Deeltijd Bachelor of Business Administration Programma's in Marketingcommunicatie 2020

Een BBA, ook bekend als een Bachelor of Business Administration, is een academische prestatie die vaardigheid geeft op het gebied van handel en commercie. De meeste BBA programma duurt ongeveer drie of vier jaar met succes voltooid. Programma's in marketingcommunicatie leren studenten hoe ze een constante marketing boodschap dat een bedrijf de missie, merk, producten en waarden weerspiegelt l… Meer informatie

Een BBA, ook bekend als een Bachelor of Business Administration, is een academische prestatie die vaardigheid geeft op het gebied van handel en commercie. De meeste BBA programma duurt ongeveer drie of vier jaar met succes voltooid.

Programma's in marketingcommunicatie leren studenten hoe ze een constante marketing boodschap dat een bedrijf de missie, merk, producten en waarden weerspiegelt leveren. Onderwerpen zijn onder meer vaak public relations, reclame, marketing onderzoek, social media en wereldwijde marketing inzichten.

Deeltijd Bachelor of Business Administration Programma in Marketingcommunicatie

Lees Minder
Andere opties binnen dit vakgebied: 
GBSB-Global Business School
Barcelona, Spanje

Als een van de meest innovatieve business schools in Europa, biedt GBSB Global Business School een uniek programma voor de bachelor of business administration (BBA) in Barcelo ... +

Als een van de meest innovatieve business schools in Europa, biedt GBSB Global Business School een uniek programma voor de bachelor of business administration (BBA) in Barcelona, ​​Spanje met een concentratie in PR en Communicatie. -
BBA
Voltijd
3 - 4 jaren
Engels
Campus
 
Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιου Κύπρου
Nicosia, Cyprus

De BBA in Marketing Communications en Social Media combineert de theorie en praktijk van marketing met een goed begrip van de rol van communicatie bij het bevorderen van zakel ... +

De BBA in Marketing Communications en Social Media combineert de theorie en praktijk van marketing met een goed begrip van de rol van communicatie bij het bevorderen van zakelijke belangen in een nieuwe mediaomgeving. Studenten krijgen een stichting in de beginselen van het gedrag van de consument, hoe de markten voor producten en diensten worden gevormd en verandering, en organisatorische reacties op de behoeften van de klant en voorkeuren. Het programma is gericht op de rijke mix van vaardigheden die nodig zijn van effectieve marketing executives, waaronder analytische en data management vaardigheden, en geavanceerde communicatie vaardigheden van digitale marketing strategie en het beheer van sociale media en online communities te ontwikkelen. -
BBA
Voltijd
Deeltijd
4 jaren
Engels
Campus
Online
 

TIP! If you represent a school and want to add your programs to our listings, contact us here