BBA In Bedrijfskunde: Marketing Communicatie

University of Nicosia

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

BBA In Bedrijfskunde: Marketing Communicatie

University of Nicosia

  • Duur (jaar): 4
  • Diploma: Bachelor of Business Administration
  • Niveau van Kwalificatie: Bachelor Degree (1 cyclus)
  • Voertaal: Engels (Eerste en tweede jaar cursussen ook in het Grieks)
  • Wijze van onderzoek: voltijds of deeltijds
  • Minimum ECTS Credits: 240

Profiel van het programma

Algemeen

  1. Winnen expertise in Business Administration en in één van de volgende concentraties: Energie Olie en Gas management; Ondernemerschap en innovatie; Financiën en Economie; Human Resource Management; Information Systems en Social Media; Beheer; Marketing Communicatie; Publieke administratie; en Real Estate.
  2. Demonstreer kennis van bedrijfsprocessen en het vermogen om de aantrekkelijkheid van de industrie te beoordelen, risico's en kansen te identificeren om zaken te doen in een wereldwijde omgeving.
  3. Kies en pas geschikte kwantitatieve of kwalitatieve methodologieën toe om problemen te analyseren en gebruik te maken van moderne technologische en analytische instrumenten die nodig zijn om de besluitvorming in organisaties te ondersteunen.
  4. Ontwikkelen van leiderschap en organisatorische vaardigheden in de richting van de communicatie visie, inspirerende medewerkers en het stimuleren van innovatie en verandering.
  5. Identificeren en te evalueren ethische kwesties en communiceren gerechtvaardigde resoluties voor praktijksituaties.
  6. Tonen vaardigheid in communicatie en teamwork vaardigheden te ontwikkelen.

Concentratie specifieke doelstellingen

  1. De kennis, vaardigheden en competenties om te plannen, ontwerpen, ontwikkelen en implementeren van reclame, sales promotion, direct marketing, public relations, persoonlijke verkoop en interactieve / internet campagnes.
  2. Ontwikkelen van een goed begrip van het belang van de integratie van de verschillende marketing communicatie-instrumenten.
  3. Begrijp de veranderingen, trends en uitdagingen op het gebied van marketing communicatie.
  4. Plan, implementeren en een geïntegreerde marketing communicatie programma te evalueren.

Carriere vooruitzichten

Na succesvolle afronding van het programma kunnen afgestudeerden in de private en publieke sector worden ingezet door verschillende soorten organisaties, zoals financiële dienstverlenende organisaties, mediabedrijven, reclamebureaus en hotel- en toerismebedrijven. Afgestudeerden kunnen ook werk vinden in de detailhandel en de verwerkende industrie.

Toegang tot verdere studies

Na het afstuderen, kunnen studenten direct toegang tot verdere postdoctorale (MBA, MSc, MA, MREs, MPhil en PhD) studies.

Aanslag

Cursusbeoordeling bestaat meestal uit een uitgebreid eindexamen en voortdurende evaluatie. Doorlopende evaluatie kan onder meer mid-termen, projecten en klasdeelname omvatten.

Lettercijfers worden berekend op basis van het gewicht van het examen en de doorlopende evaluatie en de werkelijke cijferpunten verkregen in deze twee beoordelingscomponenten. Op basis van de opleidingsgraden worden het semesterpuntpunt gemiddelde (GPA) en het cumulatieve puntgemiddelde (CPA) van de student berekend.

Afstuderen Eisen

De student moet 240 ECTS en alle programma-eisen te voltooien.

Een minimum cumulatief cijfermatig gemiddelde punt (CPA) van 2.0 is vereist. Dus, hoewel een 'D' een PASS-cijfer is, is een gemiddelde cijfer van 'C' nodig om een ​​CPA van 2,0 te behalen.

Leerresultaten

Algemeen

Tegen het einde van het programma de afgestudeerden in staat zal zijn om:

  1. Beheer problemen met betrekking tot een organisatieomgeving en pas conceptuele principes, methoden en hulpmiddelen toe om zakelijke problemen op te lossen
  2. Identificeer de toenemende complexiteit van wereldwijde zaken en economie en de impact ervan op het management en de groei van een organisatie.
  3. Stroomlijn bedrijfsprocessen en -procedures om uitdagingen aan te gaan en uit te blinken onder intense concurrentie.
  4. Een ethische benadering aannemen in het beheer van bedrijfspraktijken om verhoogde druk van overheidsinstanties en internationale fora aan te pakken en op te lossen.
  5. Evalueert kritisch verzamelde gegevens, analyseert en interpreteert bevindingen om weloverwogen beslissingen te nemen.
  6. Identificeer en gebruik geschikte onderzoeks- en bedrijfssimulatietools.
  7. Gebruik vaardigheden die nodig zijn bij onderhandeling en conflictoplossing voor het versterken van samenwerkingsverbanden met toegevoegde waarde
  8. Analyseer en evalueer kritisch de belangrijkste kenmerken, sterke en zwakke punten van elk van de marketingcommunicatietools.
  9. Het ontwikkelen van een geïntegreerde marketing communicatie programma.
  10. Plannen, ontwerpen, implementeren en reclame, sales promotion, direct marketing, public relations, persoonlijke verkoop en interactieve / internet campagnes te evalueren.
  11. Identificeren en evalueren van de belangrijkste uitdagingen, ontwikkelingen en trends invloed op de verschillende promotie-instrumenten en communicatiekanalen.

Beurzen - Financiële hulp

De universiteit biedt beurzen en financiële hulp aan voltijdstudenten, in de vorm van academische merietestudies, financiele hulpbijstand, atletische beurzen en opleidingen op campus.

Deze school biedt programma's in:
  • Engels
  • Grieks
University of Nicosia

Laatst bijgewerkt op November 23, 2017
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Sept. 2018
Duration
Duur
4 jaar
Deeltijd
Voltijd
Price
Prijs
8,940 EUR
Information
Deadline
Contact school
Locations
Cyprus - Nicosia, Nicosia
Startdatum: Sept. 2018
Aanmeldingslimiet Contact school
Einddatum Contact school
Dates
Sept. 2018
Cyprus - Nicosia, Nicosia
Aanmeldingslimiet Contact school
Einddatum Contact school
Price
Lokale / EU-studenten jaarlijkse collegegeld; € 9.120 Internationale studenten jaarlijkse collegegeld