te dienen,
- Solliciteer uiterlijk in de voorlaatste week van het einde van het onderbouwjaar met een schriftelijk honoursvoorstel bij de honourscoördinator. De inzending moet worden goedgekeurd als honours-kwaliteit door de afdelingsfaculteit,
- Behoud een cumulatieve GPA van 3.70 in afdelingscursussen,
- Produceer een acceptabele geschreven of productiescriptie op basis van een jaar senior onderzoeks- / productiewerk (COMM-503 Honours Study) buiten de vereiste uren van het major track-semester,
- Dien de scriptie minimaal twee weken voor het afstuderen in, en
- Met succes een mondelinge verdediging van de honoursscriptie afronden.
Honourswerk dat niet aan de gestelde eisen voldoet, wordt toegepast als universitair keuzevak. Departementale honours kunnen afzonderlijk van of in combinatie met het University Honours Program worden gevolgd.
Eer verenigingen
Studenten die voldoen aan de vereiste nationale en lokale normen komen in aanmerking om lid te worden van de nationale erevereniging Lamda Pi Eta (communicatie).
Communicatie Minoren
Geselecteerde cursussen vereisen een cijfer van C- of hoger.
Dubbeltellingsbeperking
Cursussen mogen slechts meetellen voor één communicatiegraad of minor.
Vereisten voor minor
Wanneer je je inschrijft bij Susquehanna, word je gekoppeld aan een adviseur en een sollicitatietool om je te begeleiden bij het plannen en roosteren van je cursus. Het volgende is een uittreksel uit de volledige cursuscatalogus. Ingeschreven studenten volgen de vereisten van de studiegids van het studiejaar waarin ze elke major en/of minor declareren, overleggen met hun adviseur(s) en de Academic Planning Tool.
Van studenten wordt verwacht dat ze deelnemen aan afdelingsactiviteiten die passen bij hun interesses en met succes een totaal van 24 credit-uren voltooien: COMM-101 Essentials of Digital Media, COMM-102 Methods of Adobe Creative Suite, COMM-277 Audio Production and Media Performance, COMM- 282 Grondbeginselen van digitale videoproductie, COMM-384 Schrijven en plannen voor schermmedia, COMM-481 Mediarecht en twee semesters COMM-501 Practicum.
Cursus opties
- COMM 101 Basisprincipes van digitale media, Credits: 4
- COMM 102 Methoden van Adobe Creative Suite, Credits: 2
- COMM 131 Inleiding tot de journalistiek, Credits: 4
- COMM 141 Sportrapportage, Credits: 2
- COMM 142 Sportstatistieken, Credits: 2
- COMM 190 Inleiding tot communicatie/mediatheorie, Credits: 2
- COMM 191 Interpersoonlijke communicatie, Credits: 4
- COMM 192 Spreken in het openbaar, Credits: 4
- COMM 194 Interculturele communicatie, Credits: 4
- COMM 201 Ethiek en leiderschap, Credits: 4
- COMM 202 Digitale media-analyse, Credits: 4
- COMM 211 Inleiding tot reclame en public relations, Credits: 4
- COMM 215 Professionele verkoop, Credits: 4
- COMM 231 Nieuwsinhoud en creatie, Credits: 4
- COMM 241 Sports Media Relations & Promotion, Credits: 2
- COMM 242 Sportaankondiging, Credits: 2
- COMM 277 Audioproductie en mediaprestaties, Credits: 4
- COMM 282 Grondbeginselen van digitale videoproductie, Credits: 4
- COMM 291 Kwalitatieve onderzoeksmethoden, Credits: 4
- COMM 311 Onderzoeksmethoden in advertenties, Credits: 4
- COMM 314 Public Relations Schrijven en Campagnes, Credits: 4
- COMM 315 Geavanceerde professionele verkoop, Credits: 4
- COMM 317 Advertentie creatieve strategieën, Credits: 4
- COMM 321 Crisisbeheersing, Credits: 4
- COMM 322 Strategisch evenementenbeheer, Credits: 4
- COMM 331 Bewerken, Credits: 4
- COMM 379 Kritische benaderingen van gaming, Credits: 4
- COMM 382 Intermediair digitaal multimediaproduct, Credits: 4
- COMM 384 Schrijven en plannen voor scherm, Credits: 4
- COMM 386 Motion Graphics en Animatie, Credits: 2
- COMM 391 Teamcommunicatie, Credits: 4
- COMM 411 Public Relations Management, Credits: 4
- COMM 418 Advertentiecampagnes, Credits: 4
- COMM 435 Feature Schrijven, Credits: 4
- COMM 481 Mediawet, Credits: 4
- COMM 482 Prof Digitale multimediaproductie, Credits: 4
- COMM 499 Onderzoek naar communicatiewetenschappen, Credits: 4
- COMM 500 Onderwerpen in communicatie, Credits: 2–4
- COMM 501 Practicum, Credits: 1
- COMM 502 Individueel onderzoek, Credits: 1-4
- COMM 503 Honoursstudie, Credits: 4
- COMM 504 Stage, Credits: 1–8
Programma resultaat
Leerdoelen
- De student kan de theorie identificeren, uitleggen en toepassen.
- Studenten zullen communicatieve vaardigheden demonstreren (mondeling, visueel, schriftelijk en onderzoek).
- Studenten zullen ethische implicaties herkennen en deze relateren aan verschillende contexten.
- Studenten ontwikkelen en oefenen kritisch denken.
Carrièremogelijkheden
Met je Susquehanna-opleiding ben je klaar om banen op topniveau aan te nemen bij mediakanalen en bedrijven. Onze communicatie-afgestudeerden hebben banen geland bij:
- ABC 27 WHTM
- Citigroep
- Comcast
- Fox 29 WTXF-TV
- Hollywood Media Corporation
- MediaKracht
- Nationale Geografische Maatschappij
- QVC
- Rockster San Diego
- Sapient Nitro
- Zes Vlaggen Amerika
- Swarovski
- Tiffany & co.
English Language Requirements
Certificeer uw Engelse taalvaardigheid met de Duolingo Engelse test! De DET is een handige, snelle en betaalbare online test Engels die wordt geaccepteerd door meer dan 4.000 universiteiten (zoals deze) over de hele wereld.