$close

Filters

Resultaten weergeven

Bachelors of Arts in Marketingcommunicatie in de Verenigde Arabische Emiraten

Het verdienen van een Bachelor of Arts (BA) graad is een academische prestatie bij het voltooien van een reeks cursussen in de loop van drie of vier jaar. De onderwerpen die worden bestudeerd om dit diploma te verdienen variëren sterk onder de disciplines van de Liberal Arts and Sciences. Studenten die een opleiding in marketing communicatie te leren over de consument en hoe effectief de markt v… Meer informatie

Het verdienen van een Bachelor of Arts (BA) graad is een academische prestatie bij het voltooien van een reeks cursussen in de loop van drie of vier jaar. De onderwerpen die worden bestudeerd om dit diploma te verdienen variëren sterk onder de disciplines van de Liberal Arts and Sciences.

Studenten die een opleiding in marketing communicatie te leren over de consument en hoe effectief de markt voor hen. De meeste programma's zullen onder andere de communicatie uitvoering in verschillende voertuigen, zoals mobiele, digitale, print, media en sociale marketing.

De Verenigde Arabische Emiraten is een federatie van zeven emiraten aan de oostelijke kant van het Arabische schiereiland, aan de ingang van de Perzische Golf. Een groot deel van de beroepsbevolking in de VAE zijn buitenlandse expats - vandaar het land 's bevolking make-up zo divers, met Emirati burgers zijn een minderheid in hun eigen land.

Bachelor of Arts in Marketingcommunicatie in de Verenigde Arabische Emiraten

Lees Minder
Lees meer over studeren in de Verenigde Arabische Emiraten
Andere opties binnen dit vakgebied: 
$format_list_bulleted Filters
Sorteer op:
  • Populair Nieuwste Titel
  • Populair
  • Nieuwste
  • Titel
American University in the Emirates
Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

Geïntegreerde marketingcommunicatie is ontworpen om een uniforme, gerichte marktboodschap te bieden via tools zoals marketing, reclame, persoonlijke verkoop, branding en verko ... +

Geïntegreerde marketingcommunicatie is ontworpen om een uniforme, gerichte marktboodschap te bieden via tools zoals marketing, reclame, persoonlijke verkoop, branding en verkooppromotie. Dit programma wordt geleverd met zowel een lokaal als internationaal kader, waardoor studenten de kans krijgen om de nationale en internationale perspectieven op vele aspecten van het professionele leven te waarderen. Dit omvat bewustzijn van regionale en internationale digitale mediacontext, culturele inclusiviteit, blootstelling aan internationale communicatie- en marketingperspectieven en bekendheid met de cross-over van verschillende soorten communicatie. De academische basis van deze specialisatie zorgt voor een duidelijk begrip van communicatierollen in reclame en marketing in de context van een carrièregerichte keuze voor 'geïntegreerde marketingcommunicatie' voor studenten. -
BA
Voltijds
8 semesters
Engels
Campus