BBA in Luxury Brand Management

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Bachelor of Arts in Management

Het programma van de Bachelor of Arts in Management stelt de student in staat om een gedegen kennis van bedrijfsprocessen en analytische technieken te verwerven, alsmede goede technische vaardigheden. Afgestudeerden van het programma kunnen beginnen aan hun loopbaan in een vakgebied van hun specialisatie en betrokken raken bij verschillende posities op verschillende niveaus of hun academische weg volgen met het verdere Master-programma in Management dat een breder scala aan fundamentele methodologieën en praktische ervaring biedt.

Bachelor of Arts in Luxury Brand Management

Het Bachelor in Luxury Brand Management-programma leert studenten alle aspecten van het beheer van een luxe merk - van marketing en strategische ontwikkeling tot financiering. Het helpt studenten te begrijpen hoe de producten moeten worden gepositioneerd, wat hun rol in de markt is en hoe een goede relatie met klanten kan worden geanalyseerd en onderhouden. Het programma biedt studenten zowel luxe branding en zakelijke managementvaardigheden.

  • Taal Engels
  • Duur: 6 semesters (3 jaar): 5 semesters stage / scriptie
  • Startdata: oktober en februari
  • Credits: 185 ECTS
  • Toegekend diploma: BBA Major in luxe merkmanagement

cursussen

Cursussen voor Bachelor of Arts in Management zijn onderverdeeld in 3 hoofdcategorieën: Core-cursussen (100 ECTS / 25 cursussen) die verplichte en specialisatiecursussen zijn (40 ECTS / 10 cursussen) die worden geïntroduceerd tijdens het 2e en 3e jaar van het programma en Seminars (15 ECTS). Aan het einde van de studie is de student verplicht om een bachelorscriptie (30 ECTS) of een stage (30 ECTS) in te vullen.

Voorbeelden van cursussen

BACOR101 - Boekhouding I

De cursus introduceert de belangrijkste boekhoudkundige theorieën en de belangrijkste financiële principes die worden gebruikt bij de financiële besluitvorming. De cursus leert over het opstellen en analyseren van financiële overzichten en het evalueren van de financiële toestand van een bedrijf. Studenten zullen ook leren over moderne boekhoudtechnologieën die kunnen worden geïmplementeerd voor de voorbereiding van financiële informatie.

BACOR102 - Inleiding tot micro-economie

Deze cursus biedt een inleiding tot micro-economische concepten. De cursus begint met een analyse van de dynamiek van vraag en aanbod en hun interactie onder verschillende marktstructuren, geeft een overzicht van de consumentkeuzetheorie en vast gedrag onder verschillende marktstructuren, en bespreekt de rol van de overheid in een markteconomie en de concepten van externaliteit en marktfalen. De cursus biedt theorieën en real-world toepassingen van economische principes.

BACOR103 - Marketing Management

De nadruk van deze cursus introduceert studenten op de essentiële principes van marketing, de marketingfunctie, marketing systemen, het marketingconcept en marketing management. Het doel van deze cursus is om studenten te helpen de principes van Marketing Management en de toepassing ervan in praktijksituaties in de echte wereld te begrijpen. Van cursusdeelnemers wordt verwacht dat zij het vermogen verkrijgen om het marketingconcept in ondernemingen toe te passen. De strategische benadering van marketing zal studenten in staat stellen om een breed begrip van consumenten en de marketingprestaties van bedrijven te verbeteren, vooral die welke opereren in een internationale markt / omgeving.

BACOR104 - Bedrijfsethiek

Deze cursus onderzoekt de principes gedragscode, conflict en morele dilemma van interesse, nepotisme (vriendjespolitiek) en individuele en groepsintegriteit. Bedrijfsethiek is een morele analyse van bedrijfsactiviteiten en -praktijken. Studenten bestuderen zakelijke acties en beslissingen in het licht van morele principes en waarden, en de vraag of ethische waarden al aanwezig zijn in bedrijfs- en marktactiviteiten, of dat de introductie van ethiek in het bedrijfsleven fundamentele veranderingen in het bedrijf zal veroorzaken. Studenten meten hoe zaken onze individuele en sociale levens beïnvloeden en wat ze moeten doen, en onderzoeken welke rol zaken en waarden daarin in onze samenleving spelen. Studenten observeren problemen en conflicten die zich voorspelbaar voordoen in bedrijven die morele aspecten voor hen hebben. Deze cursus biedt een introductie in het concept van waarden, moraal, evenals culturele overtuigingen en opvoeding op alle gebieden van het bedrijfsleven, van consumentenrechten tot maatschappelijk verantwoord ondernemen. Beslissingen van ploegendirecteuren of bedrijfspresidenten kunnen van invloed zijn op duizenden individuen of hele gemeenschappen. Consumenten verwachten en eisen tegenwoordig integriteit, eerlijkheid en transparantie op alle niveaus van hun omgeving. Het begrijpen van die verwachtingen is de sleutel tot het communiceren van kernwaarden en gedrag, niet alleen voor werknemers, maar ook voor de samenleving in het algemeen.

