Deeltijd Bachelor of Arts Opleidingen in Marketingcommunicatie in Zuid-Afrika 2020

Een BA (Bachelor of Arts) is een populaire undergraduate degree dat het onderwijs nodig zijn voor vele soorten carrière biedt. Een BA bereidt studenten ook voor gevorderde paden van onderzoek, zoals een master of doctoraat. Programma's in marketingcommunicatie leren studenten hoe ze een constante marketing boodschap dat een bedrijf de missie, merk, producten en waarden weerspiegelt leveren.… Meer informatie

Een BA (Bachelor of Arts) is een populaire undergraduate degree dat het onderwijs nodig zijn voor vele soorten carrière biedt. Een BA bereidt studenten ook voor gevorderde paden van onderzoek, zoals een master of doctoraat.

Programma's in marketingcommunicatie leren studenten hoe ze een constante marketing boodschap dat een bedrijf de missie, merk, producten en waarden weerspiegelt leveren. Onderwerpen zijn onder meer vaak public relations, reclame, marketing onderzoek, social media en wereldwijde marketing inzichten.

Een land gelegen aan de zuidpunt van Afrika, Zuid-Afrika, heeft een rijke cultuur die je nooit genoeg van terwijl het reizen of studeren hier zullen krijgen. De talen hier zijn Afrikaner en Engels alsmede Nederlands. Het leven op de campus van de uitgestrekte Zuid-Afrikaanse Universiteit, Universiteit van Johannesburg of een andere universiteit zullen worden geest waait. U zal genieten van de interactie met de Bantus hier en het tropische klimaat van de regio.

Deeltijd BA in Marketingcommunicatie in Zuid-Afrika

Lees Minder
University of Johannesburg
Johannesburg, Zuid-Afrika

De BA Strategische Communicatie (Marketing Communicatie) graad is een unieke kwalificatie die is ontwikkeld om u te voorzien van de kennis die essentieel is om te slagen in de ... +

De BA Strategische Communicatie (Marketing Communicatie) graad is een unieke kwalificatie die is ontwikkeld om u te voorzien van de kennis die essentieel is om te slagen in de industrie. Deze graad biedt zowel praktische als theoretische kennis met betrekking tot de rol van de communicatiebeoefenaar bij het bereiken van organisatiedoelen en het faciliteren van stakeholderrelaties, reputatiemanagement, verandermanagement, werknemersbetrokkenheid en mediarelaties. Deze dimensies worden onderzocht in een bredere mondiale, overheids-, zakelijke, maatschappelijke en individuele context. -
BA
Voltijd
3 jaren
Engels
jan 2021
Campus
 
University of Johannesburg
Johannesburg, Zuid-Afrika

Honorietheorie marketingcommunicatie: in de dynamische en zich voortdurend ontwikkelende richting van marketingcommunicatie met een eigentijdse beweging naar geïntegreerde mer ... +

Honorietheorie marketingcommunicatie: in de dynamische en zich voortdurend ontwikkelende richting van marketingcommunicatie met een eigentijdse beweging naar geïntegreerde merkcommunicatie met een toenemende nadruk op strategische conceptualisatie, is er behoefte ontstaan aan een cursus die zich bezighoudt met relevante sectorgerelateerde kwesties. -
BA
Voltijd
Engels
jan 2021
Campus
 

TIP! Als u een school vertegenwoordigt en uw opleidingen aan onze vermeldingen wilt toevoegen, Neem hier contact met ons op