$close

Filters

Resultaten weergeven

7 Bachelors of Arts in Interaction Design 2023

Veel studenten zich inschrijven in Bachelor of Arts (BA) programma's als ze op de universiteit. Dit is een bachelordiploma dat doorgaans duurt vier jaar te voltooien. De cursussen zijn bedoeld om studenten voor toekomstige loopbaan of extra scholing voor te bereiden. Wat is een BA in Interaction Design? Deze studie helpt studenten meer informatie over de verschillende mediums die mensen gebr… Meer informatie

Veel studenten zich inschrijven in Bachelor of Arts (BA) programma's als ze op de universiteit. Dit is een bachelordiploma dat doorgaans duurt vier jaar te voltooien. De cursussen zijn bedoeld om studenten voor toekomstige loopbaan of extra scholing voor te bereiden.

Wat is een BA in Interaction Design? Deze studie helpt studenten meer informatie over de verschillende mediums die mensen gebruiken om te communiceren met de hedendaagse technologisch geavanceerde samenleving. Studenten vaak inzicht in mobiele telefoons, desktop computers, game consoles, MP3-spelers, camera's en video-opnamen. Veel van de klassen zijn ontworpen om studenten hoe computers en mensen omgaan elke dag te leren. Studenten leren ook hoe ze deze vormen van interactie ontwerp van toepassing zijn op de waarde van elke dag toe te voegen aan het leven van mensen.

Er zijn veel voordelen aan deze studie. Een opleiding in interaction design kan helpen studenten krijgen technologisch geavanceerde kennis die nuttig is in de wereld.Het programma helpt ook studenten om hun communicatie in de moderne wereld te verbeteren.

Afhankelijk van het programma dat u kiest, de kosten van de school varieert. Er zijn scholen over de hele wereld dat BA graden te bieden, en een ieder kosten hun eigen kosten voor het collegegeld. Voor meer informatie over de kosten, kunt u het beste contact opnemen met de school u geïnteresseerd bent in het bijwonen.

Er is een enorm potentieel voor afgestudeerden met een Bachelor of Arts in Interaction Design. Deze personen hebben meestal een sterk inzicht in computers. Dit is zeer nuttig voor veel bedrijven over de hele wereld. Terwijl sommige afgestudeerden werken voor deze bedrijven, anderen geven de voorkeur om werk te zoeken in de media-industrie. Deze bedrijven zijn gespecialiseerd in het ontwerpen van producten, internet communicatie en software design. Aangezien een interaction design mate nauw verwant is aan deze onderwerpen, zijn er vaak meer mogelijkheden op dit gebied. Bovendien hebben sommige studenten liever zelfstandig zelfstandige ontwerpers werken.

Als u meer wilt weten over interaction design te leren, dan is het onderzoek van de programma's beschikbaar online. Zoeken naar het programma hieronder en neem contact op rechtstreeks de toelating kantoor van de school van uw keuze door het invullen van het lood vorm.

Lees Minder
Andere opties binnen dit vakgebied: 
$format_list_bulleted Filters
Sorteer op:
Aanbevolen Nieuwste Titel
Code University of Applied Sciences Berlin
Berlijn, Duitsland

Dit programma binnen de snel veranderende discipline neemt toekomstige ontwerpers mee op een reis die het uiterlijk, het gevoel en het gedrag verkent om positieve ervaringen t ... +

