$close

Filters

Resultaten weergeven

Undergraduate Studies in Mexico 2023

De BBA is een afkorting voor de Bachelor of Business Administration, dat is een graad behaald na ongeveer vier jaar intensief onderzoek in gebieden die verband houden met het bedrijfsleven en commercie. Sommige verschillen tussen BBA's te verwachten.Mexico is een van de meest populaire toeristische landen op de planeet. Het land heeft zowel tropische en gematigde zones zodat studenten de best… Meer informatie

De BBA is een afkorting voor de Bachelor of Business Administration, dat is een graad behaald na ongeveer vier jaar intensief onderzoek in gebieden die verband houden met het bedrijfsleven en commercie. Sommige verschillen tussen BBA's te verwachten.

Mexico is een van de meest populaire toeristische landen op de planeet. Het land heeft zowel tropische en gematigde zones zodat studenten de beste tijd hier. Als je wilt studeren voor uw cursus in de Nationale Autonome Universiteit van Mexico, zal het een schitterend leven met veel entertainment in het land ook.

Lees Minder
Lees meer over studeren in Mexico
$format_list_bulleted Filters
Sorteer op:
Aanbevolen Nieuwste Titel
Benemérita and Centenary Teacher Training School of the State of Durango (Benemérita y Centenaria Escuela Normal del Estado de Durango)
Durango, Mexico

Generieke competenties. Je lost problemen op en neemt beslissingen met je kritische en creatieve denkvermogen. Hij leert autonoom en toont initiatief om zichzelf te reguleren ... +

Generieke competenties. Je lost problemen op en neemt beslissingen met je kritische en creatieve denkvermogen. Hij leert autonoom en toont initiatief om zichzelf te reguleren en zijn persoonlijke ontwikkeling te versterken. Werk samen met verschillende actoren om innovatieve projecten met sociale en educatieve impact te genereren. Maak kritisch gebruik van informatie- en communicatietechnologieën. Pas je taal- en communicatieve vaardigheden toe in verschillende contexten. Beroepscompetenties. Het detecteert de leerprocessen van zijn studenten om hun cognitieve en sociaal-emotionele ontwikkeling te bevorderen. Past het plan en de studieprogramma's toe om educatieve doeleinden te bereiken en bij te dragen aan de volledige ontwikkeling van de capaciteiten van hun studenten. Hij ontwerpt planning door zijn curriculaire, psycho-pedagogische, disciplinaire, didactische en technologische kennis toe te passen om inclusieve leerruimten te bevorderen die beantwoorden aan de behoeften van alle studenten binnen het kader van het studieplan en de programma's. Hij gebruikt evaluatie om in te grijpen in de verschillende gebieden en momenten van de onderwijstaak om het leren van zijn leerlingen te verbeteren. Hij integreert educatieve onderzoeksbronnen om zijn professionele praktijk te verrijken en uit zijn interesse in kennis, wetenschap en de verbetering van het onderwijs. Ethisch handelen in het licht van de diversiteit aan situaties die zich in de beroepspraktijk voordoen. Werkt samen met de schoolgemeenschap, ouders, autoriteiten en leraren bij de besluitvorming en bij de ontwikkeling van alternatieve oplossingen voor sociaal-educatieve problemen. -
BBA
Spanish (Mexican)
Campus
 
Higher Teacher Training School of Jalisco (Escuela Normal Superior de Jalisco)
Guadalajara, Mexico

Het ontwerp van het Curriculum is gebaseerd op de meest recente trends in de lerarenopleiding; voor hem worden het niveau waarop zij doceren, het domein van de Geschiedenis en ... +

Het ontwerp van het Curriculum is gebaseerd op de meest recente trends in de lerarenopleiding; voor hem worden het niveau waarop zij doceren, het domein van de Geschiedenis en haar didactiek benadrukt en verdiept vanuit verschillende theoretisch-methodologische perspectieven die het onderwerp zijn van het onderwijs in het onderwijs en die het onderwijsproces verklaren; in de uitdagingen waarmee de lerarenopleiding in Schools Normal, als instellingen voor hoger onderwijs, wordt geconfronteerd; in de aard en ontwikkeling van praktijken huidige en opkomende pedagogische programma's, gezien de nieuwe problemen waarmee de leraar wordt geconfronteerd als gevolg van de vele sociale, culturele, economische, technologische en educatieve veranderingen die onze samenleving en een opmerkelijke impact hebben op de educatieve dienst , op de instellingen en op de onderwijsprofessionals. Evenzo wordt het ondersteund in de normatieve en pedagogische kaders die zijn vastgelegd in het Onderwijsmodel voor de leerplicht. Zo zullen de integratie van sociaal-emotionele educatie, de nadruk op opleidingsprocessen met inclusie en gelijkheid, het transversaal gebruik van technologieën om diverse leeromgevingen te creëren, de kloof verkleinen tussen de lerarenopleiding in de normale school en de professionele ontwikkeling ervan in verplichte opleiding. -
BBA
Spanish (Mexican)
Campus
 
Higher Teacher Training School of Jalisco (Escuela Normal Superior de Jalisco)
Guadalajara, Mexico

De leergerichte benadering impliceert een nieuwe manier van denken en ontwikkelen van training en beroepspraktijk uitgevoerd door een leraar. Het zet vraagtekens bij het parad ... +

De leergerichte benadering impliceert een nieuwe manier van denken en ontwikkelen van training en beroepspraktijk uitgevoerd door een leraar. Het zet vraagtekens bij het paradigma dat gericht is op repetitief onderwijs, van transmissive-receptive cut dat prioriteit geeft aan het verwerven van declaratief, inert en gedecontextualiseerd. Dit voorstel heeft als belangrijkste referentie de constructivistische conceptie en sociaal-cultureel leren en onderwijzen, volgens welke leren bestaat uit een actief en bewust zijn dat het doel is de constructie van betekenissen en het toekennen van betekenis aan de inhoud en ervaringen van de kant van de leerling . Deze benadering bestaat uit een intellectuele handeling, maar tegelijkertijd sociaal, affectief en interactie binnen een gemeenschap van sociaal-culturele praktijken. Het leerproces vindt plaats dankzij de acties van pedagogische bemiddeling die een gecoördineerde activiteit van intentie-actie-reflectie tussen de studenten en de leraar inhouden, rond een verscheidenheid aan kennisobjecten en met de tussenkomst van bepaalde talen en instrumenten. Bovendien komt het voor in specifieke sociaal-culturele en historische contexten, waarvan het niet kan worden geabstraheerd, dat wil zeggen, het heeft een gesitueerd karakter. -
BBA
Spanish (Mexican)
Campus