BBA Bachelor Of Business Administration

Czech College

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

BBA Bachelor Of Business Administration

Czech College

Wij bieden onze studenten de unieke kans om hun kredieten over te dragen aan onze partner universiteiten in de VS en het Verenigd Koninkrijk, zodat deze ongeëvenaarde internationale exposure

Modules

Business Law

Recht bestaat uit verschillende gebieden die van invloed kan zijn op het bedrijfsleven, zoals de consumentenwetgeving en arbeidsrecht. Maar bedrijven zijn ook blootgesteld aan gebieden zoals contractenrecht en externe relaties met leveranciers die juridische gevolgen hebben. Deze module wordt ingegaan op deze gebieden en hun impact en tegen het einde van de module zullen de studenten een goed begrip van de gebieden die moeten worden bewaakt en beheerd te hebben.

Business Planning en doelen stellen

Elk bedrijf moet een plan. Elk bedrijf moet doelen. Een bedrijf moet duidelijk zijn waar het wil gaan, wat de doelstellingen zijn en hoe het gaat om er te komen. Deze module zal de studenten te nemen door middel van het planningsproces. Wanneer, hoe en waarom Tegen het einde van de module zullen de studenten doelen te begrijpen en in staat zijn om hun eigen doelen te stellen en ook weten hoe ze weven in een business plan.

Cultuur en de Organisatie

Een organisatie cultuur wordt vaak omschreven als 'de manier waarop we dingen doen in onze organisatie ". Cultuur vloeit voort uit de achtergrond van de onderneming, haar klanten, de markt is het in maar vooral van de mensen in de organisatie. Managementstijl en hoe mensen reageren op dat het management stijl helpt vorm cultuur en deze module verkent deze gebieden. Tegen het einde van de module zullen de studenten begrijpen hoe de cultuur wordt gevormd en de impact die het kan op een organisatie.

Klanten en Customer Service

Klanten zijn het levensbloed van een bedrijf. Ze kunnen externe klanten die producten of diensten te kopen van het bedrijf en ze kunnen interne klanten die diensten met elkaar de handel binnen een organisatie. Hoe dan ook klanten moeten worden onderhouden en ondersteund in de best mogelijke manier om ervoor te zorgen dat zij hun behoeften vervuld in de meest effectieve en efficiënte manier mogelijk. Deze module wordt ingegaan op deze gebieden en aan het eind van de module zullen de studenten volledig begrijpen het belang van dit aspect van een bedrijf.

Het ontwikkelen van persoonlijke vaardigheden

In het bedrijfsleven en het management die veel vaardigheden te leren. Ze zijn niet alleen kennis en begrip van het bedrijfsleven, maar ook kennis en begrip van de mensen die je met. Deze module gaat in op enkele van deze vaardigheden zoals communicatie, het beïnvloeden, het luisteren. Tegen het einde van de module studenten de noodzaak om deze te ontwikkelen herkennen en de hoogte van de verschillende technieken te verbeteren.

Effectieve Communicatie

Communicatie is een belangrijke menselijke interactie. Het kan plaatsvinden op vele manieren, zowel verbale en non-verbale, maar het moet begrepen worden, duidelijk en effectief. Deze module gaat in op de verschillende methoden van communicatie en de context waarin ze gebruikt kunnen worden en aan het eind van de module zullen de studenten hebben geleerd hoe ze hun eigen communicatie technieken te verbeteren.

Financieel beheer en controle

Een handige manier om te leren is om case studies rond de kwestie herzien bij de hand. Er zijn vele case studies beschikbaar in de financiële wereld die kan opnemen wat er is gebeurd en hoe de verschillende organisaties hebben gereageerd op verschillende thema's van de cash flow, de liquiditeit en de balans schuld. Deze modules onderzoekt een aantal van deze gevallen en illustreert de beste praktijken bij de aanpak van de financiële problemen. Tegen het einde van de module studenten zullen een aantal van de fundamentele aanpak van de financiële problemen te begrijpen.

Fundamentals of Accounting

Het houden van accurate en up-to-date financiële administratie is een absoluut essentieel voor een bedrijf. Het is niet alleen een wettelijke verplichting, maar het is informatie die een manager niet kan doen zonder bij de planning en het nemen van beslissingen. Met deze module worden de belangrijkste gebieden die een manager moet zich bewust zijn van en te begrijpen en tegen het einde van de module de studenten in staat zijn om nieuwe financiële vaardigheden te nemen naar de werkplek zal zijn.

Managing Ethisch

Precies wat zijn zakelijke ethiek en waarom zijn ze belangrijk? Is het mogelijk om onethisch en succesvol te zijn of is het mogelijk succesvol en ethisch te zijn. Deze module verkent deze gebieden en kijkt naar hoe een bedrijf zijn cultuur in balans kunnen brengen en operaties en systemen die nadeel iedereen die dat niet doen ontwikkelen. Tegen het einde van de module studenten werden blootgesteld aan verschillende modellen voor evaluatie.

Het beheren in wereld van vandaag

Managers vandaag te beheren op een continu in beweging en veranderen en het is belangrijk om de onderliggende fundamentals en hoe deze constante verandering kan begrijpen en moeten worden beheerd. De module onderzoekt de constanten, evenals de variabelen en tegen het einde van de module zullen de studenten een verfijnde set van vaardigheden die kunnen helpen bij het begrijpen van het proces te hebben.

