Bachelor of Business Administration (BBA) in Johannesburg in Zuid-Afrika

Top Undergraduate Studies in Johannesburg in Zuid-Afrika 2018

Master

Een BBA of Bachelor of Business Administration, is een academische prestatie geschonken aan degenen die daadwerkelijk voltooien over drie of vier jaar van cursussen in een bepaalde business-gerelateerde discipline. BBAs verbeteren vaak carrièremogelijkheden en winstpotentieel.

Een land gelegen aan de zuidpunt van Afrika, Zuid-Afrika, heeft een rijke cultuur die je nooit genoeg van terwijl het reizen of studeren hier zullen krijgen. De talen hier zijn Afrikaner en Engels alsmede Nederlands. Het leven op de campus van de uitgestrekte Zuid-Afrikaanse Universiteit, Universiteit van Johannesburg of een andere universiteit zullen worden geest waait. U zal genieten van de interactie met de Bantus hier en het tropische klimaat van de regio.

Johannesburg stad is de grootste bron van goud en diamanten in Zuid-Afrika. Het is de basis van het Grondwettelijk hof van Zuid-Afrika en is de grootste en rijkste stad in de provincie Gauteng. Het is de thuisbasis van de Universiteit van Johannesburg.

Bachelors of Business Administration in Johannesburg in Zuid-Afrika

Lees meer

BBA Brand Building Management & Graad

Vega School of Brand Leadership
Campus Voltijd 3 jaar February 2018 Zuid-Afrika Johannesburg Durban Kaapstad Pretoria +3 more

De BBA in Brand Building & Management ontwikkelt inzicht en vaardigheden van studenten in de lancering, het bouwen en beheren van merken en bedrijven. Deze kwalificatie combineert strategie en creativiteit in het bedrijfsleven met financieel management, economie, kritisch denken, innovatie en ondernemerschap. Het programma bevat een evenwichtige combinatie tussen geesteswetenschappen en de wereld van de handel om studenten afstuderen met een interesse in nieuwe business en communicatie ventures. [+]

Top BBA's in Johannesburg in Zuid-Afrika. BBA Brand Building & Management Degree De BBA in Brand Building & Management ontwikkelt inzicht en vaardigheden van studenten in de lancering, het bouwen en beheren van merken en bedrijven. Deze kwalificatie combineert strategie en creativiteit in het bedrijfsleven met financieel management, economie, kritisch denken, innovatie en ondernemerschap. Het programma bevat een evenwichtige combinatie tussen geesteswetenschappen en de wereld van de handel om studenten afstuderen met een interesse in nieuwe business en communicatie ventures. Als onderdeel van de ervaringsgerichte component van de kwalificatie, studenten werken in multidisciplinaire teams die betrokken zijn bij real-world merk uitdagingen en ondernemen een stage in hun laatste jaar. Modules jaar 1 Brand en Marketing 1 Kritisch denken en Media Studies 1 Bedrijfscommunicatie en Digitale Media 1 Creative Development 1 Economics A + B Statistieken voor Brand Building 1A Goed voor Brand Building 1B Principes van Innovatie 1 jaar 2 Brand en Marketing 2 Kritisch denken en Media Studies 2A Creative Development 2 Bedrijfscommunicatie en Digitale Media 2 Economics in Brand Building Brand Management 2B: Channel Planning Financial Management in Brand Building 2 Praktijk van Innovation 2 Brand Management 2A: Ondernemerschap jaar 3 Brand en Marketing 3A: Strategy Brand en Marketing 3B Inleiding tot het onderzoek onderzoek Practice Organisatorische Studies Duurzaam ondernemen Innovation Management 3 Retail Management 3 Carrièremogelijkheden Brand Manager | Zakelijke Ondernemer | Brand Contact Planner | Product Manager | Brand Activation Coördinator | Promotions Manager | Event Manager | Public Relations Manager | sponsoring Manager Toelatingseisen Een... [-]

Bachelor Of Business Administration (BBA) In Marketing Management

IMM Graduate School of Marketing
Campus Voltijd Deeltijd 3 - 4 jaar February 2018 Zuid-Afrika Johannesburg +1 more

De BBA in Marketing Management bestaat uit verplichte modules en keuzemodules [+]

De BBA in Marketing Management bestaat uit verplichte modules en keuzemodules. Deze graad bestaat uit 20 modules en is als volgt: Jaar 1 MAR101 - Marketing 1 (20 studiepunten) BC101 - Business Communication 1 (20 studiepunten) BL101 - Business Law 1 (20 studiepunten) BM101 - Business Management 1 (20 studiepunten) BS101 - Business Statistics 1 (20 studiepunten) ECO101 - Economie 1 (20 studiepunten) FM101 - Financieel Management 1 (20 studiepunten) Jaar 2 MAR202 - Marketing 2 (20 studiepunten) BM202 - Business Management 2 (20 studiepunten) ECO201 - Economie 2 (20 studiepunten) FM202 - Financieel Management 2 (20 studiepunten) MC201 - Marketing Communications 2 (20 studiepunten) Electieve (20 studiepunten) Jaar 3 MAR303 - Marketing 3 (20 studiepunten) BM303 - Business Management 3 (20 studiepunten) FM303 - Financieel Management 3 (20 studiepunten) IAM301 - Internationale en Afrika Marketing 3 (20 studiepunten) MRT301 - Marketing Research: Theorie 3 (20 studiepunten) MRP302 - Marketing Research: Project 3 (20 studiepunten) Electieve (20 studiepunten) Keuzemodules U moet twee van de volgende opties te selecteren: BM001 - Brand Management (20 studiepunten) BBM001 - Business-to-Business Marketing (20 studiepunten) EC001 - e-Commerce (20 studiepunten) ENT001 - Ondernemerschap (20 studiepunten) HRM001 - Human Resource Management (20 studiepunten) PM001 - Product Management (20 studiepunten) RM001 - Retail Marketing (20 studiepunten) SEM001 - Services Marketing (20 studiepunten) SPM001 - Sponsoring Management (20 studiepunten) THM001 - Toerisme en Hospitality Marketing (20 studiepunten) De BBA in Marketing Management zal worden aangeboden op niveau 7 van de NKK (HEQF uitgelijnd) en zal bestaan ​​uit 400... [-]