BBA In Marketing

University of Nicosia

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

BBA In Marketing

University of Nicosia

  • Duur (jaar): 4
  • Diploma: Bachelor of Business Administration in Marketing
  • Niveau van Kwalificatie: Bachelor Degree (1 cyclus)
  • Voertaal: Engels (Eerste en tweede jaar cursussen ook in het Grieks)
  • Wijze van Studie: Full-time of part-time (Sommige cursussen worden ook aangeboden via E-learning)
  • Minimum ECTS Credits: 240

Profiel van het programma

Het BBA Marketing-programma is bedoeld om studenten een uitgebreid en holistisch inzicht te bieden in de belangrijkste marketingprincipes, concepten, hulpmiddelen, trends en ontwikkelingen in de moderne marketingtheorie en -praktijk.

Onze universiteit staat vermeld als een van de UK Chartered Institute of Marketing (CIM) "Universitaire Partners", waardoor onze studenten kunnen worden vermeld als aangesloten (studerende) leden bij CIM. CIM is 's werelds grootste professionele marketingorganisatie met leden in meer dan 120 landen en geaccrediteerde studiecentra in meer dan 40 landen. Je kunt een CIM Affiliate (studeer) lid worden terwijl je studeert in het BBA Marketing-programma en toegang krijgen tot vele voordelen die je universitaire studies ondersteunen en helpen om je carrière te ontwikkelen. Klik hier voor meer informatie: https://www.unic.ac.cy/ECTS_Syllabi/CIM_Affiliate_Flyer.pdf

Het BBA Marketing-programma is momenteel het enige undergraduate marketingprogramma in Cyprus dat is geaccrediteerd door het UK Chartered Institute of Marketing en heeft een Graduate Gateway (GG). Studenten zijn vrijgesteld op een APL-basis van L4 Marketing. Ze moeten twee modules behalen, Integrated Communications (verplicht) plus één keuzemodule om het L4-certificaat in professionele marketing te behalen (*).

Studenten zullen ook worden vrijgesteld op een APL-basis voor L6 Strategic Marketing. Ze zullen twee modules moeten behalen, Mastering Metrics (verplicht) plus één keuzemodule om het L6 Diploma in Professionele Marketing te behalen (*).

* In beide gevallen moeten de studenten 17 marketingcursussen volgen en volgen uit sectie A van het academische pad, evenals MKTG-291 (marketing), MGT-281 Inleiding tot management en BADM-480 taakgerichte stage (moet gericht zijn op marketing) .

Carriere vooruitzichten

Marketing is een veld dat wordt gekenmerkt door voortdurende veranderingen en uitdagingen. Het is een van de snelst groeiende gebieden van zakelijke en non-profit organisaties, zowel nationaal als internationaal. Vanwege de zeer concurrerende aard van het veld en de zich snel ontwikkelende 'karakter' is een vereiste voor de bevoegde afgestudeerden. Carrièremogelijkheden bij graduate niveau variëren van: customer relations management, reclame, product en brand management, business development, public relations, marketing, marktonderzoek, marketing planning en distributie. Afgestudeerden kunnen een baan vinden in verschillende sectoren, zoals de financiële sector, professionele diensten (boekhouding, verzekeringen, juridische zaken, enz.), De verwerkende industrie, non-profitorganisaties, tertiair onderwijs, medische sector en in de detailhandel.

Toegang tot verdere studies

Na het afstuderen, studenten hebben direct toegang tot verdere studies, namelijk de toelating tot een masteropleiding zonder de noodzaak om elke toelating onderzoeken of verdere onderzoeken, of het nemen van basiscursussen nemen om te worden toegelaten.

Aanslag

Cursusbeoordeling bestaat meestal uit een uitgebreid eindexamen en voortdurende evaluatie. Doorlopende evaluatie kan onder meer mid-termen, projecten en klasdeelname omvatten.

Lettercijfers worden berekend op basis van het gewicht van het examen en de doorlopende evaluatie en de werkelijke cijferpunten verkregen in deze twee beoordelingscomponenten. Op basis van de opleidingsgraden worden het semesterpuntpunt gemiddelde (GPA) en het cumulatieve puntgemiddelde (CPA) van de student berekend.

Afstuderen Eisen

De student moet 240 ECTS en alle programma-eisen te voltooien.

Een minimum cumulatief cijfermatig gemiddelde punt (CPA) van 2.0 is vereist. Dus, hoewel een 'D' een PASS-cijfer is, is een gemiddelde cijfer van 'C' nodig om een ​​CPA van 2,0 te behalen.

Leerresultaten

Na voltooiing van de opleiding de student in staat zal zijn om:

  1. Identificeer belangrijke marketingconcepten en bepaal hun relaties en hun praktische toepassing in verschillende instellingen en organisaties.
  2. Bepaal en hedendaagse problemen en ontwikkelingen op het gebied van marketing, zowel in de lokale en internationale markten bestaande beoordelen.
  3. Betreffen marketing theorie en analyse om de huidige marketing vraagstukken, uitdagingen en problemen.
  4. Identificeren en te gebruiken relevante bronnen van informatie die op het gebied van marketing te ondersteunen.
  5. Beoordeel en evalueer de relatie tussen de verschillende aspecten van de marketingfunctie.
  6. Evalueren en kritiek op de relatie tussen theorie en praktijk marketing.

Beurzen - Financiële hulp

De universiteit biedt beurzen en financiële hulp aan voltijdstudenten, in de vorm van academische merietestudies, financiele hulpbijstand, atletische beurzen en opleidingen op campus.

Deze school biedt programma's in:
  • Engels
  • Grieks
University of Nicosia

Laatst bijgewerkt op November 23, 2017
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Sept. 2018
Duration
Duur
4 jaar
Deeltijd
Voltijd
Price
Prijs
8,940 EUR
Information
Deadline
Contact school
Locations
Cyprus - Nicosia, Nicosia
Startdatum: Sept. 2018
Aanmeldingslimiet Contact school
Einddatum Contact school
Dates
Sept. 2018
Cyprus - Nicosia, Nicosia
Aanmeldingslimiet Contact school
Einddatum Contact school
Price
Lokale / EU-studenten jaarlijkse collegegeld; € 9.120 Internationale studenten jaarlijkse collegegeld