Bachelors of Business Administration (BBA's) in Natuurkunde in Noord-Amerika 2020/2021

Een Bachelor of Business Administration (BBA) is een academische prestatie presentatie van een student 's voltooiing van diverse business courses. Tijdens de vier jaar van de studie neemt een student klassen over het bedrijfsleven, waaronder die met betrekking tot een bepaalde concentratie. Natuurkunde is een natuurlijke wetenschap. Het is de tak die zich bezighoudt met het bestuderen en beg… Meer informatie

Natuurkunde is een natuurlijke wetenschap. Het is de tak die zich bezighoudt met het bestuderen en begrijpen van materie en energie. Onderwerpen gevonden in de natuurkunde studies kunnen bestaan ​​uit mechanica, calculus, elektriciteit, magnetisme, thermodynamica en optica.

Van inheemse beschavingen moderne rijken, Noord-Amerika heeft veel hands-on educatieve mogelijkheden om wetenschappers te bieden. Gevuld met een scala aan verschillende culturen, kunnen studenten zelf opvoeden in goed afgeronde manier.

BBA Opleiding in Natuurkunde in Noord-Amerika