BBA Programma in Marketing Studies in Finland

Bekijk alle BBA Programma's in Marketing Studies in Finland

Marketing Studies

Een BBA of Bachelor of Business Administration, is een academische prestatie geschonken aan degenen die daadwerkelijk voltooien over drie of vier jaar van cursussen in een bepaalde business-gerelateerde discipline. BBAs verbeteren vaak carrièremogelijkheden en winstpotentieel.

Zakelijke professionals met het onderwijs in marketing en communicatie kan leiden tot nieuwe kansen voor hun carrière. Ze kunnen hun vaardigheden gebruiken om merkimago over studies en consumenten adviseren of beheren van een marketing-groep binnen hun bedrijf.

Het formele systeem voor hoger onderwijs van Finland is de 7-3-2-2 patroon. De universiteit neemt twee jaar in het beroeps-of technisch onderwijs en ten slotte twee-jaar pre-tertiair onderwijs. Finland heeft ook een aantal publieke als private universiteiten die enabled toegankelijkheid van het hoger onderwijs voor studenten.

Bachelor of Business Administration (BBA) in Marketing Studies in Finland

Lees meer

Bachelor In De Internationale Verkoop En Marketing

Haaga-Helia University of Applied Sciences
Campus Voltijd 7 semesters August 2018 Finland Porvoo Helsinki +1 more

Verkopers zijn altijd nodig in internationale bedrijven, ongeacht de economische trends. Sales banen zijn tegenwoordig raadgevende, professionele uitdagingen die solide business vaardigheden, maar ook een sterke mensgerichtheid vereisen. [+]

Verkopers zijn altijd nodig in internationale bedrijven, ongeacht de economische trends. Sales banen zijn tegenwoordig raadgevende, professionele uitdagingen die solide business vaardigheden, maar ook een sterke mensgerichtheid vereisen. Hardwerkende sales professionals kunnen rekenen op een snelle loopbaan, veelzijdig werkdagen en een royale compensatie voor de strategische werk dat ze doen, en voor de toegevoegde waarde die zij creëren voor het bedrijf.

In het DP in International Sales en Marketing van de studenten worden blootgesteld aan een unieke en inspirerende leeromgeving waar ze uit te stappen van hun comfort zone, nemen verschillende rollen, mensen ontmoeten, leren luisteren en te begrijpen behoeften van de klant, kansen te identificeren, en creëren oplossingen samen met de klanten.... [-]