Marketing en Sales Planning

De verkoop van het eindproduct is wat het bedrijfsleven eindelijk wordt beoordeeld op en in dit tijdperk van de nieuwe marketing en verkoop van wegen is het belangrijk dat studenten begrijpen het belang van het marketingplan en de vitale verkoop vaardigheden die moeten worden uitgevoerd naast. Tegen het einde van deze module zullen de studenten het belang van marketing te begrijpen en hebben geleerd technieken om zowel hun marketing vaardigheden en hun verkoopprijzen vaardigheden te verbeteren.

organisatiestructuren

Andere organisatie moeten zich structureren verschillende manieren om verschillende redenen. Het kan afhangen van hun product en hun markt of zelfs de cultuur die zij willen ontwikkelen. Deze module onderzoekt en analyseert verschillende organisatiestructuren en hun verschillende contexten. Tegen het einde van de module zullen de studenten begrijpen waarom organisaties moeten worden gestructureerd op specifieke manieren.

performance management

Performance management houdt zich bezig met het beheer van personeel. Hoe ze hun werk doen. De efficiëntie en de effectiviteit ervan. Deze module gaat in op de wegen van het meten en verbeteren van de prestaties en hoe een manager kan toezien op de processen en structuren die moeten worden in de plaats. Tegen het einde van de module studenten begrijpen de behoefte aan en het gebruik van deze technieken om de prestaties te verbeteren.

Politiek en het bedrijfsleven

Een van de grote externe invloeden op het bedrijfsleven is de politiek. Zij leggen zich op vele manieren via wetgeving, consumentenbescherming, fiscaal beleid en vele andere meer lokaal beleid zoals reis- en planning regelgeving. Deze module wordt ingegaan op de verschillende gebieden die moeten worden begrepen door een bedrijf in staat te stellen haar activiteiten rond regelgeving en controles die er bestaan ​​plannen. Tegen het einde van de module studenten zal de impact van de politiek op het bedrijfsleven te begrijpen en in staat zijn om de invloeden factor in het business plan.

Praktische Accounting Analyse

De rekeningen van een bedrijf kan vertellen zo veel over de gezondheid van die zaken, hoe winstgevend ze zijn, hoe effectief ze met behulp van hun financiële middelen en hoe sterk ze zijn financieel. Deze module zal de studenten laten kennismaken met een scala aan analytische technieken en berekeningen die kunnen worden ondernomen om de financiële kracht van een bedrijf te beoordelen en aan het eind van de module de studenten in staat zijn om deze technieken te gebruiken zal zijn.

kwantitatieve Skills

Managers moeten vaak eenvoudige berekeningen en de betrokken met gebieden zoals verkoop niveaus, statistische feiten of vergelijkende studies wiskunde te ondernemen. Deze vaardigheden worden vaak over het hoofd gezien binnen de managers toolkit, maar ze zijn toch vereiste vaardigheden. Deze module heeft betrekking op een aantal fundamentele kwantitatieve technieken en tegen het einde van de module studenten zal de behoefte aan begrijpen en weten hoe dergelijke vaardigheden te gebruiken.

Strategisch Human Resource Management

Human Resource Management gaat over mensen. Hoe je ze selecteert, hoe je ze te ontwikkelen, hoe je hen te belonen en hoe je ze te behouden. Deze module verkent zowel de juridische aspecten van de tewerkstelling van mensen, maar ook de interpersoonlijke aspect van het waarborgen van de organisatie ze gebruikt om het beste van hun vermogen.

De Business Environment

Een Business werkt niet in isolement. Er zijn druk handelen van alle kanten op vele manieren en zowel intern als extern. Deze module verkent sommige van deze gebieden en kijkt naar zaken als politieke druk, de druk van de consument en de druk van verandering. Tegen het einde van de module studenten de impact van deze dingen op een bedrijf begrijpen en zich bewust van de noodzaak om hen plannen.

The Entrepreneurial Manager

Wat is een ondernemer en kunt u de ontwikkeling van de vaardigheden? Er zijn vele definities en veel opvattingen over de identificeerbare vaardigheden die inherent zijn aan een ondernemer. Deze module verkent enkele van de adviezen en ideeën rondom ondernemerschap en tegen het einde van de module zullen de studenten een breed inzicht in het profiel.

De Marketing Mix

De klassieke definitie van de marketingmix is ​​de "4 P's". Product, prijs, plaats, promotie. Er zijn diverse afgeleide modellen die voortvloeien uit deze klassieke definitie en deze module zal het gebied van marketing bestaat uit de "de mix" te onderzoeken. Dit maakt de planning rond een organisatie marketing strategie en tegen het einde van de module studenten zullen de elementen van het product, service en activiteiten die moeten worden verwerkt in de marketing plan te begrijpen.

Deze school biedt programma's in:
  • Engels


Laatst bijgewerkt op October 23, 2017
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Sept. 2018
Duration
Duur
3 jaar
Voltijd
Price
Prijs
4,950 EUR
Locations
Tsjechiƫ - Praag
Startdatum: Sept. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Verenigde Arabische Emiraten - Sharjah
Startdatum: Sept. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Videos

JFH7vG9zcRc