BBA Programma in Marketing Studies in Finland

Bekijk alle BBA Programma's in Marketing Studies in Finland

Marketing Studies

Een Bachelor of Business Administration (BBA) is een academische prestatie presentatie van een student 's voltooiing van diverse business courses. Tijdens de vier jaar van de studie neemt een student klassen over het bedrijfsleven, waaronder die met betrekking tot een bepaalde concentratie.

Zakelijke professionals met het onderwijs in marketing en communicatie kan leiden tot nieuwe kansen voor hun carrière. Ze kunnen hun vaardigheden gebruiken om merkimago over studies en consumenten adviseren of beheren van een marketing-groep binnen hun bedrijf.

Hogere geleerden niveau in Finland eenvoudig toegang tot opleidingen in het hoger onderwijs op praktijkgerichte hogescholen of universiteiten. De Finse cultuur is gemakkelijk te leren omdat de regering een ministerie dat verantwoordelijk is voor het verbeteren van culturele, jeugdbeleid, sport en internationale samenwerking heeft ingesteld.

Bachelor of Business Administration (BBA) in Marketing Studies in Finland

Lees meer

Bachelor in de internationale verkoop en marketing

Haaga-Helia University of Applied Sciences
Campus Voltijd 7 semesters August 2019 Finland Porvoo Helsinki +1 more

Verkopers zijn altijd nodig in internationale bedrijven, ongeacht de economische trends. Sales banen zijn tegenwoordig raadgevende, professionele uitdagingen die solide business vaardigheden, maar ook een sterke mensgerichtheid vereisen. [+]

Verkopers zijn altijd nodig in internationale bedrijven, ongeacht de economische trends. Sales banen zijn tegenwoordig raadgevende, professionele uitdagingen die solide business vaardigheden, maar ook een sterke mensgerichtheid vereisen. Hardwerkende sales professionals kunnen rekenen op een snelle loopbaan, veelzijdig werkdagen en een royale compensatie voor de strategische werk dat ze doen, en voor de toegevoegde waarde die zij creëren voor het bedrijf.

In het DP in International Sales en Marketing van de studenten worden blootgesteld aan een unieke en inspirerende leeromgeving waar ze uit te stappen van hun comfort zone, nemen verschillende rollen, mensen ontmoeten, leren luisteren en te begrijpen behoeften van de klant, kansen te identificeren, en creëren oplossingen samen met de klanten.... [-]