Keystone logo

BBA Opleidingen in Marketingstudies in Tilburg, Nederlanden voor 2024

Filters

Filters

  • BBA
  • Nederlanden
  • Marketingstudies
Vakgebieden
    Administratieve studies (0)Algemene studies (0)Architectuurstudies (0)Biowetenschappen (0)Bouw (0)Business Studies (0)Duurzaamheidsstudies (0)Economische studies (0)Energiestudies (0)Food and Beverage Studies (0)
Locaties
Vind meer locaties
Type graad
Duur
Studietempo
Taal
Taal
Studieformaat

Popular degree type

BBA Opleidingen in Marketingstudies

De prachtige stad Tilburg staat bekend als een perfecte vakantie plek. Echter, niet veel mensen zijn zich ervan bewust dat deze plaats heeft een aantal goede onderwijsinstellingen zoals de Universiteit van Tilburg - School of Economics and Management. Deze universiteiten staan ​​bekend om kwalitatief goed onderwijs en hebben goede business studies afdelingen.

Een MBA in Marketing is een geavanceerde opleiding die kenmerkend wordt genomen om de loopbaan voort te bewegen op het gebied van marketing en reclame. Afhankelijk van het curriculum van de onderwijsinstelling, kunnen de studenten worden aangeboden dergelijke cursussen zoals marktonderzoek, zakelijke en particuliere communicatie en social media marketing strategieën.

De mensen, de taal en cultuur van Nederland wordt aangeduid als "Nederlandse ". Een modern Europees land vandaag, Nederland bewaard zijn sterk internationaal karakter en staat bekend om zijn liberale mentaliteit. Nederland kent vele universiteiten. Het land heeft onlangs hun eigen titels omgezet in de bachelor / master-systeem.Er zijn twee types van universiteiten: Academic (met meer aandacht voor theoretische kennis, alias "Universiteit ") of Applied Sciences (met meer aandacht voor praktische kennis, alias "Hogeschool ")

Een BBA of Bachelor of Business Administration, is een academische benaming geschonken aan studenten die met succes ongeveer vier jaar full-time cursussen te voltooien in een bedrijf en handel gerelateerde programma. BBAs bekend zijn carrièremogelijkheden te verbeteren.