BACOR105 - Ondernemerschap

Deze cursus is bedoeld om studenten te helpen bij het evalueren van de zakelijke vaardigheden en toewijding die nodig zijn om met succes een ondernemende onderneming te runnen en de uitdagingen en voordelen van ondernemerschap te beoordelen. Ondernemerschap verwijst naar het proces van het ontwikkelen van nieuwe zakelijke ondernemingen of het uitbreiden van een bestaand bedrijf. Centraal in deze activiteit staan ondernemers: risiconemende individuen die verandering en nieuwe kansen willen bewerkstelligen, zowel voor zichzelf als voor de bedrijfsgemeenschappen waarin zij actief zijn. Zulke personen spelen in veel landen een belangrijke rol in handel, handel en economische groei.

Studenten leren over hun beslissingen en hun doelen om te bepalen hoe ondernemerschap een rol kan spelen in hun leven. Studenten maken kennis met het ondernemerschap vanuit een economisch perspectief en de concepten van duurzame milieupraktijken en sociaal ondernemerschap. De cursus richt zich op het creëren van sociale en economische waarde door het ontwikkelen van kerncapaciteiten van het genereren van ideeën, kansenherkenning, middelenverwerving en management van bedrijven. Studenten leren ondernemerskansen vormgeven, beoordelen de financiële haalbaarheid terwijl ze een ondernemerservaring hebben. Deze ervaring omvat het vormen van teams, het opstellen van bedrijfsmodellen, het praten met partners en klanten, het beoordelen van de haalbaarheid, en het lanceren van een nieuwe onderneming of initiatief.

BACOR106 - HR-beheer

Studenten maken kennis met het management van het personeel van een organisatie door het ontwerpen en implementeren van effectief personeelsbeleid en -procedures. Onderwerpen zijn onder meer de behoefte aan human resources management en de groeiende professionaliteit; personeelsplanning inclusief werknemersrelaties; functieontwerp en -analyse; werving en selectie; een vergoeding; de ontwikkeling van medewerkers; gezondheid en veiligheid op de werkplek.

De human resource-functie van moderne organisaties is van cruciaal belang, omdat mensen onze belangrijkste hulpbron zijn. De cursus is een evaluatie van principes, praktijken, theorie en actuele problemen waarmee organisaties worden geconfronteerd in verband met het aantrekken, selecteren en behouden van een productieve beroepsbevolking in de competitieve werkomgeving van vandaag.

Toelatingsproces en vereisten

  1. Stuur het aanvraagformulier.
  2. Krijg feedback van de SSHE-medewerkers.
  3. Stuur aanvullende vereiste documenten (eerdere diploma's en cv, indien van toepassing).
  4. Ontvang de bevestiging van inschrijving.

We zullen contact met u opnemen zodra u ons de ingevulde aanvraag en de vereiste documenten hebt gestuurd.

Klik

Vereisten

  • Vorige diploma's en cv (indien van toepassing)
  • Scan van uw huidige ID
  • TOELF / IELTS (80/7) Engels bekwaamheidsbewijs of equivalent

Vragen?

Reik naar ons! U kunt dit doen via het formulier hier, of rechtstreeks via e-mail: info@sshe.ch

Laatst bijgewerkt op sep 2019

Over de school

SSHE is a private university based in Switzerland – the heart of Europe’s luxury, finance and hospitality. University has a Swiss Labeled Accreditation EduQua and part of EFMD and ECBE organisations. ... Lees meer

SSHE is a private university based in Switzerland – the heart of Europe’s luxury, finance and hospitality. University has a Swiss Labeled Accreditation EduQua and part of EFMD and ECBE organisations. Lees Minder