Dit programma binnen de snel veranderende discipline neemt toekomstige ontwerpers mee op een reis die het uiterlijk, het gevoel en het gedrag verkent om positieve ervaringen te creëren door middel van technologie.De bacheloropleiding Interaction Design wordt volledig in het Engels gegeven. Interaction Design houdt zich echter niet alleen bezig met esthetische keuzes.Het is in plaats daarvan gebaseerd op een goed begrip van de wensen, behoeften, motivaties, context, beperkingen en sociale en psychologische factoren van gebruikers om een gebruikerservaring te ontwerpen waarin technologie een rol speelt.Bij het ontwerpen van het systeemgedrag heeft de interaction designer de verantwoordelijkheid voor de gebruikerstevredenheid over het product of de dienst. In lijn met opkomende inzichten in het vakgebied, ligt de focus niet langer op het digitale product of de digitale dienst zelf, maar op de ervaring die door de technologie wordt bemiddeld.Aspecten van esthetiek en vorm zijn cruciaal voor elk digitaal product, ongeacht of de interface digitaal of fysiek is. Bij CODE ervaar je een nieuwe manier van leren De meest effectieve manier om te leren is niet door passief geselecteerde feiten en kant-en-klare inhoud te absorberen om te reproduceren voor het volgende examen. In plaats van het traditionele curriculum hebben we hier bij CODE dingen verplaatst om je altijd de mogelijkheid te geven om te leren op basis van interessante praktische problemen.Informatie wordt het best onthouden wanneer deze is ingebed in de context van praktische betekenis.Dat is waar nieuwsgierigheidsgedreven onderwijs, projectgebaseerd en uitdagingsgericht leren in het spel komen en het beste resoneren. Bij CODE is de rol van hoogleraren anders.Professoren zijn er om hun kennis te delen, uw team door interessante uitdagingen te loodsen, mentorschap te bieden en u aan te moedigen uw profiel na te streven en vorm te geven.Ze begeleiden je leertraject bij CODE terwijl je vaststelt wat voor soort software-engineer je wilt worden in je professionele leven.In tegenstelling tot andere traditionele universiteiten hechten wij veel waarde aan interdisciplinair begrip.Alle drie de onderdelen van digitale productontwikkeling (namelijk interactieontwerpers, productmanagers en u, de software-ingenieurs) kruisen elkaar tijdens studies, niet alleen daarna in uw professionele leven. Kruising met andere opleidingen Als onderdeel van een interdisciplinaire leerervaring worden veel modules aangeboden door de afdelingen Interaction Design en Product Management ook bijgeschreven op de bacheloropleiding Software Engineering. Onze leerprincipes Leren bij CODE begint met het oriëntatiesemester, waar alle eerste-semesterstudenten kennis maken met het leerconcept van CODE, de drie studieprogramma's en ons Science, Technology & Society-programma.Hieronder vind je een overzicht van de basisleerprincipes bij CODE. Leren bij CODE wordt gedreven door nieuwsgierigheid CODE wil dat studenten hun eigen interesses en drive volgen.CODE-ondersteuning en begeleid hen daarin.Dit maakt de rol van de leraar reactiever en gecentreerd rond de vraag hoe de leerervaring van een leerling het beste kan worden ondersteund en verbeterd. Leren bij CODE is praktijkgericht CODE begint niet met theorie en past deze later toe.Vanaf dag één wordt de student uitgedaagd met praktische problemen die nieuwsgierigheid en ambitie opwekken – en gaat vervolgens op zoek naar de theorie die ze nodig hebben om ze op te lossen. CODE organiseert leren rondom projecten Dit maakt leren zowel praktijkgericht als nieuwsgierigheidsgedreven.Projecten leggen de nadruk op zelfbeschikking en zelforganisatie, niet alleen individueel, maar ook op groepsniveau.Ook brengen projecten studenten vanaf dag één in contact met de realiteit. Leren wordt gemeten in competentieniveaus Leren wordt niet gemeten in cijfers of aanwezigheid, maar in competentieniveaus.CODE monitort en beoordeelt wat studenten daadwerkelijk kunnen in termen van verworven vaardigheden en competenties, niet waar ze leren of hoeveel tijd ze besteden aan leren. CODE vindt het wiel niet opnieuw uit CODE gebruikt bestaande eersteklas (online) leermiddelen voor standaard lesinhoud.Dit maakt lestijd en middelen vrij voor interactief lesgeven, intensieve mentoring op individueel en groepsniveau, en workshops en lezingen gericht op de werkelijke behoeften en eisen van studenten. De programma's zijn interdisciplinair CODE vindt dat er een grote overlap is tussen de drie opleidingen en stimuleert studenten daarom om meer te studeren dan de kleine kern van hun vakgebied en om de perspectieven van andere disciplines te leren kennen. Persoonlijke ontwikkeling