BA in strategische communicatie in marketingcommunicatie

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Het huidige tijdperk wordt gekenmerkt door een verschuiving naar strategische communicatie, een dynamisch en evoluerend veld. Waar voorheen bedrijfscommunicatie, marketingcommunicatie, public relations en managementcommunicatie als afzonderlijke gebieden werden gezien, heeft strategische communicatie getracht deze verschillen te overstijgen. De omgeving waarin de meeste organisaties en bedrijven actief zijn, vereist de mogelijkheid om zich aan te passen aan het tempo van verandering, economische instabiliteit, de machtsverschuiving weg van de traditionele autoriteit en de impact van technologie op elk aspect van het menselijk bestaan.

De BA Strategische Communicatie (Marketing Communicatie) graad is een unieke kwalificatie die is ontwikkeld om u te voorzien van de kennis die essentieel is om te slagen in de industrie. Deze graad biedt zowel praktische als theoretische kennis met betrekking tot de rol van de communicatiebeoefenaar bij het bereiken van organisatiedoelen en het faciliteren van stakeholderrelaties, reputatiemanagement, verandermanagement, werknemersbetrokkenheid en mediarelaties. Deze dimensies worden onderzocht in een bredere mondiale, overheids-, zakelijke, maatschappelijke en individuele context.

Het curriculum voor het BA (Strategische Communicatie) (Marketing Communicatie) programma bestaat uit 24-semester modules en is als volgt samengesteld:

Eerste jaar

Majors: Antropologie, * Communicatie, Engels, Taalkunde, Marketing Management, Filosofie of Sociologie.

Alternatieve majors: Engels 1A

Keuzevakken: * Communicatie, Engels, Taalkunde, Marketing Management, Filosofie of Sociologie.

Alternatieve keuzevakken: antropologie of Engels 1A

* Communicatie (CMS) is verplicht tot het tweede jaar niveau voor alle studenten. Als CMS als major wordt gekozen, moeten vier extra modules uit de lijst met keuzevakken worden opgenomen als een minor tot het tweede jaar. Als een andere major dan CMS wordt gekozen uit de keuzevakken, is CMS een verplichte minor tot het tweede jaar.

** Studenten die een A of B hebben behaald voor Engels in het Engels, kunnen Engels 1C vervangen

Registratie en startdata

Registratie begint in januari en lezingen in februari voor zowel Undergraduate en Postgraduate cursus werkprogramma's.

Alle onderzoeksprogramma's voor Masters en PhD's kunnen het hele jaar door registreren.

Einddatum: Academisch begint in januari en eindigt in december. De deadline van het programma wordt bepaald door de duur van het programma.

Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Over de school

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university i ... Lees meer

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university is alive down to its African roots, and well-prepared for its role in actualising the potential that higher education holds for the continent’s development. Lees Minder