is essentieel Persoonlijke ontwikkeling is een essentieel onderdeel van de onderwijsaanpak van CODE.Het verplichte Science, Technology and Society-programma stelt studenten in staat om wetenschappelijk denken en kritische beoordelingsvaardigheden te ontwikkelen, terwijl een reeks workshops over interpersoonlijke vaardigheden de teamwerk-, leiderschaps- en communicatievaardigheden van onze studenten ondersteunt. Een nieuw soort universiteit – De theoretische fundamenten Het leerconcept van CODE is uniek en veel details zijn verbeterd sinds we in 2017 begonnen, vooral dankzij onze studenten die enorm hebben geholpen om te begrijpen wat werkt en wat niet en om erachter te komen hoe we het kunnen verbeteren. Probleemgestuurd onderwijs Probleemgestuurd leren werd in de jaren zestig ontwikkeld en geïmplementeerd.De uitvinders geloofden dat het kennen van de informatie slechts de eerste stap van leren is - echte competentie komt voort uit het vermogen om kennis toe te passen en door te leren. Probleemgestuurd leren heeft veel bewezen voordelen, zoals het verwerven van kennis op lange termijn, het verkrijgen van vertrouwen in eigen kunnen en een beter begrip van het leermateriaal, omdat de studenten kennis moeten opdoen en toepassen. Projectgebaseerd leren Projectmatig leren lijkt sterk op probleemgestuurd leren.Het zorgt echter voor meer vrijheid en flexibiliteit.Hoewel probleemgestuurd leren meer gecontroleerde omstandigheden heeft omdat de leerlingen met open problemen worden geconfronteerd die gebaseerd zijn op vooraf gedefinieerde scenario's, is projectgebaseerd leren breder en kan het meerdere, niet zo goed gedefinieerde problemen omvatten.Het vereist teamwork, communicatie en zelfreflectie. Leren voor meesterschap Dit concept gaat ervan uit dat de meeste studenten alles kunnen leren, mits ze voldoende tijd en middelen krijgen.Deze leerfilosofie bekritiseert het huidige onderwijssysteem waarin leraren het potentieel verwaarlozen van die studenten die extra ondersteuning nodig hebben.In plaats van de leerling de schuld te geven, kijkt beheersingsleren naar ontoereikende leermiddelen en onvoldoende tijd die wordt besteed aan het beheersen van een onderwerp. Bij CODE kan elke student zijn individuele benadering van succesvol leren ontdekken.Door hun uiteenlopende behoeften te ondersteunen, hoopt CODE hen te motiveren om levenslange leerlingen te worden die niet bang zijn voor het onbekende en openstaan voor continue verbetering. Zelfstudie Zelfgestuurd leren is een concept waarbij de studenten verantwoordelijk zijn voor het verwerven van hun kennis en het doen van hun onderzoek.Hoewel er begeleiding is van mentoren en ondersteuning van peers en professoren, beslissen de studenten zelf waar ze zich op willen richten op basis van hun interesses en ervaring.Dit heeft veel te maken met wat bekend staat als een leertheorie voor volwassenen.Deze theorie suggereert dat volwassen lerenden meer en beter leren wanneer ze de initiatiefnemers van het leren zijn en wanneer ze leren waar ze gepassioneerd over zijn. Bovendien benadrukt het het belang van het leren van dingen die kunnen worden toegepast op problemen in het echte leven, wat opnieuw nauw verband houdt met probleemgestuurd leren.Maar zelfgestuurd leren is veel meer dan alleen zelfstandig leren.Het is een manier om je discipline en vastberadenheid te oefenen om je doelen te bereiken. Bij CODE willen we dat studenten het meeste uit hun opleiding halen en levenslang leren.Daarom laten we elke student de ontwerper zijn van zijn individuele leertraject.Dit is bepaald geen gemakkelijke opgave.In feite maakt het de zaken ingewikkelder als het gaat om het maken van roosters, maar als rekening wordt gehouden met alle voordelen die studenten van deze aanpak hebben, is het allemaal de moeite waard. Gespiegeld klaslokaal Een flipped classroom is een concept waar we bij CODE erg dol op zijn.Studenten leren zelfstandig met behulp van samengestelde leermiddelen en bereiden vragen voor die ze beantwoorden met de hulp van professoren en hun klasgenoten.Het idee erachter is dat de studenten in plaats van passief te leren door middel van colleges, hun kostbare tijd efficiënt besteden aan de professoren, die zich bezighouden met zaken waar ze daadwerkelijk hulp bij nodig hebben. Peer-to-peer leren Peer-to-peer leren is een andere benadering die bij CODE wordt aangemoedigd.De meer gevorderden helpen de beginners.Deze aanpak is niet alleen nuttig voor zowel de bijlesstudent als de student die hulp nodig heeft, maar ook voor het creëren van een ondersteunende gemeenschap waar iedereen zich op zijn gemak voelt bij het leren en groeien. -
BA
Voltijds
3 jaren
Engels
Campus
 
Arkansas Tech University
Russellville, Verenigde Staten

De opleiding Game and Interactive Media Design laat studenten kennismaken met het snijvlak van visuele communicatiekunsten en het nieuwste op het gebied van interactieve digit ... +

De opleiding Game and Interactive Media Design laat studenten kennismaken met het snijvlak van visuele communicatiekunsten en het nieuwste op het gebied van interactieve digitale technologiewetenschappen. Het programma bereidt studenten voor op werk in de videogame- en entertainmentindustrie, evenals een breed scala aan velden die vaardigheden vereisen op het gebied van animatie, simulatie, programmeren, webontwerp, bewerken, ontwikkeling van mobiele applicaties, constructie van interactieve omgevingen en verhaalvorming. -
BA
Voltijds
4 jaren
Engels
Campus
 
SRH Berlin University of Applied Sciences
Berlijn, Duitsland

Onze BA Visuele en Interactieve Media helpt je om een expert op het gebied van digitale media te worden. Leer films, 2D/3D-animaties, AR/VR-content en apps ontwerpen en produc ... +

Onze BA Visuele en Interactieve Media helpt je om een expert op het gebied van digitale media te worden. Leer films, 2D/3D-animaties, AR/VR-content en apps ontwerpen en produceren en focus op film of interactieve media. Wat ga je leren? Word onderdeel van de digitale creatieve industrie. Ons BA Visuele en Interactieve Media programma heeft twee focus: Als je van mediaproductie of film houdt, dan is de Visuele Media focus de juiste keuze voor jou. Ben je meer geïnteresseerd in interactieve of digitale media, kies dan voor de focus Interactieve Media . Op basis van je gedegen opleiding in creatieve technieken en media- en interactiestrategieën, verwerf je praktische vaardigheden en hands-on expertise in zowel basisontwerptechnieken zoals opstellen, typografie en compositie, als in het bedenken en beheren van interactieve processen. Dankzij de interdisciplinaire projecten breid je je vaardigheden uit op het gebied van prototyping, codering, interfaceontwerp, gebruikerservaringontwerp, complexe websitecodering, filmproductie, animatie, 3D, VR/AR evenals camera- en netwerktechnologie (afhankelijk van je keuze en focus). Met een opleiding in mediatheorie en psychologie ben je bereid om je kennis en vaardigheden toe te passen in professionele omgevingen. Als afgestudeerde van de BA Visuele en Interactieve Media ben je creatief, zit boordevol ideeën en beschikt over de tools om met je werk een positieve impact op de samenleving te hebben. -
BA
Voltijds
7 semesters
Engels, Duits
Campus
 

Win een beurs tot een waarde van US$ 10.000

Ontdek de mogelijkheden die onze studiebeurs u kan bieden.
Hardin-Simmons University
Abilene, Verenigde Staten

Een mix van informatica en psychologie, het Human-Computer Interaction (HCI) -programma zorgt ervoor dat studenten passen in een zich ontwikkelende markt. Studenten die het di ... +

Een mix van informatica en psychologie, het Human-Computer Interaction (HCI) -programma zorgt ervoor dat studenten passen in een zich ontwikkelende markt. Studenten die het diploma behalen, zijn gekwalificeerd als gebruikersinterface-ingenieurs (UI), ontwerpers voor gebruikerservaringen (UX) en webontwerpers. Het programma is gebouwd om studenten zo vorm te geven dat ze de psychologie begrijpen die nodig is om gebruikers te helpen omgaan met computers en ook aan de computersystemen kunnen werken. De dubbele benadering biedt afgestudeerden meerdere opties voor werk en helpt hen de wereld (zowel mensen als machines) om hen heen beter te begrijpen. Er zijn verschillende computergraden beschikbaar bij HSU. Gebruik dit stroomschema om routes te onderzoeken die goed bij je passen. -
BA
Voltijds
4 jaren
Engels
Campus
 
Rider University
Lawrence Township, Verenigde Staten

Van uw eerste videogameconsole tot uw nieuwste online app, games hebben uw verbeelding aangewakkerd, uw hart aangewakkerd en uw concurrentiegeest gestimuleerd. Nu is het tijd ... +

Van uw eerste videogameconsole tot uw nieuwste online app, games hebben uw verbeelding aangewakkerd, uw hart aangewakkerd en uw concurrentiegeest gestimuleerd. Nu is het tijd om game- en interactief mediaontwerp in jouw carrière om te zetten. -
BA
Voltijds
4 jaren
English
Campus
 
University of Southern California School of Cinematic Arts
Los Angeles, Verenigde Staten

De Bachelor of Arts in Interactive Entertainment verkent het volledige potentieel van game-design en interactieve ervaringen. Studenten leren over de diepte en diversiteit van ... +

De Bachelor of Arts in Interactive Entertainment verkent het volledige potentieel van game-design en interactieve ervaringen. Studenten leren over de diepte en diversiteit van de vorm - van AAA-ontwikkelingsprocessen tot indie en experimentele speelgenres, van virtuele en alternatieve realiteiten tot expressieve en betekenisvolle spellen die zijn ontworpen om een breed publiek te verrijken, op te leiden en te beïnvloeden. -
BA
Engels
Campus
 
Quinnipiac University
Hamden, Verenigde Staten

Grafisch en interactief ontwerp combineert creativiteit met technologie. Van het ontwerpen van innovatieve mobiele apps tot het maken van opvallende websites, dit veld biedt u ... +

Grafisch en interactief ontwerp combineert creativiteit met technologie. Van het ontwerpen van innovatieve mobiele apps tot het maken van opvallende websites, dit veld biedt u de mogelijkheid om uw unieke creatieve visie te uiten. Interactieve en grafische ontwerpers hebben meer manieren dan ooit om visueel met hun publiek te communiceren. We leren je ontwerptheorieën en een breed scala aan praktische vaardigheden - van ontwerpdenken tot het beheersen van industriestandaardsoftware - die nodig zijn om een succesvolle carrière na te streven in webdesign, UX / UI, motion graphics en print en online publishing. -
BA
Engels